Cities: Skylines II

Cities: Skylines II
Sztab VVeteranów
Tytuł: Cities: Skylines II
Producent: Colossal Order
Dystrybutor:
Gatunek: sim
Premiera Pl:2023-10-24
Premiera Świat:
Ocena
czytelników bd GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 70% procent
Głosuj na tę grę!

Oficjalne mody do Cities: Skylines 2 nie pojawią się zbyt prędko, choć braku wsparcia dla nich na premierę twórcy żałują najmocniej ze wszystkiego

Zazwyczaj co tydzień twórcy Cities: Skylines II publikują kolejne informacje o grze w ramach cyklu wpisów o nazwie „Słowo tygodnia”. Najnowszą porcję wieści o produkcji Colossal Order dostaliśmy dzisiaj, ale raczej nie zadowoli ona graczy, którzy z niecierpliwością czekają na oficjalne wsparcie dla modów.
Na forum Paradoxu czytamy, że jest jeszcze wiele do zrobienia w sprawie oficjalnego narzędzia moderskiego i twórcy potrzebują więcej czasu na dopracowanie całości. Nie musimy chyba dodawać, że nie wróży to szybkiego wypuszczenia wyczekiwanego edytora.
Ze „Słowa tygodnia” dowiedzieliśmy się również, że kilka wersji owego narzędzia zostało udostępnionych wybranym moderom i twórcom treści, aby wyrazili oni swoje opinie. Taka współpraca ma trwać od kilku miesięcy.
Wsparcie dla modów obejmie co najmniej trzy elementy: tzw. Paradox Mods, Code Modding (zmiany w kodzie gry), a także edycję map. Więcej szczegółów na temat tych funkcji poznamy w późniejszym terminie.

Narzędzie modderskie od Paradoxu zadebiutuje w otwartej becie. Pozwoli to na naprawę ewentualnych błędów.

Mamy deweloperów pracujących nad wsparciem dla modów. Będą oni rozwiązywali problemy i wprowadzali ulepszenia przez cał
ą fazę otwartej bety […]. Oczywiście prace będą kontynuowane nawet po tym czasie, gdy otrzymamy od Was więcej opinii i sugestii
– czytamy w najnowszym wpisie Paradoxu.

Podkreślmy: brak oficjalnego narzędzia do modów w Cities: Skylines II nie doskwiera jedynie fanom. Twórcy również najbardziej żałują tego, że nie zdołali dostarczyć owego wsparcia w dniu premiery. Przeszkodzić im w tym miały „problemy techniczne” i brak wystarczającej ilości czasu na dokończenie funkcji. Biorąc pod uwagę, jak bardzo przedłużają się prace nad nią, można pokusić się o wniosek, że gdyby deweloperzy rzeczywiście chcieli zapewnić wsparcie dla modów na premierę, ta przesunęłaby się o kilka miesięcy lub nawet lat.

Źródło:
Maciej Gaffke - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję