Red Dead Redemption 2
Sztab VVeteranów
Tytuł: Red Dead Redemption 2
Producent: Rockstar Games
Dystrybutor:
Gatunek: gra akcji
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Tytuł: Red Dead Redemption 2
Producent: Rockstar Games
Dystrybutor:
Gatunek: gra akcji
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Listopad w USA należał do Red Dead Redemption 2 i Nintendo Switch
Sprzedaż konsol, akcesoriów oraz nieużywanych egzemplarzy gier pudełkowych przyniosła 2,639 mld dolarów, czyli odrobinę mniej niż 2,706 mld uzyskane w analogicznym miesiącu 2017 r. Tradycyjnie przypominamy, że podawane liczby nie dają pełnego obrazu kondycji branży, gdyż nie biorą pod uwagę handlu używanymi egzemplarzami gier, a do tego NPD uzyskuje wciąż mocno niekompletne informacje z dystrybucji cyfrowej.
Podano także wyniki za jedenaście miesięcy roku. Przychody wyniosły 13,214 mld dolarów, czyli o 16% więcej niż 11,378 mld dolarów wypracowane w analogicznym okresie 2017 r.
W październiku Amerykanie wydali na nowe gry pecetowe i konsolowe 1,008 mld dolarów, co stanowi 15-procentowy spadek w porównaniu z analogicznym miesiącem roku ubiegłego. Z kolei wynik za jedenaście miesięcy roku zamknął się w kwocie 5,849 mld dolarów, czyli o 9% wyższej niż w 2017 r.
W listopadzie największy przychód wygenerowały gry:
W przypadku gier Fallout 76, Pokemon: Lets Go Pikachu, Pokemon: Lets Go Eevee, Super Mario Party
b> oraz Mario Kart 8 do wyniku nie była wliczana sprzedaż cyfrowa. Natomiast przychód Call of Duty: Black Ops IIII, FIFA 19, Madden NFL 19 oraz Battlefield V nie obejmował cyfrowych egzemplarzy wydań pecetowych.
Spadki przychodów ze sprzedaży gier w ubiegłym miesiącu są głównie spowodowane tym, że Call of Duty: Black Ops IIII zadebiutowało w październiku, podczas gdy tradycyjnie nowe odsłony cyklu ukazywały się w listopadzie.
Warto także wspomnieć, że pod względem sprzedaży pudełkowej Fallout 76 zaliczył raptem trzeci najlepszy debiut w historii tej marki. Zarówno Fallout 4, jak i Fallout: New Vegas poradziły sobie w tej kategorii lepiej w analogicznym okresie od premiery.
W skali całego 2018 r. największy przychód wygenerowały gry:
Red Dead Redemption II sprzedawało się lepiej w listopadzie, ale jak widać nie wystarczyło to, aby pozbawić Call of Duty: Black Ops IIII tytułu najbardziej kasowej gry roku.
W listopadzie sprzedaż samych konsol wygenerowała 1,182 mld dolarów przychodu (wzrost o 3%). Z kolei w ciągu jedenastu miesięcy tego roku odnotowano wzrost przychodów w tej kategorii o 14% - do kwoty 3,905 mld dolarów. Spośród platform nie było jasnego zwycięzcy. Nintendo Switch wygrało pod względem przychód ze sprzedaży konsol, natomiast PlayStation 4 rozeszło się w większej liczbie egzemplarzy.
Sektor akcesoriów osiągnął 503 mln dolarów w listopadzie oraz 3,46 mld w ciągu jedenastu miesięcy roku. Również tutaj branża zanotowała wzrosty - 35% w porównaniu z listopadem 2017 r. i tyle samo procent w zestawieniu z jedenastoma miesiącami 2017 r.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Podano także wyniki za jedenaście miesięcy roku. Przychody wyniosły 13,214 mld dolarów, czyli o 16% więcej niż 11,378 mld dolarów wypracowane w analogicznym okresie 2017 r.
W październiku Amerykanie wydali na nowe gry pecetowe i konsolowe 1,008 mld dolarów, co stanowi 15-procentowy spadek w porównaniu z analogicznym miesiącem roku ubiegłego. Z kolei wynik za jedenaście miesięcy roku zamknął się w kwocie 5,849 mld dolarów, czyli o 9% wyższej niż w 2017 r.
W listopadzie największy przychód wygenerowały gry:
# | Gra: |
1. | Red Dead Redemption II |
2. | Call of Duty: Black Ops IIII |
3. | Battlefield V |
4. | Fallout 76 |
5. | Pokemon: Lets Go Pikachu |
6. | Pokemon: Lets Go Eevee |
7. | NBA 2K19 |
8. | Madden NFL 19 |
9. | Spyro Reignited Trilogy |
10. | FIFA 19 |
11. | Assassin’s Creed: Odyssey |
12. | Super Mario Party |
13. | Marvel’s Spider-Man |
14. | Mario Kart 8 |
15. | WWE 2K19 |
16. | God of War |
17. | Shadow Of The Tomb Raider |
18. | Just Dance 2019 |
19. | Grand Theft Auto V |
20. | Forza Horizon 4 |
W przypadku gier Fallout 76, Pokemon: Lets Go Pikachu, Pokemon: Lets Go Eevee, Super Mario Party
Spadki przychodów ze sprzedaży gier w ubiegłym miesiącu są głównie spowodowane tym, że Call of Duty: Black Ops IIII zadebiutowało w październiku, podczas gdy tradycyjnie nowe odsłony cyklu ukazywały się w listopadzie.
Warto także wspomnieć, że pod względem sprzedaży pudełkowej Fallout 76 zaliczył raptem trzeci najlepszy debiut w historii tej marki. Zarówno Fallout 4, jak i Fallout: New Vegas poradziły sobie w tej kategorii lepiej w analogicznym okresie od premiery.
W skali całego 2018 r. największy przychód wygenerowały gry:
# | Gra: |
1. | Call of Duty: Black Ops IIII |
2. | Red Dead Redemption II |
3. | NBA 2K19 |
4. | Far Cry 5 |
5. | Madden NFL 19 |
6. | Marvel’s Spider-Man |
7. | God of War |
8. | Monster Hunter: World |
9. | Grand Theft Auto V |
10. | Assassin’s Creed: Odyssey |
Red Dead Redemption II sprzedawało się lepiej w listopadzie, ale jak widać nie wystarczyło to, aby pozbawić Call of Duty: Black Ops IIII tytułu najbardziej kasowej gry roku.
W listopadzie sprzedaż samych konsol wygenerowała 1,182 mld dolarów przychodu (wzrost o 3%). Z kolei w ciągu jedenastu miesięcy tego roku odnotowano wzrost przychodów w tej kategorii o 14% - do kwoty 3,905 mld dolarów. Spośród platform nie było jasnego zwycięzcy. Nintendo Switch wygrało pod względem przychód ze sprzedaży konsol, natomiast PlayStation 4 rozeszło się w większej liczbie egzemplarzy.
Sektor akcesoriów osiągnął 503 mln dolarów w listopadzie oraz 3,46 mld w ciągu jedenastu miesięcy roku. Również tutaj branża zanotowała wzrosty - 35% w porównaniu z listopadem 2017 r. i tyle samo procent w zestawieniu z jedenastoma miesiącami 2017 r.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens