gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Zakładanie punktów handlowych
Autor Wiadomość
smoksul 
Szeregowy


Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 2
Wysłany: Pią Lis 06, 2009 9:07 am   Zakładanie punktów handlowych

Witam. Gram Bawarią, rok 1620~ i chciałbym założyć punkty handlowe daleko za morzem, jako że moja polityka wew. nie daje mi kolonistów. Nie wyświetla mi się opcja w danej nieskolonizowanej prowincji, abym wysłał kupca (mam ich). Więc zaeksperymentowałem i wysłałem tam moje wojsko, bo może jeśli oni tam będą to można będzie wysłać kupca. Niestety, to nie podziałało. Z góry dziękuję za pomoc.
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   11%   1/9
Klemens 
Generał


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 2700
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Pią Lis 06, 2009 1:35 pm   

smoksul napisał/a:
Nie wyświetla mi się opcja w danej nieskolonizowanej prowincji, abym wysłał kupca (mam ich).


I w tym cały szkopuł - by założyć punkt handlowy także potrzebujesz kolonistów, a nie kupców.
 
 
   
Poziom: 41 HP   3%   161/5376
   MP   100%   2567/2567
   EXP   40%   71/177
smoksul 
Szeregowy


Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 2
Wysłany: Pią Lis 06, 2009 3:27 pm   

No i teraz skąd wykombinować kolonistów?
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   11%   1/9
Klemens 
Generał


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 2700
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Pią Lis 06, 2009 9:25 pm   

smoksul napisał/a:
No i teraz skąd wykombinować kolonistów?


Albo zmienić ustawienia polityki wewnętrznej, albo się modlić o sprzyjającego eventa.

No i są jeszcze cheaty :razz:
 
 
   
Poziom: 41 HP   3%   161/5376
   MP   100%   2567/2567
   EXP   40%   71/177
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Lis 06, 2009 11:14 pm   

Klemens napisał/a:
No i są jeszcze cheaty :razz:


No wiesz co Klemensie nie podejrzewałem Cię o to :mrgreen:

Co do eventów - zależy na jakim poziomie trudności grasz, ale EU to EU nie ma co liczyć na łud szczęścia ;) proponował bym jednak zmianę polityki ;)
 
 
   
Poziom: 34 HP   2%   64/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
Klemens 
Generał


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 2700
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Sob Lis 07, 2009 7:31 pm   

Hunter napisał/a:
No wiesz co Klemensie nie podejrzewałem Cię o to :mrgreen:


Nie napisałem, że korzystam, tylko udzieliłem w pełni wyczerpującej odpowiedzi na pytanie smoksula:)
 
 
   
Poziom: 41 HP   3%   161/5376
   MP   100%   2567/2567
   EXP   40%   71/177
Leonardo 
Szeregowy


Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 11
Skąd: Silesia
Wysłany: Pią Lut 25, 2011 9:10 pm   

Zawsze można postawić wszystko na rozwój badań morskich i zbudować stocznie kiedy będzie już dostępna...
 
   
Poziom: 2 HP   0%   0/30
   MP   100%   14/14
   EXP   12%   1/8
Eltoro 
Szeregowy
Wielki Eltoro


Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Mar 06, 2011 11:09 pm   

Zmień politykę wewnętrzną. Idz w wolny handel, doktryne morską i zmniejszaj innowacyjność to i koloniści przyjdą. Dodatkowo religia np kalwinizm daje dodatkowego kolonistę rocznie. Podobnie jest ze stocznią.
 
 
   
Poziom: 3 HP   0%   0/44
   MP   100%   21/21
   EXP   66%   6/9
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
widmo, recenzje anime
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14