gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Wersja demonstracyjna Take Command 2: Second Manassas
Autor Wiadomość
PAK 
Chorąży
Paweł


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Mar 26, 2006 12:31 pm   Wersja demonstracyjna Take Command 2: Second Manassas

Można pograć w zapowiedź drugiej gierki firmy Mad Minute Games.
System Take Command w skrócie - Wojna Secesyjna gramy w czasie rzeczywistym z możliwością wydawania rozkazów w pauzie, na trójwymiarowym polu bitwy ("kamerę" można dowolnie przemieszczać), odwzorowanie liczebności żołnierzy 10:1. Trzy poziomy dowodzenia - brygada (kontrola na kilkoma batalionami plus jedną dwiema bateriami artylerii), dywizja - kilka brygad i korpus - kilka dywizji. Jeśli chcemy, możemy kontrolować każdy batalion czy baterię osobno, lub przekazujemy dowodzenie dowódcom poszczególnych szczebli, zachowując tylko ogólną kontrolę nad nimi samymi - dowódcy brygady czy dywizji możemy dać rozkaz ataku, obrony, czy marszu (rozkazy są trochę bardziej zróżnicowane) a on już kombinuje na własną (czyli SI) rękę. Postawa dowódcy zależy od jego doświadczenia, umiejętności czy cech charakteru. Nasze rozkazy są przekazywane do dowódców brygad i dywizji kurierami, co trochę trwa, poza tym kurier może po drodze zginąć. W ten sposób dostajemy naprawdę realistyczne odwzorowanie pola bitwy.
Take Command 1 oferowała pierwszą bitwę pod Bull Run Creek. Ponieważ system gry można łatwo i szybko modyfikować, więc w krótki czas po wydaniu TC1 ukazała się duża modyfikacja (darmowa rzecz jasna), wprowadzająca drugą bitwę pod Bull Run. Pomijam modyfikacje graficzne, dotyczące flag, mundurów, itd.
TC 2 to trzy bitwy stoczone podczas drugiej kampanii o Manassas. Demko do ściągnięcia z różnych serwisów http://www.madminutegames.com/

Take Command to naprawdę niezły system. Trochę pograłem w Bull Run i o ile małe scenariusze (na poziomie brygady) są stosunkowo łatwe (do opanowania ale nie do wygrania, SI w TC reprezentuje wysoki poziom), to już te większe (szczególnie na poziomie korpusu) potrafią człowieka przytłoczyć. TC to przykład wspaniałego sukcesu "projektu garażowego", tworzonego siłami grupy znajomych - miłośników strategii i historii. Second Manassas pewnie tylko umocni pozycję Mad Minute Games w branży.
Gdzieś widziałem cholerne ciekawe porównanie krajobrazów widocznych w grze (chodziło chyba o Second Manassas) z archiwalnymi zdjęciami z epoki, ukazującymi te same miejsca. Podobieństwo w paru przypadkach dosłownie zapiera dech w piersiach. Twórcy chwalą się, że mapy tworzą na podstawie danych z Biblioteki Kongresu i właśnie starych zdjęć - i nie jest to chyba czcza przechwałka.
 
 
   
Poziom: 12 HP   0%   0/319
   MP   100%   152/152
   EXP   44%   12/27
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
anime, opowiadania
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15