XCOM 2
Sztab VVeteranów
Tytuł: XCOM 2
Producent: Firaxis Games
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2016-02-05
Premiera Świat:
Tytuł: XCOM 2
Producent: Firaxis Games
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2016-02-05
Premiera Świat:
XCOM 2 oficjalnie zapowiedziane
Akcja XCOM 2 rozgrywa się w dwadzieścia lat po wydarzeniach ukazanych w pierwszym XCOM, w którym staraliśmy się odeprzeć inwazję obcych. W nowej produkcji wysiłki najeźdźców okazały się skuteczne, a Ziemia ostatecznie wpadła w ich ręce. Oczywiście nadal istnieją ludzie, którzy nie mogą pogodzić się z tą sytuacją. Resztki oryginalnych sił paramilitarnej organizacji XCOM działają w ukryciu i przy pomocy partyzanckiej taktyki starają się odzyskać kontrolę nad planetą.
Szczegóły dotyczące rozgrywki są na razie skromne, ale poznaliśmy kilka najważniejszych faktów. Organizacja XCOM na czele której staniemy dysponuje ograniczonymi środkami i musi pozostawać w ukryciu. Zamiast z rozległej podziemnej bazy wypadowej, naszymi żołnierzami i specjalistami dowodzić będziemy z mobilnego centrum dowodzenia, które stopn
iowo rozbudujemy i ulepszymy. Zadaniem graczy jest budowa siatki ruchu oporu oraz odkrycie przed opinią publiczną prawdziwych zamiarów kosmitów.
Podobnie jak w XCOM: Enemy Unknown, w trakcie zabawy będziemy dowodzić oddziałem specjalistów i wykonywać różnorakie misje. Sporą nowością są losowo generowane mapy, które zniwelują znużenie wywołane powtarzającymi się lokacjami. Twórcy obiecują więcej możliwości modyfikowania jednostek (gra zaoferuje pięć grywalnych klas postaci) oraz większe zróżnicowanie wśród typów dostępnych przeciwników. Poprawiony zostanie również system walki i zarządzania oddziałem. XCOM 2 ma także na starcie zapewnić szerokie wsparcie dla sceny modderskiej.
Źródło:
"Ender" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Szczegóły dotyczące rozgrywki są na razie skromne, ale poznaliśmy kilka najważniejszych faktów. Organizacja XCOM na czele której staniemy dysponuje ograniczonymi środkami i musi pozostawać w ukryciu. Zamiast z rozległej podziemnej bazy wypadowej, naszymi żołnierzami i specjalistami dowodzić będziemy z mobilnego centrum dowodzenia, które stopn
Podobnie jak w XCOM: Enemy Unknown, w trakcie zabawy będziemy dowodzić oddziałem specjalistów i wykonywać różnorakie misje. Sporą nowością są losowo generowane mapy, które zniwelują znużenie wywołane powtarzającymi się lokacjami. Twórcy obiecują więcej możliwości modyfikowania jednostek (gra zaoferuje pięć grywalnych klas postaci) oraz większe zróżnicowanie wśród typów dostępnych przeciwników. Poprawiony zostanie również system walki i zarządzania oddziałem. XCOM 2 ma także na starcie zapewnić szerokie wsparcie dla sceny modderskiej.
Źródło:
"Ender" - GRY-OnLine
Autor: Klemens