Hitman GO: Definitive Edition
Sztab VVeteranów
Tytuł: Hitman GO: Definitive Edition
Producent: Square-Enix
Dystrybutor:
Gatunek: Logiczna
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Tytuł: Hitman GO: Definitive Edition
Producent: Square-Enix
Dystrybutor:
Gatunek: Logiczna
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Square Enix porzuca serię GO
Powodem tej decyzji ma być wciąż malejący rynek aplikacji i gier premium na platformach Android oraz iOS, co stawia pod ścianą deweloperów, którzy nie chcą oferować zabawy w modelu free-to-play. Przypomnijmy, że w serii GO znalazły się trzy gry logiczne – Hitman GO, Lara Croft GO oraz Deus Ex GO, które zostały wydane w 2014, 2015 i w 2016 roku. Tytuły otrzymały także pecetowe i konsolowe porty, które trafiły do graczy jakiś czas po premierze na smartfonach i tabletach.
Patrick Naud wyraźnie dał do zrozumienia, że powodem porzucenia pracy nad kolejnymi częściami cyklu jest model biznesowy wybrany przez jego studio:
Ciągle malejący rynek płatnych aplikacji mobilnych to jedno z największych stojących przed nami wyzwań. Konsumenci otrzymują coraz więcej wysokiej jakości darmowych tytułów, przez co mniej z nich jest skłonnych do wypróbowania czegoś, za co trzeba z góry zapłacić. Mimo świetnych ocen oraz przychodów, które odnotowaliśmy, smutne jest to, że z naszymi produkcjami bawił się tylko drobny ułamek procenta pote
ncjalnych użytkowników. Cena jest ogromną barierą dla posiadaczy urządzeń mobilnych. Wielu z nich gra tylko na telefonie lub tablecie. Mogą oni wybierać spośród ogromnej liczby produkcji, więc trudno oczekiwać od nich, że będą inwestować pieniądze, jeżeli nie są do tego w pełni przekonani.
Studio ma zamiar jednak wciąż wspierać grę Hitman Sniper, która wydana została w 2015 roku. Tytuł może pochwalić się w tej chwili ponad 10 milionami użytkowników, grających na systemach iOS i Android. Kolejne projekty dewelopera mają nadal trafiać na rynek mobilny. Niewykluczone również, że zespół ponownie skorzysta z licencji znanej marki, ale w tym przypadku chce zaoferować coś zupełnie nowego i niespodziewanego.
Square Enix Montreal powstało w 2011 roku jako studio zajmujące się tytułami na konsole i PC. Po premierze Hitman GO wysiłki producentów skupiają się już jednak wyłącznie na tabletach i smartfonach.
Źródło:
"Ender" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Patrick Naud wyraźnie dał do zrozumienia, że powodem porzucenia pracy nad kolejnymi częściami cyklu jest model biznesowy wybrany przez jego studio:
Ciągle malejący rynek płatnych aplikacji mobilnych to jedno z największych stojących przed nami wyzwań. Konsumenci otrzymują coraz więcej wysokiej jakości darmowych tytułów, przez co mniej z nich jest skłonnych do wypróbowania czegoś, za co trzeba z góry zapłacić. Mimo świetnych ocen oraz przychodów, które odnotowaliśmy, smutne jest to, że z naszymi produkcjami bawił się tylko drobny ułamek procenta pote
Studio ma zamiar jednak wciąż wspierać grę Hitman Sniper, która wydana została w 2015 roku. Tytuł może pochwalić się w tej chwili ponad 10 milionami użytkowników, grających na systemach iOS i Android. Kolejne projekty dewelopera mają nadal trafiać na rynek mobilny. Niewykluczone również, że zespół ponownie skorzysta z licencji znanej marki, ale w tym przypadku chce zaoferować coś zupełnie nowego i niespodziewanego.
Square Enix Montreal powstało w 2011 roku jako studio zajmujące się tytułami na konsole i PC. Po premierze Hitman GO wysiłki producentów skupiają się już jednak wyłącznie na tabletach i smartfonach.
Źródło:
"Ender" - GRY-OnLine
Autor: Klemens