Cities: Skylines II

Cities: Skylines II
Sztab VVeteranów
Tytuł: Cities: Skylines II
Producent: Colossal Order
Dystrybutor:
Gatunek: sim
Premiera Pl:2023-10-24
Premiera Świat:
Ocena
czytelników bd GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 70% procent
Głosuj na tę grę!

Cities: Skylines 2 powstaje na Unity; gracze dowodzą, że to dobra nowina

Mimo że wielu graczy z otwartymi ramionami przyjęłoby Cities: Skylines 2 stworzone na Unreal Engine 5, wiadomość o wykorzystaniu poczciwego Unity wcale nie rozczarowała fanów – wręcz przeciwnie.
Świetnie wyglądający materiał towarzyszący zapowiedzi w opinii niektórych graczy powstał na Unreal Engine 5, a to według nich miałoby świadczyć o tym, że Cities: Skylines 2 również jest oparte na nowoczesnej technologii firmy Epic Games (mimo że film nie pokazuje gry jako takiej). Plotki te od razu zostały zdementowane przez twórców, którzy oświadczyli, że symulator budowany jest na tym samym silniku Unity, którego użyto do stworzenia pierwszej części. Czy zatem można mówić o rozczarowaniu? Niekoniecznie. W sieci rozgorzała debata, w trakcie której wielu internautów przedstawiło pozytywne aspekty pozostania zespołu Colossal Order przy dotychczasowej technologii.

Jednym z najważniejszych argumentów jest po prostu doskonała znajomość wspomnianego silnika wśród twórców. Dzięki temu nie muszą oni startować niejako od zera.

Kolejnym plusem wykorzystania Unity jest łatwość przeniesienia dotychczasowych zasobów z Cities: Skylines. Jako że kolekcja dodatków jest ogromna, stanowi to dla twórców nie lada ułatwienie.

Część z graczy z
auważa również, że o ile UE5 jest potężnym narzędziem do tworzenia światów, w których możemy się poruszać w perspektywie trzeciej osoby, o tyle nie sprawdza się jako technologia gier symulacyjnych kładących duży nacisk na wykorzystanie modów.

Skoro zaś o tym mowa, w dyskusji przewinęło się kilka komentarzy obstających za tym, że Unity bardziej sprzyja tworzeniu modyfikacji aniżeli Unreal Engine 5, który w praktyce jest bardziej skomplikowany.

Oryginalne Cities: Skylines to produkcja w gruncie rzeczy bardzo udana i fani twierdzą, że serii nie jest potrzebna rewolucja, a bardziej ewolucja. Przejście z Unity na UE5 mogłoby zburzyć to, za co gracze pokochali grę.

Ponadto korzystanie z Unreal Engine 5 według graczy wiązałoby się ze znacznie wyższymi wymaganiami sprzętowymi od tych, które potencjalnie zafunduje nam Cities: Skylines 2 na Unity.

Źródło:
"grim_reaper" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję