WarCraft III: Reforged

WarCraft III: Reforged
Sztab VVeteranów
Tytuł: WarCraft III: Reforged
Producent: Bllizard Entertainment
Dystrybutor: Blizzard Entertainment
Gatunek: RTS/RPG
Premiera Pl:2020-01-29
Premiera Świat:
Ocena
czytelników bd GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Blizzard przeprasza za Warcraft 3: Reforged

Firma Blizzard Entertainment postanowiła odnieść się do krytyki, którą gracze skierowali wobec wydanego w zeszłym tygodniu remake’u RTS-a Warcraft III.
W specjalnej notce na oficjalnym forum deweloperzy wytłumaczyli się z niektórych wpadek i przeprosili za nie fanów.

Śledziliśmy dyskusje w ciągu ostatnich kilku dni i chcemy podziękować za Wasze opinie i wsparcie. Po pierwsze, chcemy przeprosić tych z Was, którzy nie otrzymali takiego doświadczenia, na jakie liczyli - czytamy we wpisie.

Przedstawiono również plany rozwoju produkcji na najbliższe dni i tygodnie. Możemy liczyć na usunięcie bugów i powrót niektórych funkcji oraz możliwości.

Zespół jest podekscytowany tym, że Warcraft III: Reforged w końcu został wydany. Jesteśmy w pełni zaangażowani we wspieranie gry przez długi czas. Kilka kolejnych łatek i aktualizacji, które omówimy poniżej, to tylko część naszych bieżących planów. Gra stanowi integralną część DNA Blizzarda i pracuje nad nią zespół, który uwielbia Warcrafta III - czytamy dalej.

Na forum Reddit pojawiła się też informacja o tym, że koncern Blizzard Entertainment uruchomił program zwrotów dla klientów, którzy nie są zadowoleni z końcowego produktu. Deweloperzy nie poinformowali o tym nigdzie oficjalnie, ale strona umożliwiająca dokonanie refundacji faktycznie funkcjonuje.

Jedną z rzeczy, która ulegnie poprawie jest tryb klasycznej grafiki - deweloperzy zidentyfikowali bug, który powoduje pogorszenie jakości oprawy i zostanie on usunięty w najbliższym patchu, który powinien zostać udostępniony przed końcem obecnego tygodnia. W tej samej aktualizacji znajdą się m.in. poprawki dla dźwięku i interfejsu.

Jedną z kwestii poruszanych w związku z Reforged, na które zwróciliśmy uwagę, jest grafika po wybraniu trybu klasycznego. Zidentyfikowaliśmy błąd powodujący, że kolory i cieniowanie wyglądają inaczej niż w oryginalnym Warcrafcie III i testujemy poprawkę, która zostanie włączona do większego patcha zajmującego się tym problemem i innymi. Spodziewamy się wypuścić tę aktualizację pod koniec tego tygodnia. Łata zajmie się również wieloma innymi znanymi problemami, takimi jak naprawa niektórych animacji portretowych i błędów audio, implementacja pewnych poprawek interfejsu użytkownika i wiele innych. Wyczekujcie informacji o patchu (tzw. patch note'ów - przyp. red.), w których przedstawimy szczegółową listę wszystkich poprawek - piszą deweloperzy.

Odniesiono się również do brakujących funkcji sieciowych. Ich zniknięcie jest efektem integracji z nową platformą, która będzie dalej rozwi
jana. Część rzeczy powróci w dużej aktualizacji.

Kolejnym obszarem, który budzi Wasz niepokój, są funkcje online, takie jak leaderboardy i klany, które dotyczą wszystkich graczy Warcrafta III, także tych, którzy nie kupili Reforged. Na BlizzConie dużo mówiliśmy o tym, że zespół aktywnie pracuje nad tym, aby zapewnić płynne przejście na ten nowy system MMR, podobnie jak miało to miejsce w przypadku StarCraft: Remastered. Podobnie jak w przypadku Remastered, te i inne funkcje zostaną włączone w dużym patchu dla Reforged, który rozwiąże problem także dla posiadaczy oryginalnej gry. W nadchodzących tygodniach, w miarę postępu prac, poinformujemy o naszych planach - bądźcie pewni, że zespół ciężko pracuje nad tym, by przywrócić te funkcje - zapewniło studio Blizzard Entertainment.

Na koniec deweloperzy odnieśli się także do funkcji i rzeczy, które zostały porzucone, ponieważ uznano, że nie są potrzebne albo nie pasują do wizji gry.

Są pewne rzeczy, którymi nie zamierzamy się obecnie zajmować i chcieliśmy poinformować o tym społeczność. Od wersji 1.30 oryginalnej gry, zauważyliśmy, że zainteresowanie turniejami i zasadami Reign of Chaos (mowa o równowadze rozgrywki z klasycznej gry - przy. red.) jest bardzo małe, dlatego w połowie 2019 roku (w wersji 1.31) usunęliśmy jedno i drugie. Wyeliminowanie nieużywanych funkcji pomogło nam usprawnić ogólną obsługę gry i skupić się na obszarach, które mają znaczenie dla większości graczy. Mimo to spodziewamy się, że osoby, które preferują równowagę rozgrywki z Reign of Chaos, znajdą niestandardowe gry (tzw. Custom Games - przyp. red.) z podobnymi zestawami zasad. Mamy nadzieję, że to zaspokoi ich oczekiwania. W nawiązaniu do tej kwestii, tak jak mówiliśmy w zeszłym roku na BlizzConie, nie chcieliśmy, aby sceny przerywnikowe zbytnio odstawały od oryginalnej gry. W czasie imprezy zagłębiliśmy się nieco bardziej w stojący za tym proces myślowy, ale głównym założeniem jest to, że kampanie opowiadają jedną z klasycznych historii świata Warcrafta. Chcemy zachować prawdziwego ducha Warcrafta III i pozwolić graczom przeżyć te niezapomniane chwile tak, jak kiedyś (choć doświadczenie zostało odbudowane na bazie nowych animacji i wyższej jakości elementów graficznych) - czytamy.

Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję