Mafia: The City Of Lost Heaven

Mafia: The City Of Lost Heaven
Sztab VVeteranów
Tytuł: Mafia: The City Of Lost Heaven
Producent: Ilusion Softworks
Dystrybutor: Play It
Gatunek: TPP
Premiera Pl:2002-11-27
Premiera Świat:
Ocena
czytelników 90 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Odświeżenie serii Mafia się opłaciło; Take-Two o sprzedaży swoich gier

Firma Take-Two Interactive opublikowała raport z wynikami finansowymi.
Z przytoczonych tam informacji nas najbardziej interesują dane dotyczące konkretnych gier. Wydawca poinformował, że sprzedał ponad 2 mln egzemplarzy gier wchodzących w skład Mafia Trilogy, czyli zestawu zawierającego Mafia: Definitive Edition, Mafia II: Definitive Edition oraz Mafia III: Definitive Edition. Każdą z nich można kupić oddzielnie, więc szkoda, że nie podano, jak poradziły sobie poszczególne tytuły z tej kolekcji.

Ogłoszono także, że sprzedaż Grand Theft Auto V przekroczyła 135 mln egzemplarzy, a Red Dead Redemption 2 – 34 mln. Z kolei RPG The Outer Worlds znalazło już 3 mln nabywców. To ostatnie jest ciekawe, gdyż gra jest także dostępna w Xbox Game Pass. W takim wypadku wydawcy mówią zazwyczaj o liczbie graczy. Fakt, że tutaj tak nie jest sugeruje, że te 3 miliony dotyczą faktycznie sprzedanych sztuk, a nie egzemplarzy pobranych w ramach abonamentu.

Z nowości wspomniano również o sukcesach PGA TOUR 2K21 (milion sprzedanych sztuk) oraz WWE 2K Battlegrounds. W przypadku tej drugiej pozycji nie podano konkretnych liczb, ograniczając
się jedynie do stwierdzenia, że radzi sobie ona lepiej, niż prognozowano.

Przede wszystkim jednak ostatnie miesiące w Take-Two Interactive upłynęły pod znakiem NBA 2K21. Gra zadebiutowała 4 września tego roku i do tej pory znalazła ponad 5 mln nabywców. Zarabia również bardzo dobrze na mikropłatnościach. Wydawca pochwalił się także, że nadal doskonale radzi sobie poprzednia odsłona cyklu, czyli NBA 2K20.

Sukcesy wszystkich tych gier złożyły się na całkiem udany kwartał dla firmy. W okresie od 1 lipca do 30 września Take-Two Interactive wypracowało 841,1 mln dolarów przychodu, czyli o 2% mniej niż w analogicznych trzech miesiącach 2019 r.

Co ciekawe, mikropłatności oraz sprzedaż dodatków odnotowały wzrost o 56% i odpowiadały za 59% przychodów wydawcy. Po dodaniu dystrybucji elektronicznej pełnych wersji gier aż 85% przychodów Take Two-Interactive ma źródło cyfrowe.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję