Cities: Skylines II

Cities: Skylines II
Sztab VVeteranów
Tytuł: Cities: Skylines II
Producent: Colossal Order
Dystrybutor:
Gatunek: sim
Premiera Pl:2023-10-24
Premiera Świat:
Ocena
czytelników bd GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 70% procent
Głosuj na tę grę!

Mapy w Cities: Skylines 2 będą ogromne

Cities: Skylines 2 nie wprowadzi wielu stylów architektonicznych, ale gracze dostaną do dyspozycji znacznie większe (i wyższe) mapy niż w pierwszej części serii.
W porównaniu z wcześniejszymi dziennikami dewelopera, tym razem nowości nie są przesadnie skomplikowane. Gracze dostaną do dyspozycji 10 map o rozmiarze do 159 kilometrów kwadratowych – pięć razy większym niż w oryginalnym Cities: Skylines. Wśród nich znajdziemy m.in. rzeczne delty, tereny górskie (tak, wysokość lokacji również wzrosła) i wyżyny oraz archipelagi.

Na marginesie: na filmie widać 12 map, ale dwie z nich – San Francisco i Tampere – będą częścią przepustki rozszerzeń (Expansion Pass). Gra pozwoli odblokować je wcześniej osobom, które złożą zamówienie przedpremierowe na Cities: Skylines 2.

Przy wyborze lokacji lepiej będzie zwrócić uwagę na położenie, koszt, warunki klimatyczne, dostępny teren pod konstrukcję oraz zasoby (w tym z połączeń wykraczających poza mapę, tzw. outside connections). Dojdą do tego dodatkowe ustawienia, w tym katastrofy, samouczki, ruch lewostronny oraz nieograniczone fundusze.

Warto dod
ać, że na początku będziemy mieli dostęp tylko do dziewięciu pól (cała mapa będzie składać się z 441), przy czym jedno pole jest o około 1/3 mniejsze niż w Cities: Skylines.

Co się tyczy motywów, sprawa jest jeszcze bardziej prosta. Tak jak wspominano przy okazji omówienia budynków, w Cities: Skylines 2 będą dwa style do wyboru: europejski i amerykański. Niestety, będą to jedyne dostępne motywy, przynajmniej na start.

Wybór stylu przełoży się na wygląd budynków, ale też niektórych pojazdów i znaków oraz świateł drogowych. Nie wszystkie takie różnice będą dostępne na premierę (co potwierdzono już wcześniej). Gra pozwoli mieszać oba motywy przy stawianiu budynków, ale domyślny styl będzie dominującym i nie będzie się go dało zmienić po rozpoczęciu rozgrywki.

Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję