Cities: Skylines II

Cities: Skylines II
Sztab VVeteranów
Tytuł: Cities: Skylines II
Producent: Colossal Order
Dystrybutor:
Gatunek: sim
Premiera Pl:2023-10-24
Premiera Świat:
Ocena
czytelników bd GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 70% procent
Głosuj na tę grę!

Narzekasz na Cities: Skylines 2? To „może nie być gra dla Ciebie”, twierdzi szefowa Colossal Order

Dyrektor generalna Colossal Order, Mariina Hallikainen, odniosła się do stanu technicznego i przyszłości gry Cities: Skylines 2.
Dyrektor generalna firmy włączyła się do dyskusji, w której społeczność nie szczędziła cierpkich słów pod adresem zepsutych jej zdaniem elementów symulacji świata CS2. Zdaniem graczy wiele z nich nie działa tak jak powinno.

Co ciekawe, Hallkainen stwierdziła, że jeśli chodzi o te aspekty, Colossal Order zdołało osiągnąć wcześniej wyznaczone cele, a jeśli komuś nie odpowiada obecna symulacja, być może Cities: Skylines 2 nie jest dla niego.

Jeśli chodzi o rozgrywkę i symulację, wyznaczyliśmy sobie cele i osiągnęliśmy je. Są pewne kwestie, którym się przyglądamy i naprawiamy błędy, ale ogólne wrażenia z rozgrywki są tym, do czego dążyliśmy. Cities: Skylines 2 jest lepszą grą w porównaniu do pierwszej odsłony. Jeśli nie lubisz symulacji, ta gra może nie być dla ciebie. Jeśli jakiś błąd rujnuje ci rozgrywkę, istnieje duża szansa, że zostanie on naprawiony w przyszłości – tłumaczyła.

Szefowa firmy dodała, że każdy grę odbiera na swój własny sposób i nie da się dogodzić wszystkim. Niemniej jednak zapewniła, że „wkrótce” CS2 otrzyma wymagane poprawki.

Gry to subiektywne doświadczenie i nie da się zadowolić wszystkich. Wkrótce pojawi się łatk
a naprawiająca błędy, więc miejmy nadzieję, że uda nam się rozwiązać przynajmniej część problemów, które stanowią przeszkodę dla niektórych graczy.


O ile w przypadku samej rozgrywki Hallkainen broniła Cities: Skylines 2, to w odniesieniu do optymalizacji szefowa studia zdaje sobie sprawę, jak wiele jeszcze jest do poprawy. Jednocześnie deweloperka wyraziła skruchę z powodu nieudostępnionej jeszcze wersji gry na konsole i wsparcia dla modyfikacji.

Wydajność nie jest taka, jak byśmy chcieli i ciężko pracujemy nad jej poprawą. Jest to również powód, dla którego edycje konsolowe zostały opóźnione. Obsługa modów jest ważną częścią gry Colossal Order, więc również zostanie wprowadzona tak szybko, jak to możliwe (stanie się to w przyszłym roku, a jeszcze w 2023 r. odbędą się testy odpowiedniego narzędzia – dop. red.). Jesteśmy rozczarowani, że nie udało nam się przygotować tych aspektów gry na czas, ale nie zamierzamy się poddawać. Brakujące funkcje i platformy będą dostępne w nadchodzących miesiącach – dodała.

Źródło:
"grim_reaper" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję