Battlefleet Gothic: Armada

Battlefleet Gothic: Armada
Sztab VVeteranów
Tytuł: Battlefleet Gothic: Armada
Producent: Tindalos Interactive
Dystrybutor:
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl:2016-06-28
Premiera Świat:
Ocena
czytelników bd GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI 70% procent
Głosuj na tę grę!

Battlefleet Gothic: Armada - obejrzyj gameplay z targów gamescom

Użytkownicy serwisu Reddit pochwalili się nagraniem z rozgrywki w grze Battlefleet Gothic: Armada.


Zacznijmy może od złej wiadomości. Z nagrania wyraźnie wynika, że rozgrywka nie będzie toczyć się na w pełni trójwymiarowych mapach, jak miało to miejsce choćby w legendarnej serii Homeworld. Innymi słowy, nie będzie możliwości atakowania przeciwników od góry czy z dołu, gdyż jednostki będą znajdować się zawsze na tym samym poziomie. Nie zmienia to jednak faktu, że w obecnej wersji gra wygląda imponująco, co raczej nie dziwi biorąc pod uwagę wykorzystaną technologię (tytuł napędza silnik graficzny Unreal Engine 4). Dobrze prezentują się nie tylko statki, model zniszczeń (wygląd okrętów będzie się znacząco zmieniał wraz z kolejnymi salwami) i eksplozje, lecz także kolizje między poszczególnymi obiektami. Ciężko jednak stwierdzić, czy te ostatnie będą miały znaczenie w trakcie walki (taranowanie). Może na to wskazywać wygląd jednego z okrętów, mającego na dziobie wydłuż
enie wyraźnie proszące się o wbicie we wrogi statek.

Co nieco dowiedzieliśmy się też o samej rozgrywce. Przed potyczką będziemy mogli rozmieścić swoje okręty w formacji i powiązać je ze sobą siecią zależności, na przykład rozkazując statkom bronić innej jednostki. Nie zabraknie też umiejętności specjalnych, jak choćby salwy rakietowej, oczywiście niedostępnych przez pewien czas po użyciu (tzw. cooldown). Poinformuje nas o tym zmiana ikony na szarą i przesłonięcie jej zmniejszającą się wartością liczbową, odliczającą czas do ponownego udostępnienia danej zdolności. Reszta elementów interfejsu jest nieco mniej jasna, na przykład żółty pasek obok ikony postaci, który zdaje się być powiązany z możliwością czasowego włączenia przyśpieszenia. Na wyjaśnienia musimy poczekać do czasu ujawnienia kolejnych informacji, na przykład przy okazji ogłoszenia daty premiery, ustalonej jedynie na 2016 rok.

Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine

Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję