League of Legends

League of Legends
Sztab VVeteranów
Tytuł: League of Legends
Producent: Riot Games
Dystrybutor:
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Ocena
czytelników bd GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

LoL: Patch 11.4 - ważne zmiany w dżungli, osłabienie Samiry

Do gry League of Legends wszedł niedawno patch 11.4 balansujący niektórych bohaterów.
Jak twórcy sami przyznali, skupili się przede wszystkim na osłabieniu Samiry, czyli postaci, która cieszyła się ostatnio sporą liczbą banów w wyborze draft, a także obniżeniu profitów płynących z czyszczenia obozów w dżungli. W tej aktualizacji nie otrzymaliśmy żadnych skórek, ale twórcy uspokajają – te mają pojawić się już w niedalekiej przyszłości.

Każda umiejętność Samiry doczekała się drobnych zmian, a większość z nich ma na celu nieco osłabić bohaterkę, szczególnie na wczesnych poziomach (co potwierdza wprowadzenie skalowania obrażeń na skillu biernym oraz zmiana liczb w tej materii przy Q [Smykałka]). Jej W (Wirujące ostrze) trwa teraz nieco krócej, a doskok (E - Dziki Pęd) odbywa się ze zmniejszoną prędkością i nie może zostać wykonany przez sojuszników (za to możemy, dzięki nowym zmianom, przeskakiwać przez wrogie wieże). Jedynym, śladowym „buffem” jest sekundowe zmniejszenie czasu odnowienia „ulti” Samiry (Piekielny spust), czego raczej mocno nie odczujemy.

Riot Games zauważyło, że dżungla potrafi zapewnić, przy odpowiednim jej wykorzystaniu, zbyt dużą przewagę w niektórych rozgrywkach. Sposób na lekkie osłabienie jej roli odnalazło w likwidacji części profitów płynących z pokonywania obozowisk stworów. Oznacza to, prościej mówiąc, mniej doświadczenia i złota dla graczy za zabijanie mobów. Tyczy się to 4 rodzajów stworzeń – Ponurników, Dużych Skalniaków, Małych Skalniaków oraz Szkarłatnych Brzytwodziobów.

Twórcy chcieli zrekompensować powyższe zmiany graczom, których ulubioną rolą są właśnie dżunglerzy, dlatego ulepszyli część postaci popularnych na tej pozycji. Ucieszą się zapewne fani Amumu, bo ten zyskał nieco więcej zdrowia, a i zadaje więcej obrażeń ze swojego E (Histeria). Z kolei Lee Sin może nieco częściej używać swojego Q (Fala dźwięku), gdyż zmniejszony został cz
as odnowienia tejże umiejętności. Ponadto mocniejszymi atakami podstawowymi (o parę punktów) dysponuje Tryndamere.

Wyjątkiem z całej grupy jest Skarner, który jako jedyny dżungler został osłabiony ze względu na to, jak dobrze radzi sobie w aktualnej mecie. Zdrowie czempiona zostało zmniejszone, ponadto będzie wolniej je odzyskiwał.

Niedawno Riot Games całkowicie przemodelowało wygląd sklepu wraz z jego ofertą. W patchu 11.4 postarano się o parę funkcji mających na celu łatwiejsze korzystanie z niego. Przede wszystkim została zwiększona ogólna wydajność. Ponadto możemy zmienić rozmiar sklepowego interfejsu, a dostępne w nim talizmany są teraz na bieżąco segregowane w zależności od naszego aktualnego wyposażenia.

Co do konkretnych przedmiotów, to ulepszenia doczekało się Ostrze Gniewu Guinsoo. Umożliwi ono naszym postaciom jeszcze częstsze atakowanie. Wzmocnione zostały również Morellonomicon (większa moc umiejętności), Śmiertelne Przypomnienie (mocniejsze obrażenia od ataku) czy Chempunkowy Łańcuchowy Miecz (wyższa liczba punktów zdrowia). „Buffów” doczekały się także mało popularne przedmioty dla magów – Kosmiczny Impuls, Wieczna Zmarzlina oraz Wieczna Zima. Mocniej oberwało się tak naprawdę tylko Odnowieniu Kamienia Księżycowego, które zapewni od teraz mniejsze leczenie.

Oczywiście doczekaliśmy się eliminacji drobnych bugów oraz różnych zmian technicznych, z których chyba wypada wyróżnić aktualizację otrzymywanego leczenia. To będzie od teraz wyświetlało się tylko używającemu go graczowi i jego sojusznikom, będzie także sygnalizowane innym kolorem i efektami w porównaniu do zwykłego paska zdrowia.

Źródło:
Karol Laska - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję