Grand Theft Auto IV
Sztab VVeteranów
Tytuł: Grand Theft Auto IV
Producent: Rockstar Games
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: gra akcji
Premiera Pl:2008-12-03
Premiera Świat:
Tytuł: Grand Theft Auto IV
Producent: Rockstar Games
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: gra akcji
Premiera Pl:2008-12-03
Premiera Świat:
Niegdyś nazywał GTA „symulatorem morderstw”. Teraz Jack Thompson uważa gry za „prawdopodobnie najlepsze narzędzie dydaktyczne”
Takie słowa padły w trakcie rozmowy, którą przeprowadził z Thompsonem Simon Parkin, prowadzący podcastu My Perfect Console. Odcinek jest dostępny od wczoraj, ale fragment materiału z tą wypowiedzią został opublikowany znacznie wcześniej w formie teasera.
Na pytanie Parkina o potencjalnie pozytywny wpływ gier wideo Thompson odpowiedział, że technologia sama w sobie jest „neutralna” – liczy się „intencja”, która stoi za jej wykorzystaniem. Były prawnik (od 2008 roku ma zakaz wykonywania zawodu) dodał, że interaktywna natura gier czyni z nich potężne narzędzie, które można wykorzystać dydaktycznie.
Widziałem, jak [technologia / gry wideo – przyp. red.] pomaga dzieciom niepełnosprawnym, z trudnościami w uczeniu się i na inne sposoby. Technologia to niesamowita rzecz. Właśnie obejrzałem Oppenheimera, który moim zdaniem zasługuje na Oscara za najlepszy film. Niesamowity obraz pod wieloma w
zględami. Weźmy rozszczepienie jądra atomowego. Może to zrobić lub może też oświetlić miasto. Technologia jest więc neutralna. To, co robi się z nią w rękach złych, obojętnych lub dobrych ludzi, zależy od motywu tego, co się robi. Ale technologia jest neutralna.
Gry wideo są prawdopodobnie najlepszym narzędziem dydaktycznym, jakie kiedykolwiek wynaleziono, dzięki temu, że grafika ma teraz kinową jakość. Wirtualna rzeczywistość; rzeczywistość nie wygląda tak dobrze jak wirtualna rzeczywistość, prawdopodobnie. Interaktywna natura gier wideo sprawia, że są one tak niesamowicie potężne. Ty robisz tu coś konkretnego. Nie oglądasz biernie filmu. Jesteś aktywną postacią w tym filmie lub aktywnie uczysz się ważnego przedmiotu, którego musisz się nauczyć.
Źródło:
Jakub Błażewicz - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Na pytanie Parkina o potencjalnie pozytywny wpływ gier wideo Thompson odpowiedział, że technologia sama w sobie jest „neutralna” – liczy się „intencja”, która stoi za jej wykorzystaniem. Były prawnik (od 2008 roku ma zakaz wykonywania zawodu) dodał, że interaktywna natura gier czyni z nich potężne narzędzie, które można wykorzystać dydaktycznie.
Widziałem, jak [technologia / gry wideo – przyp. red.] pomaga dzieciom niepełnosprawnym, z trudnościami w uczeniu się i na inne sposoby. Technologia to niesamowita rzecz. Właśnie obejrzałem Oppenheimera, który moim zdaniem zasługuje na Oscara za najlepszy film. Niesamowity obraz pod wieloma w
Gry wideo są prawdopodobnie najlepszym narzędziem dydaktycznym, jakie kiedykolwiek wynaleziono, dzięki temu, że grafika ma teraz kinową jakość. Wirtualna rzeczywistość; rzeczywistość nie wygląda tak dobrze jak wirtualna rzeczywistość, prawdopodobnie. Interaktywna natura gier wideo sprawia, że są one tak niesamowicie potężne. Ty robisz tu coś konkretnego. Nie oglądasz biernie filmu. Jesteś aktywną postacią w tym filmie lub aktywnie uczysz się ważnego przedmiotu, którego musisz się nauczyć.
Źródło:
Jakub Błażewicz - GRY-OnLine
Autor: Klemens
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
05.08.2010 |
blazejco12345 »
To jest po prostu super.
więcej komentarzy
dodaj komentarz