Cities: Skylines II

Cities: Skylines II
Sztab VVeteranów
Tytuł: Cities: Skylines II
Producent: Colossal Order
Dystrybutor:
Gatunek: sim
Premiera Pl:2023-10-24
Premiera Świat:
Ocena
czytelników bd GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 70% procent
Głosuj na tę grę!

Twórcy Cities: Skylines 2 chcą przyspieszyć łatanie gry. Wiemy, co naprawią w następnej kolejności

CEO studia Colossal Order, Mariina Hallikainen, opublikowała wpis zawierający informacje na temat poprawy stanu technicznego gry Cities: Skylines 2.
Wiadomość podsumowuje pierwszą łatkę, która trafiła do Cities: Skylines II w zeszłym tygodniu na Steama - teraz jest ona dostępna również dla graczy posiadających produkcję w Microsoft Store oraz w PC Game Pass.

W jej ramach zmieniony został poziom detali (ang. Level of Detail), dzięki czemu gra renderuje teraz mniej szczegółowe obiekty w przypadku, gdy kamera znajduje się od nich daleko. We wpisie podkreślono, że deweloperzy wciąż będą poprawiali ten aspekt, a także związanych z tym tematem przechodniów i ich zęby. Problem bezsensownego renderowania pełnych modeli postaci bez względu na odległość kamery zauważyli jakiś czas temu fani produkcji.

Hotflix wyeliminował również inne bolączki wpływające na optymalizację (m.in. związane z mgłą) i kilka błędów powodujących „crashowanie” gry.

Niedługo ukaże się kolejny patch, który ma poprawić wydajność Cities: Skylines II. Jak wspomnieliśmy wyżej, twórcy wciąż pracują nad poprawnym renderowaniem detali. Oprócz tego mają w planach:
* naprawienie błędu z wyświetlaniem informacji w interfejsie na temat uprawnień szkół wyższych;
* wyeliminowanie problemu z porzucaniem psów przez mieszkańców miasta;
* wprowadzenie poprawek dotyczących śmieci i handlu.

Jak podkreśla CEO Colossal Order:

Będziemy musieli sprawdzić, jak możemy przyspieszyć proces patchowania [gry - dop. red.], aby gracze nie musieli czekać na te ważne poprawki dłużej, niż to konieczne. [...] Poprawa wydajności i eliminacja błędów są w tym momencie najw
ażniejsze - dopóki nie osiągniemy satysfakcjonującego nas [twórców - dop. red.] poziomu.


Deweloperzy najwyraźniej bardzo poważnie podchodzą do łatania Cities: Skylines II, czym chcą zapewne zadowolić osoby, które już kupiły produkcję, a także przyciągnąć nowych graczy. Nie zdradzono, kiedy dokładnie pojawi się kolejna aktualizacja, jednakże wczorajszy post wznowił serię Word of the Week (wcześniej dotyczyła ona „jedynki”), więc wieści na temat nadchodzących poprawek powinniśmy spodziewać się w następnym tygodniu. Patch skupiający się na wyżej wymienionych aspektach może jednak ukazać się wcześniej.

Twórcy deklarują, że przyglądają się wszystkim błędom, jakie zgłaszają gracze. O napotkanych problemach w Cities: Skylines II można informować na forum poświęconym produkcji.

Warto dodać, że wprowadzane poprawki do gry w wersji PC mają pozytywnie wpływać na prace nad stanem technicznym tytułu na PlayStation 5 i Xboxach Series X/S. Jeśli więc wierzyć deweloperom, optymalizacja Cities: Skylines II na konsolach w dzień debiutu będzie znacznie lepsza niż w przypadku premiery gry na komputerach.

Na PS5 i Xboxach Series X/S produkcja studia Colossal Order ma ukazać się wiosną 2024 roku. Nie znamy dokładnego dnia debiutu, ale twórcy „mają nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej”.

Źródło:
"ZuzoliK" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję