War Thunder

War Thunder
Sztab VVeteranów
Tytuł: War Thunder
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Ocena
czytelników bd GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

War Thunder otrzymuje obszerną aktualizację 1.39 – nowe samoloty, mniej grindu oraz wiele innych usprawnień

Po ponad czterech miesiącach oczekiwań gracze War Thunder otrzymają aktualizację oznaczoną numerem 1.39.
Jak w przypadku każdej aktualizacji, najważniejsze są nowe „zabawki”. Tym razem twórcy gry postanowili uzupełnić drzewko głównie o maszyny wyższych poziomów, lecz i dla początkujących graczy znajdzie się kilka samolotów. Wielka Brytania otrzymała dwa nowe Spitfire: Mk.22 i Mk.24, Mosquito Mk.XVII oraz bombowiec premium: Avenger Mk.I. Siły powietrzne Związku Radzieckiego wzbogaciły się o I-16 typ 24 i I-16 typ 27 (uzbrojony w dwa dodatkowe działka 20mm SHVAK), odrzutowce La-15 i La-174 (dostępny tylko przez kilka dni!) oraz samolot premium Spitfire Mk.IX (również dostępny jedynie przez tydzień). USA dostało Lockheed F-80A Shooting Star, North American F-82 Twin Mustang, Republic F-84 Thunderjet oraz F4U-1A USMC, zaś Japonia F-86 F-30 oraz A6M2 mod.11. Najciekawsze zmiany dotknęły niemieckie drzewko technologiczne. Ze względu na brak powojennych samolotów odrzutowych, Niemcy otrzymali kanadyjskiego CL-13A Sabre Mk.5 dla Luftwaffe oraz sowieckiego MiG-15bis dla sił powietrznych Niemieckiej Republiki Demokratycznej. Oprócz powyższych odrzutowców w grze pojawiły się również: Fw.190A-1, Me.262C-1a oraz Do.217N-2.

Standardowo wprowadzono także szereg zmian w modelach lotu i uszkodzeń istniejących w grze maszyn. Dotknęły one większości samolotów, między innymi: serii F8F-1, F-86, F-80, P-63, A6M, Ki-61, Ki-84, Ki-43, Ki-45, Ki-96, La-7, Yak-1b, Yak-9, MiG-15, IL-2, LaGG-3, MiG-9, Hurricane I, Bf.109F, Bf110C-4 i Me.262. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość z tych maszyn występuje w kilku odmianach, oznacza to, że Gaijin Entertainment włożył od groma pracy, aby ich model lotu był jak najbardziej zbliżony do rzeczywistego.

Kolejne zmiany dotknęły uzbrojenia. Samoloty wyposażone w „Schräge Musik” (działka zamontowane na grzbiecie maszyny, wycelowane pod kątem w górę) mogą skorzystać ze swojego nietypowego wyposażenia podczas polowania na bombowce. Zmiana ta ucieszy właścicieli Do.217N-2 oraz Ki-45 Tei. Od tej pory możliwe również będzie strzelanie z osobna z dział różnego kalibru – wykorzystanie armaty 57mm nie zmarnuje nam już amunicji kalibru 20mm. Jednocześnie zmieniono czas przeładowania każdego uzbrojenia. W przypadku karabinów maszynowych i dział
im większy jest kaliber uzbrojenia, tym dłużej będziemy musieli poczekać na nową amunicję. Zmniejszono również czas oczekiwania na nowe torpedy z 80 do 60 sekund. Poza tym część maszyn została przezbrojona: zmieniło się zarówno ich uzbrojenie, jak i zapas amunicji.

Jak zostało wspomniane na wstępie, przyspieszony został zarówno rozwój nowych maszyn, jak i zwiększono ich zarobki. W przypadku samolotów II do V poziomu zmniejszono ich koszt w punktach doświadczenia o ponad 25%! Nie ma jednak róży bez kolców: od tej pory konieczne będzie wynalezienie większej ilości maszyn, aby możliwe było odblokowanie następnego poziomu. Jednocześnie ułatwiono zdobywanie srebrnych lwów. Trafienie lub zestrzelenie przeciwnika daje znacznie większe bonusy, zaś naprawa maszyn jest dużo tańsza. Dla graczy korzystających z waluty premium (złotych orłów) zmniejszono koszty zakupu modyfikacji i konwersji punktów doświadczenia.

Nowością są bitwy dywizjonów dostępne w trybie wydarzeń. Biorąc w nich udział będziemy mogli spróbować swoich sił w starciach ze znajomymi (lub przygodnie napotkanymi) pilotami – jest to świetna okazja do poprawienia naszych umiejętności w starciach drużynowych. Jednocześnie dodano nowy system rankingowy (oparty o „ELO”), który pozwoli śledzić nasze dokonania i porównywać je z rezultatami osiąganymi przez innych graczy.

Gaijin Entertainment dba również o modelarzy. Dodano wsparcie dla zawartości, której autorami mogą być sami gracze (np. kamuflaży, misji czy lokacji). Ułatwiono również tworzenie nowych samolotów, jak również ich kokpitów. Przy odrobinie wprawy możliwe będzie opracowanie maszyn dorównujących szczegółami tym, które tworzą Gaijini.

Ostatnim dużym dodatkiem jest zupełnie nowa lokacja: Kursk. Wraz z nią pojawiły się cztery pojedyncze misje, dynamiczna kampania oraz dodatkowe operacje dla trybów realistycznego i symulacyjnego. Usprawniono również AI: teraz Tetsuo nie powinien tak często gubić się w przestworzach, a przy odrobinie szczęścia może nawet zestrzeli któregoś z graczy.

Źródło:
"Asmodeusz" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję