War Thunder

War Thunder
Sztab VVeteranów
Tytuł: War Thunder
Producent:
Dystrybutor:
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Ocena
czytelników bd GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Twórcy War Thunder wysłuchali graczy, dziękują im za ciekawe pomysły i obiecują zmiany

Studio Gaijin Entertainment podzieliło się wynikami ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników War Thunder.
Po wcześniejszej, bardzo kontrowersyjnej zmianie w ekonomii gry, która w praktyce zmuszała graczy do częstszego korzystania z mikropłatności, twórcy postanowili bardziej skupić się na opiniach i sugestiach wielbicieli tytułu. W sumie w ankiecie oddano 14.562 głosy, za które studio gorąco podziękowało.

Spośród prawie 15 tysięcy odpowiedzi deweloperzy wybrali najczęściej pojawiające się zagadnienia. Okazało się, że aż 90% wpisów poruszało kwestę ekonomii i progresji, w szczególności koszty naprawy i metody jej opłacania. Ponad 30% ankietowanych powiadomiło Gaijin Entertainment o niezadowoleniu z obecnych BR-ów (battle rating) pojazdów, metod ich przypisywania i zakresu w pojedynkach. Natomiast 4% graczy wspomniało także o obowiązkowym zakupie modułów, darmowych naprawach czy braku modyfikacji w pojazdach premium.

Jeśli chodzi o rozgrywkę, to dotyczyło jej około 10% odpowiedzi ankietowanych. W tym przypadku dominował temat lokacji, a także nocnych bitew – wielu zwracało uwagę na konieczność ulepszenia starć w tych warunkach.

Ponad 90% opinii dotyczyło problemów z ekonomią i progresją. Większość z nich to koszty naprawy oraz możliwość opłacenia jej poprzez aktywność oraz wydajność w bitwach, tj. nagradzanie za asysty w zniszczeniu wroga, stosunek zabitych do poniesionych śmierci,
przejmowanie stref, naprawa i inna pomoc dla członków drużyny itp. Osobną sprawą było zaniepokojenie czasem potrzebnym nowym graczom na awans na najwyższe poziomy
– czytamy na stronie War Thunder.

Lokacje – zwłaszcza w bitwach naziemnych ich rozmiar wraz z możliwością ostrzału jednego ich końca z przeciwnego. To bardzo ważny temat. Próbowaliśmy studiować nasze mapy przez długi czas, opracowując specjalne narzędzia. Stworzyliśmy „mapy cieplne” – powstałe z analizy śmiercionośnych strzałów – i porównaliśmy z systemem polubień i banów map przez graczy. Wraz z rozwojem gry i dodawaniem pojazdów na wielu mapach pojawiły się nowe problemy lub starsze stały się zbyt znaczące – piszą dalej deweloperzy.

To, co ostatecznie zmieni się w ekonomii, progresji i rozgrywce War Thunder ma zostać ujawnione 14 czerwca. Warto zaznaczyć, że twórcy chcą przeprowadzać podobne ankiety co najmniej raz na trzy miesiące.

Po opublikowanych komentarzach na Reddicie da się zauważyć, że gracze podchodzą do informacji od Gaijin sceptycznie i z rezerwą.

Źródło:
Maciej Gaffke - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję