League of Legends
Sztab VVeteranów
Tytuł: League of Legends
Producent: Riot Games
Dystrybutor:
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Tytuł: League of Legends
Producent: Riot Games
Dystrybutor:
Gatunek: Strategiczna
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Dystrybucja cyfrowa w lipcu - League of Legends, GTA V i Honour of Kings ponownie bezkonkurencyjne
W minionym miesiącu ten segment wygenerował 7,8 miliarda dolarów przychodu, co stanowi wzrost o 16% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Na tę kwotę składają się zakupione produkcje, abonamenty oraz mikropłatności.
Wzrost zanotowano w przychodach większości kategorii – o 29% dla gier MMO korzystających z modelu darmowego z mikropłatnościami, o 21% dla produkcji konsolowych, o 17% dla mobilnych oraz o 8% dla sprzedaży cyfrowej tradycyjnej tytułów pecetowych. Natomiast spadki spotkały abonamentowe MMO (o 2%) oraz gry społecznościowe (o 6%).
Tradycyjnie analitycy podali również jakie gry cieszyły się największym powodzeniem na pecetach, konsolach i urządzeniach mobilnych. Warto pamiętać, że wszystkie poniższe listy są ustawione według przychodów, a nie liczby kupionych egzemplarzy lub pobranych aplikacji.
Gry pecetowe
W lipcu sprzedano dodatkowych 1,6 mln egzemplarzy PlayerUnknown's Battlegrounds, a liczba użytkowników przekroczyła 4,9 mln.
Gry konsolowe
Na rynku konsolowym ponownie zwyciężyło Grand Theft Auto V. Sieciowy moduł tej produkcji, czyli Grand Theft Auto Online, poradził sobie trochę gorzej niż w rekordowym czerwcu, ale lepiej niż w lipcu 2016 roku. Powody do zadowolenia ma również firma Activision, gdyż aż trzy odsłony cyklu Call of Duty znalazły się w pierwszej dziesiątce zestawienia.
Gry mobilne
Warto wspomnieć, że dla Pokemon GO lipiec był najlepszym miesiącem w tym roku, co wynikało z atrakcji przygotowanych na pierwsze urodziny gry. Produkcji daleko jednak do wyników osiąganych w zeszłym roku, zaraz po premierze.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Wzrost zanotowano w przychodach większości kategorii – o 29% dla gier MMO korzystających z modelu darmowego z mikropłatnościami, o 21% dla produkcji konsolowych, o 17% dla mobilnych oraz o 8% dla sprzedaży cyfrowej tradycyjnej tytułów pecetowych. Natomiast spadki spotkały abonamentowe MMO (o 2%) oraz gry społecznościowe (o 6%).
Tradycyjnie analitycy podali również jakie gry cieszyły się największym powodzeniem na pecetach, konsolach i urządzeniach mobilnych. Warto pamiętać, że wszystkie poniższe listy są ustawione według przychodów, a nie liczby kupionych egzemplarzy lub pobranych aplikacji.
Gry pecetowe
# | Gra: |
1. | League of Legends |
2. | Dungeon Fighters Online |
3. | Fantasy Westward Journey Online II |
4. | CrossFire |
5. | World of Warcraft |
6. | PlayerUnknown's Battlegrounds |
7. | World of Tanks |
8. | Dota 2 |
9. | Overwatch |
10. | ROBLOX |
W lipcu sprzedano dodatkowych 1,6 mln egzemplarzy PlayerUnknown's Battlegrounds, a liczba użytkowników przekroczyła 4,9 mln.
Gry konsolowe
# | Gra: |
1. | Grand Theft Auto V |
2. | FIFA 17 |
3. | Battlefield 1 |
Call of Duty: Black Ops III | |
5. | Overwatch |
6. | Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands |
7. | Call of Duty: Infinite Warfare |
8. | Injustice 2 |
9. | Call of Duty: Modern Warfare Remastered |
10. | NBA 2K17 |
Na rynku konsolowym ponownie zwyciężyło Grand Theft Auto V. Sieciowy moduł tej produkcji, czyli Grand Theft Auto Online, poradził sobie trochę gorzej niż w rekordowym czerwcu, ale lepiej niż w lipcu 2016 roku. Powody do zadowolenia ma również firma Activision, gdyż aż trzy odsłony cyklu Call of Duty znalazły się w pierwszej dziesiątce zestawienia.
Gry mobilne
# | Gra: |
1. | Honour of Kings (na Zachodzie znana jako Arena of Valor) |
2. | Fantasy Westward Journey |
3. | Lineage M |
4. | Dragon Chronicles |
5. | Monster Strike |
6. | Clash of Clans |
7. | Pokemon GO |
8. | Clash Royale |
9. | Candy Crush Saga |
10. | Ghost Story by Netease |
Warto wspomnieć, że dla Pokemon GO lipiec był najlepszym miesiącem w tym roku, co wynikało z atrakcji przygotowanych na pierwsze urodziny gry. Produkcji daleko jednak do wyników osiąganych w zeszłym roku, zaraz po premierze.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Autor: Klemens