gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
W samo południe - Rozmiar

Jakie powinny być modyfikatory w walce z o wiele większym przeciwnikiem?
Trudniej go trafić
0%
 0%  [ 0 ]
Łatwiej go trafić
80%
 80%  [ 4 ]
Wielkość nie wpływa na szansę trafienia
0%
 0%  [ 0 ]
Trudniej jeśli aktywnie się broni, łatwiej jeśli walczy z kimś innym
20%
 20%  [ 1 ]
Głosowań: 5
Wszystkich Głosów: 5

Autor Wiadomość
inqistor
Generał


Dołączył: 15 Kwi 2004
Posty: 509
Wysłany: Nie Lip 20, 2008 11:24 am   W samo południe - Rozmiar

Szczur walcząc z drugim szczurem traktuje go, jak równego sobie, ale jeśli robi to człowiek, powinien mieć spore kłopoty z trafieniem w coś tak małego.
Z kolei szczur walczący z człowiekiem. Czy łatwiej, czy trudniej mu trafić człowieka? Jest niby o wiele większy, ale też ma szersze pole widzenia. Szczur niby widzi bardziej lokalnie, ale jeśli wejdzie gdzieś, gdzie człowiekowi trudno popatrzeć (plecy itp.)?
No więc pytanie dotyczy modyfikatorów w walce z większym przeciwnikiem. Przyjmijmy raczej, że jest to relacja Cyklop-Odyseusz itp. I chodzi o walkę wręcz, ponieważ strzelanie jest raczej oczywiste.
 
   
Poziom: 20 HP   0%   0/893
   MP   100%   426/426
   EXP   82%   43/52
Klemens 
Generał


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 2700
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 8:46 am   

Pytanie wydaje się podchwytliwe i pewnie jak zwykle takowe jest, ale opowiem się za odpowiedzią instynktownie oczywistą - a mianowicie iż trafić jest łatwiej.

A węższe pole widzenia szczura wynika z budowy jego ciała, taki Odyseusz w porównaniu do Cyklopa będzie go miał znacznie bardziej zbliżony.
 
 
   
Poziom: 41 HP   3%   161/5376
   MP   100%   2567/2567
   EXP   40%   71/177
erykion 
Kapral
pizza boy of Jesus


Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 163
Skąd: czeluść
Wysłany: Pon Gru 01, 2008 6:38 pm   

Szczura można przede wszystkim rozdeptać. Długie kończyny to naprawdę niezły atut. Nie tylko przy obronie zresztą.
 
 
   
Poziom: 11 HP   0%   0/272
   MP   100%   130/130
   EXP   84%   21/25
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
forum anime, widmo
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 18