StarCraft 2
Sztab VVeteranów
Tytuł: StarCraft 2
Producent: Blizzard Entertainment
Dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2010-07-27
Premiera Świat:
Tytuł: StarCraft 2
Producent: Blizzard Entertainment
Dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2010-07-27
Premiera Świat:
Świeże informacje o kampanii solowej StarCrafta II
Kilka serwisów przedstawiło wrażenia z nowego fragmentu gry, wzbogacając teksty filmami z rozgrywki oraz wywiadami z twórcami. W jednym z nich potwierdzono, że według planów produkcja ma zostać wydana w połowie roku.
O terminie wydania StarCrafta II mówił producent Chris Sigaty, w wywiadzie dla serwisu Shacknews. Autor zapewnił, że ekipa stara się wypełnić założenia planu za wszelką cenę, a później dostarczyć graczom następny rozdział historii. Na pierwsze rozszerzenie, zawierające kampanię dla kolejnej rasy, poczekamy podobno aż 18 miesięcy od premiery podstawowej gry.
Z zapowiedzi opublikowanych w kilku dużych serwisach (między innymi: Gamespot, IGN, Shacknews) poznaliśmy kilka przykładowych misji i dodatkowych wyzwań oraz chociażby szczegóły rozwoju technologicznego, który urozmaici zabawę solową. Poniżej przedstawiamy najciekawsze fragmenty z różnych tekstów – zawierają one oczywiście mnóstwo spoilerów.
W nowym zaprezentowanym fragmencie gry pojawiło się kilka nieznanych wcześniej misji, umiejscowionych w połowie kampanii. Każda z nich stara się prezentować nieco inny model rozgrywki – w jednej musimy walczyć z Protossami o siedem złóż gazu, a w innej próbujemy przebić się przez obwarowania świątyni, przy użyciu starego lasera kopalnianego.
Szczególnie ciekawa wydaje się natomiast misja Whispers of Doom, w której główny bohater natknie się na Dark Templara Zeratula, a nawet pozna jego wspomnienia, dzięki specjalnemu kryształowi. W tym zadaniu pokierujemy bezpośrednio wspomnianym Protossem i skorzystamy z jego niezwykłych umiejętności do maskowania się, czy chociażby teleportacji.
Kampania solowa ma ofer
ować sporo dowolności – będziemy mogli między innymi kupować ulepszenia dla armii oraz prowadzić badania technologiczne. Dokonamy tego w laboratorium na pokładzie statku bohatera, gdzie zgłębimy tajniki obcych ras, Protossów i Zergów, wykorzystując punkty zdobyte podczas misji (za poboczne zadania i znalezione artefakty).
Ulepszenia będą miały naturę nie tylko bojową, bo chociaż przyda się wzmocnienie obrażeń Marines, to samą siłą ognia nie wygramy. Pewna technologia pozwoli wydobywać gaz bez użycia SCV, a inna przyspieszy budowę podstawowych budynków (przykłady znajdziecie w serwisie IGN). Jednocześnie będzie to nagroda za ponadprogramowe działania gracza.
Kampania podobno będzie gwarantowała 20 godzin intensywnych doznań, a zostanie uzupełniona dodatkowymi wyzwaniami, które nie tylko przetestują nasze umiejętności, ale także nauczą technik i lepszej obsługi interfejsu. W jednym z nich, poznamy kontrę na słynny rush Zergów, a w innych spróbujemy odeprzeć atak kolejnych fal wrogów, dobierając odpowiednie jednostki.
Najważniejsze jest to, że wyzwania dotyczą wszystkich ras, więc nauczymy się dzięki nim grać nie tylko Terranami, ale i Zergami oraz Protossami. Specjalne misje zostaną podzielone na trzy grupy trudności, które obejmą najłatwiejsze taktyki i obsługę interfejsu, aż po bardzo wymagające kwestie, przeznaczone w zasadzie wyłącznie dla „ekspertów”.
Świetnym przykładem jest wyzwanie Harbinger of Death, w którym otrzymamy bardzo dużą armię i zadanie zniszczenia wszystkich wrogów w dwie i pół minuty. Problem będzie polegał na tym, że własne jednostki wybierzemy wyłącznie przy użyciu skrótów klawiszowych. Jak widać, pozwoli to zmierzyć się z czasem i przy okazji opanować do perfekcji istotny element sterowania.
Źródło:
Szymon "Hed" Liebert - GRY-OnLine
Autor: Klemens
O terminie wydania StarCrafta II mówił producent Chris Sigaty, w wywiadzie dla serwisu Shacknews. Autor zapewnił, że ekipa stara się wypełnić założenia planu za wszelką cenę, a później dostarczyć graczom następny rozdział historii. Na pierwsze rozszerzenie, zawierające kampanię dla kolejnej rasy, poczekamy podobno aż 18 miesięcy od premiery podstawowej gry.
Z zapowiedzi opublikowanych w kilku dużych serwisach (między innymi: Gamespot, IGN, Shacknews) poznaliśmy kilka przykładowych misji i dodatkowych wyzwań oraz chociażby szczegóły rozwoju technologicznego, który urozmaici zabawę solową. Poniżej przedstawiamy najciekawsze fragmenty z różnych tekstów – zawierają one oczywiście mnóstwo spoilerów.
W nowym zaprezentowanym fragmencie gry pojawiło się kilka nieznanych wcześniej misji, umiejscowionych w połowie kampanii. Każda z nich stara się prezentować nieco inny model rozgrywki – w jednej musimy walczyć z Protossami o siedem złóż gazu, a w innej próbujemy przebić się przez obwarowania świątyni, przy użyciu starego lasera kopalnianego.
Szczególnie ciekawa wydaje się natomiast misja Whispers of Doom, w której główny bohater natknie się na Dark Templara Zeratula, a nawet pozna jego wspomnienia, dzięki specjalnemu kryształowi. W tym zadaniu pokierujemy bezpośrednio wspomnianym Protossem i skorzystamy z jego niezwykłych umiejętności do maskowania się, czy chociażby teleportacji.
Kampania solowa ma ofer
Ulepszenia będą miały naturę nie tylko bojową, bo chociaż przyda się wzmocnienie obrażeń Marines, to samą siłą ognia nie wygramy. Pewna technologia pozwoli wydobywać gaz bez użycia SCV, a inna przyspieszy budowę podstawowych budynków (przykłady znajdziecie w serwisie IGN). Jednocześnie będzie to nagroda za ponadprogramowe działania gracza.
Kampania podobno będzie gwarantowała 20 godzin intensywnych doznań, a zostanie uzupełniona dodatkowymi wyzwaniami, które nie tylko przetestują nasze umiejętności, ale także nauczą technik i lepszej obsługi interfejsu. W jednym z nich, poznamy kontrę na słynny rush Zergów, a w innych spróbujemy odeprzeć atak kolejnych fal wrogów, dobierając odpowiednie jednostki.
Najważniejsze jest to, że wyzwania dotyczą wszystkich ras, więc nauczymy się dzięki nim grać nie tylko Terranami, ale i Zergami oraz Protossami. Specjalne misje zostaną podzielone na trzy grupy trudności, które obejmą najłatwiejsze taktyki i obsługę interfejsu, aż po bardzo wymagające kwestie, przeznaczone w zasadzie wyłącznie dla „ekspertów”.
Świetnym przykładem jest wyzwanie Harbinger of Death, w którym otrzymamy bardzo dużą armię i zadanie zniszczenia wszystkich wrogów w dwie i pół minuty. Problem będzie polegał na tym, że własne jednostki wybierzemy wyłącznie przy użyciu skrótów klawiszowych. Jak widać, pozwoli to zmierzyć się z czasem i przy okazji opanować do perfekcji istotny element sterowania.
Źródło:
Szymon "Hed" Liebert - GRY-OnLine
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
20.05.2012 |
WunderWaffel »
Mało wiesz o balansie w takim razie i warto by był
więcej komentarzy
dodaj komentarz