Star Citizen

Star Citizen
Sztab VVeteranów
Tytuł: Star Citizen
Producent: Cloud Imperium Games
Dystrybutor:
Gatunek: symulator
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Ocena
czytelników 1 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Star Citizen – moduły, aktualizacja daty wydania i szczegóły odnośnie tworzenia statków przez twórców

Chris Roberts, twórca legendarnego Wing Commandera i szef studia Cloud Imperium Games, podzielił się kolejnymi informacjami na temat Star Citizen.
W świetle nowych doniesień właściwsze jednak wydaje się stwierdzenie, że gra nadchodzi małymi krokami, jako że zanim nastąpi premiera jej ostatecznej, pełnej wersji, możemy spodziewać się kolejno wyjętych z gry, samodzielnych modułów, udostępnianych osobom, które wsparły projekt w trakcie zbiórki.

Jako pierwszy wypuszczony zostanie (w sierpniu bieżącego roku) Hangar Module, pozwalający nam do woli oglądać nasze statki, a nawet modyfikować je do pewnego stopnia. Natomiast w grudniu możemy spodziewać się Dogfight Module, w którym przygotowany wcześniej w hangarze statek zabierzemy w przestrzeń kosmiczną, by toczyć bitwy z innymi graczami. Następny w kolejności jest Social (Planetside) Module, dający nam możliwość lądowania na planetach, rozmawiania z jej mieszkańcami w kantynach i kupowania lub sprzedawania towarów – jego wypuszczenie przewidziano na przełomie marca i kwietnia przyszłego roku.

Kolejnym etapem będzie już singleplayerowa wersja alfa, planowana na sierpień 2014 roku. Chris Roberts oznajmił, że zostanie ona wypuszczona na rynek, gdy gra zgromadzi „od 12 do 14 milionów dolarów”. Twórca stwierdził również, że od tego momentu Star Citizen będzie rozwijany „metodą Minecrafta – kolejne elementy i poprawki będą implementowane do działającej alfy, aż projekt stanie się w pełni kompletny i grywalny. Plany przewidują, że do końca przys
złego roku uda się uruchomić wersję beta – pozwalającą już graczom na wspólną zabawę – a premiera finalnego produktu powinna nastąpić na początku 2015 roku.

Szef studia Cloud Imperium Games podzielił się również szczegółami technicznymi na temat implementacji w grze – pracującej na silniku CryEngine 3 – kolejnych modeli statków. Według jego słów, koszt wymodelowania jednostki oraz zapewnienia jej prawidłowego i realistycznego funkcjonowania waha się pomiędzy 35 a 150 tysiącami dolarów. Jest to uzależnione od tego, ile czasu potrzebuje zespół na stworzenie modelu statku, ten zaś jest stosowny do rozmiarów okrętu. Niższy zakres podanego przedziału dotyczy zatem małych myśliwców, podczas gdy górny szczebel to koszt implementacji w grze wielkiego transportowca o długości rzędu 1 kilometra. Chris Roberts pochwalił się również wielką starannością przy projektowaniu jednostek i przykładaniem wagi do najmniejszych detali. Oznajmił, że we współczesnych produkcjach AAA na postać przypada przeciętnie 10 tysięcy wielokątów, a na pojazd 30 tysięcy – tymczasem w Star Citizen już model owego małego myśliwca ma być złożony z 300 tysięcy poligonów, nie mówiąc nawet o wspomnianym transportowcu, na którego projekt będzie składało się 7 milionów wielokątów.

Źródło:
"Draug" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję