Rój
Sztab VVeteranów
Tytuł: Rój
Producent: Gen Four Two, G3
Dystrybutor: G3 Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl: 0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł: Rój
Producent: Gen Four Two, G3
Dystrybutor: G3 Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl: 0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: Klemens
GALERIA SCREENÓW
W jej skład wchodzą czarne i białe (2 komplety), plastikowe płytki w kształcie heksów. Płytki są duże (4 cm przekątnej na 1 cm grubości) i masywne.
Nasze owady – „figury” – podobnie jak w szachach, mają różne właściwości. Mrówka – najbardziej uniwersalna – porusza się prawie bez ograniczeń, jest zatem jedną z najważniejszych figur w grze. Pająk, on z kolei zrobi trzy i tylko trzy „kroki”, dobrze ustawiony działa jako straszak, jego ruch jest przewidywalny. Sprawia to, że przeciwnik wie co zamierzasz, lub wie, że ty wiesz, że on… Tak, pająk do zdecydowanie dobra broń psychologiczna. Są robaczki pełzające, to jest też i skaczące. Mowa o koniku polnym, zdolnym do przeskoczenia ponad owadami i ulokowania się w najbardziej niedostępnych miejscach. Świetne uzupełnia mrówkę w ataku. Żuczek jest za to świetnym obrońcą, ograniczony ruch (zasięg – jedno pole) nadrabiany jest poprzez możliwość wpełznięcia na innego owada (wroga lub swojego) co blokuje innym ruch i uniemożliwia wrogowi dostawianie nowych owadów do „zajętego” przez żuczka.
Rój to strategia, w której mamy za zadanie całkowicie otoczyć królową wroga innymi robakami (nasza królowa też może brać w tym udział), niekoniecznie swoimi.
Nasze owady – „figury” – podobnie jak w szachach, mają różne właściwości. Mrówka – najbardziej uniwersalna – porusza się prawie bez ograniczeń, jest zatem jedną z najważniejszych figur w grze. Pająk, on z kolei zrobi trzy i tylko trzy „kroki”, dobrze ustawiony działa jako straszak, jego ruch jest przewidywalny. Sprawia to, że przeciwnik wie co zamierzasz, lub wie, że ty wiesz, że on… Tak, pająk do zdecydowanie dobra broń psychologiczna. Są robaczki pełzające, to jest też i skaczące. Mowa o koniku polnym, zdolnym do przeskoczenia ponad owadami i ulokowania się w najbardziej niedostępnych miejscach. Świetne uzupełnia mrówkę w ataku. Żuczek jest za to świetnym obrońcą, ograniczony ruch (zasięg – jedno pole) nadrabiany jest poprzez możliwość wpełznięcia na innego owada (wroga lub swojego) co blokuje innym ruch i uniemożliwia wrogowi dostawianie nowych owadów do „zajętego” przez żuczka.
Rój to strategia, w której mamy za zadanie całkowicie otoczyć królową wroga innymi robakami (nasza królowa też może brać w tym udział), niekoniecznie swoimi.