Command and Conquer Remastered Collection

Command and Conquer Remastered Collection
Sztab VVeteranów
Tytuł: Command and Conquer Remastered Collection
Producent: Petroglyph
Dystrybutor: Electronic Arts Polska
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2020-06-05
Premiera Świat:
Ocena
czytelników bd GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 75% procent
Głosuj na tę grę!

Pierwszy gameplay z Command and Conquer Remastered

Electronic Arts pochwaliło się pierwszym zapisem rozgrywki z Command & Conquer Remastered - odświeżonej wersji kultowej strategii z 1995 roku.
Przy okazji ogłoszono kilka nowości związanych z produkcją. Prezentacja skupiła się na tym, czy remaster będzie grą 2D czy 3D. Twórcy zdradzili, że tytuł jest tworzony w klasycznym, dwuwymiarowym stylu. Wszystko po to, aby zachować ducha oryginału. Jim Vessella, producent C&C Remastered, jasno zaznacza:

Naszym planem było zremasterowanie klasycznych gier, nie przygotowanie ich remake'ów. Z kreatywnego punktu widzenia oznacza to, że zawsze przyświecała nam myśl o dochowaniu wierności oryginałowi. Stale szukamy sposobów, żeby realizować ten cel. Kiedy pozyskaliśmy kod źródłowy gier C&C Tiberian Dawn i Red Alert, uzyskaliśmy sensowną możliwość wiarygodnego odtworzenia tego, jak te tytuły wyglądały, jakie wywoływały odczucia i jak się w nie grało. Uznaliśmy, że dwuwymiarowe grafiki będą najlepszym połączeniem tych elementów i zapewnią nam autentyzm, do którego dążyliśmy.

Co równie ciekawe, produkcja otrzyma funkcję przełączania się między grafiką wersji oryginalnej i zremasterowanej w czasie rzeczywistym, na przykład w trakcie misji fabularnej. Jak ma to działać? Okazuje się, że b
ardzo prosto:

Oznacza to, że podczas każdej misji kampanijnej naciśnięcie jednego przycisku pozwoli płynnie przełączać się między oryginalnymi zasobami w rozdzielczości 320x200 a zremasterowanymi w rozdzielczości nawet 3840x2160. Możliwość eksperymentowania z tą funkcją zapewniła nam w ostatnich miesiącach mnóstwo frajdy. Wierzymy, że będzie też należała do waszych ulubionych elementów naszych remasterów. Poza przełączaniem się w czasie rzeczywistym będziecie też mieli możliwość przybliżenia obrazu, żeby nacieszyć oczy wszystkimi szczegółami zasobów w wysokiej rozdzielczości. Skuteczne przybliżenie będzie się plasować gdzieś pomiędzy wysokością zawieszenia kamery w wersjach DOS i C&C Gold.



Źródło:
"Serek" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję