World of Tanks

World of Tanks
Sztab VVeteranów
Tytuł: World of Tanks
Producent: Wargaming.net
Dystrybutor: Wargaming.net
Gatunek: Strategiczna/RPG
Premiera Pl:2011-04-12
Premiera Świat:
Ocena
czytelników 78 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

WoT z największą aktualizacją w tym roku, są zmiany w matchmakingu

Aktualizacja 1.18 do World of Tanks, która dziś zadebiutowała na PC, wprowadza wiele ważnych zmian.
Za sprawą łatki zmienione zostały zasady matchmakingu, co szczególnie powinno zadowolić czołgistów. Pojawiła się też nowa mapa oraz 6 maszyn produkcji włoskiej. Nie brakuje też zmian wizualnych, dzięki którym gra będzie sprawiać wrażenie bardziej realistycznej.

Spośród wszystkich zmian warto wyróżnić te, które odnoszą się do samego matchmakingu. Nowe zasady dotyczą pojazdów lekkich i kołowych oraz ilości artylerii w drużynie. System zadba teraz o to, żeby po dwóch stronach była ta sama liczba czołgów lekkich. Zastosowano też limity, dzięki którym każda drużyna może mieć nie więcej niż jeden czołg kołowy oraz 2 jednostki artylerii.

Wśród nowych włoskich niszczycieli czołgów pojawi się 6 maszyn od poziomu V do X. Charakteryzują się one mocnym pancerzem przednim i dobrymi kątami nachylenia działa. Od poziomu VII zaczynają się maszyny dodatkowo wyposażone w mechanizmy samoładujące o unikatowych rozwiązaniach.

Jak dodaje Uriy Kuryavyi, dyrektor wydawniczy World of Tanks na PC, prawie wszystkie z tych maszyn istniały jedynie jako projekty inżynierskie, choć kilka z nich zos
tało zbudowanych. Dzięki materiałom archiwalnym i dokumentom twórcom udało się je przywrócić do życia.

Wraz z ostatnią aktualizacją w World of Tanks pojawiła się nowa mapa Posterunek, przygotowana z myślą o bitwach losowych. Łączy ona w sobie otwarte przestrzenie pełne roślinności, ruiny miasta oraz imponującą fortecę. Jest nie tylko malownicza, ale zróżnicowana wizualnie i dająca wiele możliwości w samej rozgrywce.

Nowa aktualizacja wprowadza też zmiany wizualne. Tyczy się to nie tylko ogólnej jakości oprawy, ale też zniszczonych gąsienic każdego pojazdu obecnego w grze. Mają one teraz oddziaływać z obiektami jako niezależne modele fizyczne. Teraz mają się właściwie odwijać lub odpadać podczas trafienia lub uderzenia. Mogą też pozostać na ziemi podczas poruszania się z wysoką prędkością i gdy jednocześnie działają na nie duże siły fizyczne. Wszystko to przyczynia się do większego realizmu.

Źródło:
"kalwa" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję