Like a Dragon: Infinite Wealth
Sztab VVeteranów
Tytuł: Like a Dragon: Infinite Wealth
Producent: Ryu ga Gotoku Studio
Dystrybutor: SEGA
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Tytuł: Like a Dragon: Infinite Wealth
Producent: Ryu ga Gotoku Studio
Dystrybutor: SEGA
Gatunek: turowa/RPG
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Milion egzemplarzy Like a Dragon: Infinite Wealth. SEGA chwali się sprzedażą nowej Yakuzy
Szybkie osiągnięcie tego wyniku (tydzień po premierze gry) raczej nie zaskakuje. Już pierwsza duża przygoda Ichibana Kasugi była bardzo udana i szybko stała się największym hitem w historii serii Yakuza, mimo wątpliwości fanów co do zmian w formule cyklu.
Trudno się więc dziwić, że po rozwianiu tych obaw przez „jedynkę” gracze chętnie dali szansę Infinite Wealth. Zwłaszcza w kontekście znakomitych ocen przyznanych przez recenzentów.
To właśnie fatalna decyzja wydawcy jest skazą na skądinąd „bardzo pozytywnych” opiniach użytkowników Steama. SEGA zdecydowała bowiem o wydzieleniu trybu Nowej Gry Plus i poziomów trudności (sic!) ze standardowych wydań
Like a Dragon: Infinite Wealth. Innymi słowy, obie te opcje są dostępne tylko w droższych edycjach Deluxe i Ultimate oraz jako płatne DLC.
Na szczęście to kuriozalne posunięcie to w zasadzie jedyna poważniejsza krytyka gry ze strony fanów. Niemniej raczej nie zniknie ona dzięki wirtualnym koszulkom i innym cyfrowym prezentom, które dostali gracze z okazji sprzedania miliona kopii Infinite Wealth. Większość nabywców wolałaby inny prezent. Na przykład udostępnienie NG+ i poziomów trudności za darmo.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Trudno się więc dziwić, że po rozwianiu tych obaw przez „jedynkę” gracze chętnie dali szansę Infinite Wealth. Zwłaszcza w kontekście znakomitych ocen przyznanych przez recenzentów.
To właśnie fatalna decyzja wydawcy jest skazą na skądinąd „bardzo pozytywnych” opiniach użytkowników Steama. SEGA zdecydowała bowiem o wydzieleniu trybu Nowej Gry Plus i poziomów trudności (sic!) ze standardowych wydań
Na szczęście to kuriozalne posunięcie to w zasadzie jedyna poważniejsza krytyka gry ze strony fanów. Niemniej raczej nie zniknie ona dzięki wirtualnym koszulkom i innym cyfrowym prezentom, które dostali gracze z okazji sprzedania miliona kopii Infinite Wealth. Większość nabywców wolałaby inny prezent. Na przykład udostępnienie NG+ i poziomów trudności za darmo.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
Autor: Klemens