Glest 2
Sztab VVeteranów
Tytuł: Glest 2
Producent: Glest Team
Dystrybutor:
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: Matis
Tytuł: Glest 2
Producent: Glest Team
Dystrybutor:
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: Matis
GALERIA SCREENÓW
Chłopi budują budynki i zbierają surowce. Kanon jednostek jest bardzo szeroki. Obok typowych jednostek liniowych (łucznicy, rycerze, konnica) możemy przejąć kontrolę nad oddziałami bardziej podobnymi do tych z rysunków Mistrza Leonarda niż tych, z którymi spotkaliśmy się na kartach historii. Machiny latające, mechy, sterowce - to wszystko może zasilić nasz arsenał. Nasza armia musi jeść aby przeżyć, więc trzeba dostarczać jej regularnie pożywienie. Druga strona konfliktu - frakcja „Magiczna” wymaga zupełnie innego podejścia. Jednostki nie wymagają wyżywienia, ale żeby nie było za lekko zamiast jedzenia pojawia się inny surowiec - energia magiczna - potrzebna do produkcji armii. Żołnierze „magików” dzielą się zasadniczo na dwie kategorie. Pierwszą z nich są magowie bitewni i ich forma ewolucyjna - arcymagowie. Drugą kategorie zasilają wszelkiej maści demony przyzywane przez specjalne jednostki. Duża część „Wojowników Magii” podczas rzucania zaklęć traci energię magiczną, co wpływa ujemnie na ich „szybkostrzelność” i wymaga od gracza przystosowania się do niekonwencjonalnego typu rozgrywki. Bitwy toczymy przy użyciu niezbyt wielkich armii, więc musimy skupić się na każdej z naszych jednostek, dbać o poziom ich „zdrowia” itp.(tzw. mikrozarządzanie). U obu stron konfliktu występują ulepszenia zwiększające m.in. siłę, opancerzenie i szybkość produkcji oddziałów .Jednostki bojowe zdobywają doświadczenie - po zabiciu kilku jednostek (próg indywidualny dla każdego typu żołnierzy) otrzymują mile brzmiący tytuł (Elite, Ancient, Legendary etc.) i kilka dodatkowych profitów takich jak zwiększenie obrażeń itp.