No Mans Sky

No Mans Sky
Sztab VVeteranów
Tytuł: No Mans Sky
Producent: Hello Games
Dystrybutor:
Gatunek: przygodowa/akcja
Premiera Pl:2016-08-10
Premiera Świat:
Ocena
czytelników 1 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 50% procent
Głosuj na tę grę!

No Man's Sky - Synthesis kolejną wielką aktualizacją gry

Studio Hello Games zapowiedziało Synthesis, czyli kolejną aktualizację gry No Man's Sky.
Od zeszłego tygodnia wiedzieliśmy, że studio Hello Games szykuje kolejną dużą aktualizację No Man’s Sky, która zadebiutuje „wkrótce”. Dziś brytyjski deweloper ujawnił, że Synthesis – bo tak zwie się uaktualnienie 2.2 – ukaże się już jutro, tj. 28 listopada. Zgodnie z tradycją, twórcy opublikowali spory wpis opisujący wszystkie atrakcje dodatku, jak również podający obszerną listę zmian.

Poprzednie duże aktualizacje No Man’s Sky, choć przepełnione zawartością, zwykle promowano kilkoma największymi nowościami, czy to trybami sieciowymi i VR, czy też wzbogaceniem podwodnych lokacji. Jednak w przypadku Synthesis twórcy postanowili skupić się na doszlifowaniu rozgrywki, wprowadzając mnóstwo istotnych poprawek zasugerowanych przez graczy i usuwając wiele mniej lub bardziej istotnych błędów. Nie znaczy to, że nie ma tu nic nowego. Uaktualnienie doda mechanikę odzysku na specjalnych stacjach, umożliwiających nawet złomowanie niechcianych statków w celu uzyskania części oraz technologii. Pozwoli to też ulepszyć klasę posiadanych jednostek oraz wzbogacić je o gniazda na mod
yfikacje. Z pomniejszych nowości wypada też wspomnieć o dodatkowych opcjach edycji terenu (w tym spłaszczaniu oraz przywracaniu go do pierwotnego stanu).

Oprócz tego i paru skromnych nowinek (na przykład udostępnienia trybu FPP w trakcie korzystania z Exocraftu poza trybem VR) lwia część aktualizacji to rozmaite ulepszenia poprawiające komfort zabawy. Twórcy gruntownie przerobili mapę kosmosu, by była ładniejsza i bardziej przejrzysta. Zmieniono też interfejs ekwipunku, m.in. pozwalając na przenoszenie ikon przedmiotów w celu zmiany ich położenia oraz zainstalowania bądź naprawienia ich, a studio przyśpieszyło wiele z najczęstszych interakcji w grze i znacznie zwiększyło pojemność schowków. Grę uprzyjemniają też nowinki pokroju personalnego rafinatora wbudowanego w skafander, zniesienia limitu posiadania jednego narzędzia wielofunkcyjnego naraz, technologii pozwalających na długodystansowy transfer ekwipunku bądź natychmiastową ucieczkę itd.

Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję