Cities: Skylines II
Sztab VVeteranów
Tytuł: Cities: Skylines II
Producent: Colossal Order
Dystrybutor:
Gatunek: sim
Premiera Pl:2023-10-24
Premiera Świat:
Tytuł: Cities: Skylines II
Producent: Colossal Order
Dystrybutor:
Gatunek: sim
Premiera Pl:2023-10-24
Premiera Świat:
„Społeczność Cities: Skylines 2 staje się coraz bardziej toksyczna”, twierdzi twórczyni city buildera
W swoim wpisie na forum Paradoxu Hallikainen wymieniła cele studia na najbliższe miesiące. Najważniejszymi spośród nich są: wypuszczenie oficjalnego narzędzia dla moderów, a także dalsza praca nad konsolową wersją rzeczonego city buildera, która planowo powinna zadebiutować w maju (na PS5 i XSX/S).
Deweloperka poruszyła również kwestię „toksyczności”, która ma dotykać samych twórców oraz innych członków społeczności jak nigdy wcześniej. Według Hallikainen w dłuższej perspektywie taki „klimat” może negatywnie wpłynąć na fanów oraz na powstawanie kolejnych modów.
Społeczność Cities: Skylines II staje się coraz bardziej toksyczna, czego wcześniej nie doświadczyliśmy w takim stopniu. Dotyka to nie tylko naszych deweloperów, ale także innych członków społeczności – co powoduje, że ludzie wahają się przed kontaktem z innymi. Może to zaszkodzić nie tylko atmosferze w społeczności, ale także zniechęcić do kreatywności i modowania, co byłoby dla nas bardzo smutne – stwierdziła Mariina Hallikainen.
Słowa twórczyni nie są bezpodstawne. W zeszłym miesiącu jeden z moderów postanowił usunąć swoje projekty związane z CS2 właśnie przez ową „toksyczność” społeczności.
Artystka zwróciła się bezpośrednio do graczy i poprosiła o „konstruktywne propozycje” rozwiązania problemu w komunikowaniu się. Jednocześnie zaproponowała kilka swoich pomysłów na sposobu prowadzenia dialogu:
* wymienianie uwag i wyrażanie sprzeciwów w konstruktywny sposób;
* zakładanie dobrej woli rozmówcy i pamiętanie, że ton wypowiedzi ciężko, pisząc;
* informowanie innych, jak należy przekazywać krytykę;
* po prostu bycie miłym.
Na koniec warto wspomnieć, że do tej pory Cities: Skylines II otrzymało na Steamie prawie 44 tysiące recenzji, ale jedynie 60% osób, które je wystawiły, pozytywnie ocenia produkcję.
Źródło:
Maciej Gaffke - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Deweloperka poruszyła również kwestię „toksyczności”, która ma dotykać samych twórców oraz innych członków społeczności jak nigdy wcześniej. Według Hallikainen w dłuższej perspektywie taki „klimat” może negatywnie wpłynąć na fanów oraz na powstawanie kolejnych modów.
Społeczność Cities: Skylines II staje się coraz bardziej toksyczna, czego wcześniej nie doświadczyliśmy w takim stopniu. Dotyka to nie tylko naszych deweloperów, ale także innych członków społeczności – co powoduje, że ludzie wahają się przed kontaktem z innymi. Może to zaszkodzić nie tylko atmosferze w społeczności, ale także zniechęcić do kreatywności i modowania, co byłoby dla nas bardzo smutne – stwierdziła Mariina Hallikainen.
Słowa twórczyni nie są bezpodstawne. W zeszłym miesiącu jeden z moderów postanowił usunąć swoje projekty związane z CS2 właśnie przez ową „toksyczność” społeczności.
Artystka zwróciła się bezpośrednio do graczy i poprosiła o „konstruktywne propozycje” rozwiązania problemu w komunikowaniu się. Jednocześnie zaproponowała kilka swoich pomysłów na sposobu prowadzenia dialogu:
* wymienianie uwag i wyrażanie sprzeciwów w konstruktywny sposób;
* zakładanie dobrej woli rozmówcy i pamiętanie, że ton wypowiedzi ciężko, pisząc;
* informowanie innych, jak należy przekazywać krytykę;
* po prostu bycie miłym.
Na koniec warto wspomnieć, że do tej pory Cities: Skylines II otrzymało na Steamie prawie 44 tysiące recenzji, ale jedynie 60% osób, które je wystawiły, pozytywnie ocenia produkcję.
Źródło:
Maciej Gaffke - GRY-OnLine
Autor: Klemens