Radio Commander
Sztab VVeteranów
Tytuł: Radio Commander
Producent: Serious Sim
Dystrybutor:
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl: 0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: Klemens
Tytuł: Radio Commander
Producent: Serious Sim
Dystrybutor:
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl: 0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: Klemens
GALERIA SCREENÓW
Wcielamy się w rolę dowódcy sztabowego, który koordynuje działania kilku (nigdy więcej) jednostek, które w najlepszym razie określić można mianem plutonów, czasami będzie mu dane również skorzystać z pomocy sił lotniczych, ale również dość skromnych. Walki zaś toczy on przy użyciu… radioodbiornika.
Setki razy przy okazji gier komputerowych mogliśmy się przekonać jak wyglądają działania wojenne z perspektywy liniowca czy chociażby dowódcy frontowego, gdy jednak przyjmowaliśmy rolę o bardziej strategicznym charakterze, zwykła ona być znacząco upraszczana – owszem, od czasu do czasu życie utrudni nam mgła wojny, zawsze jednak doskonale orientujemy się w zakresie położenia własnych podkomendnych, z góry możemy również określić wektory poruszania się wroga, o ile tylko go spostrzeżemy. W Radio Commander sytuacja wygląda jednak skrajnie odmiennie – dysponujemy dość szczegółową – wszak wojskową – mapą obszaru walk, siłą rzeczy jednak o historycznym charakterze (nie uwzględniającym efektów dotychczasowych walk, bombardowań, jak i szczegółów biocenozy), zaś sytuację taktyczną musimy odtworzyć sami, poprzez wywoływanie podkomendnych w celu uzyskania od nich stosownych informacji, jak też posługiwanie się ołówkiem i żetonami.
Setki razy przy okazji gier komputerowych mogliśmy się przekonać jak wyglądają działania wojenne z perspektywy liniowca czy chociażby dowódcy frontowego, gdy jednak przyjmowaliśmy rolę o bardziej strategicznym charakterze, zwykła ona być znacząco upraszczana – owszem, od czasu do czasu życie utrudni nam mgła wojny, zawsze jednak doskonale orientujemy się w zakresie położenia własnych podkomendnych, z góry możemy również określić wektory poruszania się wroga, o ile tylko go spostrzeżemy. W Radio Commander sytuacja wygląda jednak skrajnie odmiennie – dysponujemy dość szczegółową – wszak wojskową – mapą obszaru walk, siłą rzeczy jednak o historycznym charakterze (nie uwzględniającym efektów dotychczasowych walk, bombardowań, jak i szczegółów biocenozy), zaś sytuację taktyczną musimy odtworzyć sami, poprzez wywoływanie podkomendnych w celu uzyskania od nich stosownych informacji, jak też posługiwanie się ołówkiem i żetonami.