Galactic Civilizations 2: Dark Avatar
Sztab VVeteranów
Tytuł: Galactic Civilizations 2: Dark Avatar
Producent: Stardock
Dystrybutor:
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl: 0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: gary_joiner
Tytuł: Galactic Civilizations 2: Dark Avatar
Producent: Stardock
Dystrybutor:
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl: 0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: gary_joiner
GALERIA SCREENÓW
Imperium Dreginów pełni twarde i okrutne rządy nad galaktyką. Wybucha wewnętrzny konflikt, którego przyczyną jest niezgoda co do dalszych losów zniewolonych ras. Najpotężniejszy z klanów – Korath domaga się totalnej likwidacji niedobitków obcych cywilizacji. Gracz stanie o rozsądniejszej ze stron wcielając się w rolę tytułowego Mrocznego Awatara, wojskowego dowódcę Dreginów, którego celem jest uniemożliwienie morderczych planów jego wyrodnych ziomków.
Galactic Civilizations 2: Dark Avatar wprowadza wiele zmian i innowacji w stosunku do oryginału. Udostępnione zostały nowe technologie i podzespoły statków kosmicznych. Rasy zostały bardziej zróżnicowane – każda dysponuje charakterystycznymi tylko dla niej specjalnymi zdolnościami mogącymi mieć olbrzymie znaczenie dla rozgrywki, każda preferuje też odmienny typ środowiska stąd też nie każda planeta nadaje się do kolonizacji dla każdej z nacji. Wprowadzone zostały pasy asteroidów, które mogą stanowić bogate źródło surowców. Za sprawą zaimplementowania możliwości szpiegowania i nowych rodzajów wzrosła liczba możliwych interakcji z przedstawicielami innych cywilizacji. Wzrosło znaczenie losowych wydarzeń, niektóre z nich mogą z łatwością zachwiać równowagą całej galaktyki. Znacznemu ulepszeniu uległa także oprawa graficzna gry a AI stała się jeszcze bardziej wymagająca.
Galactic Civilizations 2: Dark Avatar wprowadza wiele zmian i innowacji w stosunku do oryginału. Udostępnione zostały nowe technologie i podzespoły statków kosmicznych. Rasy zostały bardziej zróżnicowane – każda dysponuje charakterystycznymi tylko dla niej specjalnymi zdolnościami mogącymi mieć olbrzymie znaczenie dla rozgrywki, każda preferuje też odmienny typ środowiska stąd też nie każda planeta nadaje się do kolonizacji dla każdej z nacji. Wprowadzone zostały pasy asteroidów, które mogą stanowić bogate źródło surowców. Za sprawą zaimplementowania możliwości szpiegowania i nowych rodzajów wzrosła liczba możliwych interakcji z przedstawicielami innych cywilizacji. Wzrosło znaczenie losowych wydarzeń, niektóre z nich mogą z łatwością zachwiać równowagą całej galaktyki. Znacznemu ulepszeniu uległa także oprawa graficzna gry a AI stała się jeszcze bardziej wymagająca.