Green Hell
Sztab VVeteranów
Tytuł: Green Hell
Producent: Creepy Jar
Dystrybutor: Creepy Jar
Gatunek: symulator
Premiera Pl:2019-09-05
Premiera Świat:
Tytuł: Green Hell
Producent: Creepy Jar
Dystrybutor: Creepy Jar
Gatunek: symulator
Premiera Pl:2019-09-05
Premiera Świat:
Green Hell - polski survival z datą premiery
Już prawie rok możemy grać w Green Hell – survival autorstwa polskiego zespołu Creepy Jar, rzucający nas w środek amazońskiej dżungli. Na razie tytuł można było sprawdzić tylko w ramach Wczesnego Dostępu Steam, ale w maju obiecano rychłe ujawnienie daty premiery pełnego wydania gry. Słowa dotrzymano w najnowszym raporcie bieżącym firmy. Green Hell w wersji 1.0 ukaże się 5 września 2019 roku na komputerach osobistych. Nie wspomniano nic o planowanych wydaniach konsolowych, tak więc zapewne poczekamy na nie znacznie dłużej.
Green Hell pojawiło się właściwie znikąd jako debiutancki projekt zespołu, którego członkowie wcześniej pracowali nad takimi hitami, jak Dying Light czy seria Dead Island. W grze wcielamy się w bohatera pozostawionego samopas w amazońskiej dżungli, bez prowiantu i ekwipunku. Staramy się przetrwać w tym nieprzyjaznym środowisku, zdobywając wodę i jedzenie oraz wytwarzając potrzebne przedmioty. Musimy też dbać o zdrowie psychiczne bohatera, które mogą nadszarpnąć niefortunne zdarzenia (złapanie choroby, odniesienie ran itp.). Na szczęście żaden problem nie jes
t nie do rozwiązania, o ile go nie zaniedbamy.
Tytuł Creepy Jar trafił do wczesnego dostępu w sierpniu 2018 roku i szybko odniósł względny sukces. Niecałe dwa miesiące później deweloperzy pochwalili się sprzedażą na poziomie 93 tysięcy egzemplarzy, co wystarczyło do pokrycia kosztów produkcji i marketingu. Rok później liczba nabywców niemal się podwoiła, dzięki czemu twórcy wypracowali zysk netto rzędu 2,2 miliona złotych. Dziś, przy okazji ujawnienia daty premiery, podano, że Green Hell sprzedało się w 210 tysiącach kopii, a kolejne 413 tysięcy użytkowników Steama dodało grę do swojej listy życzeń. Jak na pierwszą produkcję studia, do tego raczej niszową, to bardzo przyzwoity wynik. Tym bardziej, że w parze ze sprzedażą idą dobre opinie – z ponad 3,3 tysiąca recenzji na platformy Valve 83% jest pozytywnych. Wypada więc pogratulować polskiemu zespołowi i czekać na premierę wersji 1.0, która wprowadzi m.in. tryb fabularny.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Green Hell pojawiło się właściwie znikąd jako debiutancki projekt zespołu, którego członkowie wcześniej pracowali nad takimi hitami, jak Dying Light czy seria Dead Island. W grze wcielamy się w bohatera pozostawionego samopas w amazońskiej dżungli, bez prowiantu i ekwipunku. Staramy się przetrwać w tym nieprzyjaznym środowisku, zdobywając wodę i jedzenie oraz wytwarzając potrzebne przedmioty. Musimy też dbać o zdrowie psychiczne bohatera, które mogą nadszarpnąć niefortunne zdarzenia (złapanie choroby, odniesienie ran itp.). Na szczęście żaden problem nie jes
Tytuł Creepy Jar trafił do wczesnego dostępu w sierpniu 2018 roku i szybko odniósł względny sukces. Niecałe dwa miesiące później deweloperzy pochwalili się sprzedażą na poziomie 93 tysięcy egzemplarzy, co wystarczyło do pokrycia kosztów produkcji i marketingu. Rok później liczba nabywców niemal się podwoiła, dzięki czemu twórcy wypracowali zysk netto rzędu 2,2 miliona złotych. Dziś, przy okazji ujawnienia daty premiery, podano, że Green Hell sprzedało się w 210 tysiącach kopii, a kolejne 413 tysięcy użytkowników Steama dodało grę do swojej listy życzeń. Jak na pierwszą produkcję studia, do tego raczej niszową, to bardzo przyzwoity wynik. Tym bardziej, że w parze ze sprzedażą idą dobre opinie – z ponad 3,3 tysiąca recenzji na platformy Valve 83% jest pozytywnych. Wypada więc pogratulować polskiemu zespołowi i czekać na premierę wersji 1.0, która wprowadzi m.in. tryb fabularny.
Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
Autor: Klemens