Civilization VI

Civilization VI
Sztab VVeteranów
Tytuł: Civilization VI
Producent: Firaxis Games
Dystrybutor: Cenega Poland
Gatunek: Strategia turowa
Premiera Pl:2016-10-21
Premiera Świat:
Ocena
czytelników 55 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 70% procent
Głosuj na tę grę!

Duża aktualizacja Sid Meier's Civilization VI

Firaxis Games nie spoczywa na laurach i rozwiązuje ogromną listę problemów zgłoszonych przez graczy. Sid Meier's Civilization VI otrzymało dzisiaj aktualizację o wadze 2,1 GB.
Sid Meier's Civilization VI – podobnie jak poprzednia część gry – to tytuł, który żył będzie przez lata dzięki społeczności. W podstawowej wersji gry przedstawiono nowy rodzaj scenariuszy, opartych na niespotykanych nigdzie indziej warunkach zwycięstwa. W najnowszej aktualizacji znajdziemy ciekawy przykład zasad w scenariuszu „Cavalary and Cannonades”, który bazuje na militarnym podboju. Zredukowano w nim ilość złota potrzebnego do utrzymania jednostek, zaoferowano dostęp do potężniejszych technologii na początku gry, a celem kampanii jest podbicie jak największego obszaru terytorium w przeciągu 50 tur.

Pojawił się również nowy typ mapy dla czterech i sześciu graczy.

W kontekście rozgrywki, najważniejsze poprawki dotyczą większej kontroli nad samą grą. Jednym z głównych problemów premierowego wydania był brak wielu skrótów klawiszowych oraz nieczytelny interfejs. Łatka dodaje nowe informacje związane z zarządzaniem miastem i usprawnia system notyfikacji.

Usprawniono także sztuczną inteligencję, która miała problem chociażby z ulepszaniem jednostek i eskortowaniem Osadników. Wielu bardziej doświadczonych graczy było zawiedzionych poziomem
AI; zmiany być może poprawią kompetytywność komputerowego przeciwnika.

Brak znaczących aktualizacji do trybu wieloosobowego może być rozczarowujący, ale wprowadzono kilka mniejszych poprawek znanych z Sid Meier's Civilization V, jak na przykład wyłączenie ograniczenia czasowego w pierwszej turze gry.

Długa lista zmian dotyczy balansu mechaniki. Znajdziemy na niej wiele niedużych modyfikacji drzewka nauki, rozwoju religii oraz działania szpiegów. Od teraz otrzymamy większą karę za niszczenie miast, a usunięte jednostki nie dostarczą nam złota. Naprawiono problem z produkcją jednostek konnych, który pozwalał na tworzenie ogromnej armii bardzo niskim kosztem. Zmieniono również sposób pojawiania się nowych osad barbarzyńców – spotkamy je nieco dalej od nowo założonych miast.

Podsumowując, naprawiono niemal wszystko, na co narzekali gracze. Wiele usprawnień gry i załatanych błędów pozwoli na płynniejszą i mniej frustrującą zabawę. Miejmy nadzieję, że niebawem otrzymamy kolejną aktualizację, która upora się z pozostałymi problemami.

Źródło:
Patryk Batko - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję