Conan Unconquered

Conan Unconquered
Sztab VVeteranów
Tytuł: Conan Unconquered
Producent: Petroglyph
Dystrybutor:
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Ocena
czytelników bd GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 55% procent
Głosuj na tę grę!

Conan Unconquered - zapowiedziano strategię w stylu They Are Billions

Podczas zorganizowanego na Twitchu pokazu Kinda Funny Games Showcase zapowiedziano grę Conan Unconquered, czyli strategię czasu rzeczywistego opartą na popularnej marce fantasy.
Produkcja zmierza wyłącznie na pecety, a jej premiera zaplanowana została na drugi kwartał przyszłego roku.

Do opracowania gry zatrudniono prawdziwych specjalistów od gatunku RTS. Studio Petroglyph ma bowiem na koncie takie tytuły jak Star Wars: Empire At War, Grey Goo czy Forged Battalion. Ponadto wiele z pracujących w tym zespole deweloperów współtworzyło serię Command & Conquer.

Autorzy otwarcie przyznają, że główną inspiracją dla nich było przebojowe They Are Billions. W Conan Unconquered gracze będą budowali twierdze i gromadzili armie, po to aby móc odeprzeć inwazję hord dzikich plemion. Nieprzyjaciele mają atakować falami, z których każda będzie groźniejsza od poprzedniej.

Conan Unconquered zaoferuje zarówno tryb dla pojedynczego gracza, jak i opcję kooperacji dla dwóch osób. Rozgrywka toczyć się ma w czasie rzeczywistym, ale w każdej chwili będziemy mogli wcisnąć pauzę i spokojnie wydać
rozkazy. Ta opcja okaże się bardzo przydatna, gdyż poza samymi wrogami konieczne będzie także radzenie sobie m.in. z pożarami i plagami.

Podczas zabawy będziemy gromadzili surowce i zarządzali zasobami oraz konstruowali wiele różnorodnych budynków i struktur obronnych, w tym ścian oraz pułapek. Pojawi się także opcja budowania świątyń, co pozwoli zyskać przychylność bogów, jak również wezwać ich wcielenia na pola bitewne. W naszych armiach znajdą się m.in. żołnierze piechoty, kawaleria i czarnoksiężnicy. Poza standardowymi jednostkami możliwe będzie również odblokowywanie potężnych bohaterów, wśród których nie zabranie samego Conana.

Mapy generowane będą losowo, tak aby grę dało się przechodzić wielokrotnie bez uczucia nudy. Pojawiać się na nich będą ruiny, kryjące skarby, ale często strzeżone przez gigantycznych strażników.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję