Cities: Skylines II

Cities: Skylines II
Sztab VVeteranów
Tytuł: Cities: Skylines II
Producent: Colossal Order
Dystrybutor:
Gatunek: sim
Premiera Pl:2023-10-24
Premiera Świat:
Ocena
czytelników bd GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 70% procent
Głosuj na tę grę!

Cities: Skylines 2 rozpieści fanów pięknych ujęć

Ostatni dziennik dewelopera poświęcony nowościom w Cities: Skylines 2 jest już dostępny.
Od połowy czerwca firma Paradox umilała nam poniedziałki obszernymi artykułami na temat nowej gry studia Colossal Order. Dziś seria dzienników dewelopera na temat Cities: Skylines 2 dobiega końca wraz z publikacją ostatniego, trzynastego wpisu twórców.

Zespół zwieńczył swój cykl omówieniem „kinowej” kamery i trybu fotograficznego w drugim Cities: Skylines.

Z poprzednich dzienników dewelopera dowiedzieliśmy się niemal wszystkiego na temat funkcjonowania oraz wyglądu wirtualnych miast w Cities: Skylines 2, ogólnie działających podobnie jak w „jedynce”, ale z wieloma małymi i dużymi zmianami. Tak samo można opisać tryby fotograficzny oraz swobodnej kamery (Free Cam), czy też raczej tryb kinowy, który wykorzystano do stworzenia wszystkich zwiastunów i innych materiałów wideo poświęconych drugiemu Cities: Skylines.

Deweloperom zależało, by – cytuję – „tylko kreatywność graczy ograniczała ich” przy tworzeniu uję
ć oraz filmów z CS 2. W praktyce oznacza to, że fani otrzymają do dyspozycji ogromną liczbę opcji, na szczęście z uwzględnionymi wskazówkami z poziomu gry, by łatwo było zidentyfikować potrzebną nam funkcję.

W trybie fotograficznym będzie można przebierać w przeróżnych ustawieniach kamery, soczewek, kolorów, pogody etc. Nawet twórcy nie chcą wymieniać ich wszystkich, ale znajdziemy tu np. funkcję rozmycia ruchu (motion blur), wybór prędkości upływu czasu w grze i pory dnia oraz kolizję kamery.

Tryb kinowy będzie dostępny z poziomu Photo Mode, a oprócz opcji z nim wspólnych znajdzie się tu oś czasu z opcją dodawania punktów (keys), które pozwolą stworzyć przejścia między różnymi pozycjami kamery lub ustawieniami trybu fotograficznego. Tak przygotowane ustawienia można będzie zapisać, by skorzystać z nich w przyszłości.

Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję