Anno 1404

Anno 1404
Sztab VVeteranów
Tytuł: Anno 1404
Producent: Related Designs
Dystrybutor: Ubisoft
Gatunek: Ekonomiczna
Premiera Pl:2009-07-03
Premiera Świat:
Ocena
czytelników 89 GŁOSUJ
OCENA
REDAKCJI bd% procent
Głosuj na tę grę!

Anno 1404™ juz w sklepach

Ubisoft Polska opublikował oficjalny komunikat odnośnie polskiej premiery gry Anno 1404.
„Średniowieczny klimat, cywilizacja Orientu i strategiczne zarządzanie budową metropolii… Ubisoft – za pomocą czasowego wehikułu, czyli nowej gry z serii Anno – zabiera nas do roku 1404. Gra w wersji PC właśnie trafiła do sklepów. Bazując na znanej z poprzednich części atmosferze historycznej przygody, przygotowaliśmy nowy tytuł – mówi Rafał Adasiak, Marketing Manager Ubisoft Polska. Anno 1404 to przejrzysta i prosta w obsłudze produkcja, która zadowoli zarówno fanów serii, jak i nowych graczy – dodaje. Dzięki nowemu tytułowi nie tylko przenosimy się do Orientu epoki Średniowiecza, ale też wskakujemy – wraz z całą serią – na zupełnie nowy poziom. Niespotykane w grach strategicznych bogactwo wizualne pomaga głębiej wejść w świat przedstawiony w Anno 1404. Tworząc własne miasto poruszamy się w pełnych detali i nasyconych kolorów krajobrazach 3D.

Głównym zadaniem gracza jest tworzenie – krok po kroku – miast, a w efekcie całego imperium. Aby tego dokonać, warto dbać o dobre samopoczucie osadników – niezadowoleni mogą się bowiem zbuntować i zniweczyć nasze wysiłki. Poza tym, jak to bywa w średniowieczu, aby móc rozwijać osadę, trzeba jej czasami bronić…

Zarządzając ludźmi, zasobami, czy prowadząc handel orientalnymi towarami musimy być ostrożni – tylko umiejętne połączenie dyplomacji, wiedzy ekonomicznej i siły pozwoli nam zbudować wspaniałą społeczność i miasta.

Wybrane nowe cechy:

* Apetyt rośnie w miarę jedzenia: wraz z rozwojem cywilizacji, aby zaspokoić potrzeby żywieniowe osadników, potrzebujemy coraz więcej, coraz bardziej wyszukanych produktów. O ile farmerzy będą zadowoleni, jeśli podasz im ryby, o tyle arystokraci domagają się chleba i mięsa, a niezadowolony arystokr
ata może oznaczać kłopoty
* Koloniści mają także wyższe potrzeby, np.: religijne, które możesz zaspokoić wznosząc kaplicę lub kościół
* Czynnik prosperity: im większe miasto, tym bardziej wymagające – trudniej usatysfakcjonować jego mieszkańców. Wraz z rozwojem miasta tolerancja ludności na jakiekolwiek braki w dostawach maleje – powstrzymuje to miasta przed nadmiernym rozrastaniem się i wyzwala nowe umiejętności zarządcze. Niełatwo dogodzić wszystkim poddanym…
* W Średniowieczu ludzie żyli w społeczeństwach feudalnych. Awans społeczny nie był oczywisty, co w grze symbolizuje system „upgrade rights” – możesz samodzielnie nadawać prawa, przywileje handlowe i tytuły, decydując o statusie kolonistów.
* Żebracy – charakterystyczni dla dużych miast. Pojawiają się na głównych traktach miejskich, za co systematycznie tracisz pieniądze (w myśl zasady: żebracy na co dzień utrzymują się z datków ludności). Możesz także zbudować specjalne przytułki, hospicja, zyskując tym samym reputację darczyńcy, ale też wykorzystując cenne zasoby. Okażesz serce, czy zadbasz o dobrobyt miasta kosztem ludzkich istnień zyskując opinię bezdusznego władcy?
* W Anno 1404 masz możliwość produkowania do 60 różnych artykułów, czyli więcej niż kiedykolwiek wcześniej. W czym się sprawdzisz?
* Flota: masz możliwość budowania statków, dzięki którym zagrozisz handlowym i wojennym okrętom przeciwników. Aby zapewnić ochronę swoim transportom, możesz też wysłać z nimi eskortę w postaci militarnych okrętów.
* Trakty handlowe: niektóre dobra powstają wyłącznie lokalnie np.: na jednej wyspie. Możesz je przewozić i magazynować w nawet najbardziej odległych zakątkach. Aby zapewnić stały dopływ określonego produktu możesz też stworzyć szlak transportowy.”


Autor: Klemens
skomentuj
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
14.07.2009 | myoko » a jak te zmiany wprowadzić nazwy miast nie można
więcej komentarzy dodaj komentarz
RECENZJE CZYTELNIKÓW
ILOŚĆ RECENZJI - ŚREDNIA OCENA - % więcej recenzji dodaj recenzję