Civilization VI

Civilization VI
Sztab VVeteranów
Tytuł: Civilization VI
Producent: Firaxis Games
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2016-10-21
Premiera Świat:
Ocena
czytelników 55 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 70% procent
Głosuj na tę grę!

Rise and Fall – duży dodatek do Sid Meier’s Civilization VI zapowiedziany

Firma wydawnicza 2K Games i należące do niej studio Firaxis zapowiedziały dodatek do strategii 4X Sid Meier’s Civilization VI.
Rozszerzenie nosi tytuł Rise and Fall (pol. Powstanie i Upadek) i zadebiutuje na rynku 8 lutego przyszłego roku, wyłącznie na PC.

Sid Meier’s Civilization to najdłużej obecna na rynku franczyza 2K i bardzo nas cieszy, że możemy zaprezentować fanom to dynamiczne i ekscytujące rozszerzenie, które pozwoli im doświadczyć Cywilizacji VI na wiele nowych sposobów. Dodatek Civilization VI: Rise and Fall pojawia się po roku ciągłych aktualizacji i rozbudowywania Cywilizacji VI o nową zawartość i stanowi idealny moment do ponownej próby zbudowania własnego imperium, zarówno dla weteranów, jak i nowych graczy – powiedział Matt Gorman, wiceprezes działu marketingu 2K.

Zdaniem studia Firaxis dodatek ma stanowić zupełnie nową jakość w historii serii.

Dzięki nowemu systemowi Wielkich Wieków w Sid Meier’s Civilization VI: Rise and Fall, gracze mogą doświadczyć wzlotów i upadków, które wiążą się z budowaniem imperium w trudnych, pełnych wyzwań czasach historycznych. Ich cywilizacje mogą osiągnąć trwającą wieki wielkość, albo też rozpaść się w pył. Nowe funkcje zapewnią nowe wyzwania i dadzą satysfakcję niewidzianą nigdy wcześniej w 26-letniej historii franczyzy Cywilizacja – chwali dodatek jego główny projektant, Anton Strenger z Firaxis Games.

Dzięki Rise and Fall szósta Cywilizacja wzbogaci się o całą gamę nowych opcji, systemów, strategii i wyzwań. Mowa tu m.in. o takich rzeczach jak:

* Nowi liderzy, cywilizacje i zawartość globalna – w Rise and Fall będzie można przejąć kontrolę nad dziewięcioma nowymi liderami i ośmioma cywilizacjami. Każda z nowości zaoferuje unikatową rozgrywkę i charakterystyczne dla siebie bonusy (w tym m.in. osiem specjalnych jednostek, dwa unikatowe
budynki i cztery ulepszenia). Dodatkowo w rozgrywce pojawi się osiem kolejnych cudów świata, siedem cudów naturalnych, trzy nowe rodzaje zasobów, cztery jednostki, czternaście budynków, dwa dystrykty oraz cztery ulepszenia.
* Mechanika „Wielkich Wieków” – w miarę rozwoju nasze imperium może wejść w Mroczne lub Złote Czasy – epoki, z którymi wiążą się specjalne wyzwania i nagrody.
* System lojalności – w Rise and Fall każde miasto ma swój własny wskaźnik lojalności wobec władcy – jeśli zostanie on zredukowany za bardzo, trzeba będzie poradzić sobie z konsekwencjami w postaci mniejszych wpływów z podatków, a nawet buntów, w wyniku których możliwa jest utrata kontroli nad daną metropolią.
* Gubernatorzy – dodatek umożliwi nam rekrutowanie i rozwijanie nowych postaci o charakterystycznych dla nich specjalizacjach i drzewkach promocji. Odpowiednie korzystanie z ich talentów pomoże w sprawnym zarządzaniu danym miastem.
* Oś historyczna – nowa funkcja osi historycznej – w postaci specjalnej, graficznej opowieści, ukazującej wzloty i upadki naszego imperium – pozwoli nam na prześwietlenie rozwoju cywilizacji w dowolnym momencie gry.
* Nagłe zdarzenia i poprawiona mechanika sojuszy – dzięki systemowi nagłych zdarzeń, wzrost potęgi cywilizacji może skłonić inne imperia do zawarcia paktu przeciw niej – umożliwia to zdobywanie specjalnych bonusów i nagród (po pomyślnym zakończeniu zdarzenia), ale może również skutkować karami (w przypadku, jeśli nie uda nam się osiągnąć wymaganych rezultatów). Rozbudowie ulegnie zresztą cały system sojuszy – możliwe będzie zawieranie różnych ich typów, w zależności od okoliczności i celów strategicznych.

Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję