gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
W samo południe - Rzut na obrażenia

Jak określić ilość obrażeń po trafieniu?
Rzut kostką
0%
 0%  [ 0 ]
Wartość stała dla różnych broni
16%
 16%  [ 1 ]
Ilośc obrażeń zależna od "zapasu" w rzucie na trafienie
83%
 83%  [ 5 ]
Głosowań: 6
Wszystkich Głosów: 6

Autor Wiadomość
inqistor
Generał


Dołączył: 15 Kwi 2004
Posty: 509
Wysłany: Nie Mar 16, 2008 11:58 am   W samo południe - Rzut na obrażenia

Jesteśmy w trakcie walki, rzucamy na trafienie i... pudło. Przeciwnik atakuje i... też pudło. Znowu nasza kolej i.... tym razem trafiamy.
Co powinno się teraz wydarzyć? Czy zastosować osobny rzut na ilość obrażeń, czy może wartość obrażeń jest stała dla różnych broni? A może ilość obrażeń zależy od tego, jak dobrze wyszedl nam rzut na trafienie? Jeśli uzyskaliśmy minimalny wymagany wynik - powinno to być draśnięcie, a jeśli praktycznie maksymalny rzut - automatyczny cios krytyczny.
 
   
Poziom: 20 HP   1%   8/893
   MP   100%   426/426
   EXP   82%   43/52
Mikiss 
Chorąży


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 656
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: Nie Mar 16, 2008 12:55 pm   

"Wartość stała dla różnych broni" - ta opcja jest najwygodniejsza.
 
 
   
Poziom: 23 HP   1%   12/1225
   MP   100%   585/585
   EXP   35%   23/65
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Mar 16, 2008 3:58 pm   

Mikiss napisał/a:
"Wartość stała dla różnych broni" - ta opcja jest najwygodniejsza.


Ale najbardziej oklepana :D
Postawiłem swój głos na zapas z rzutu na trafienie. Spójrzmy na to z innej strony.
Na co komuś zda się potężny, dwuręczny miecz, który uderzeniem rozwali mur skoro osoba ta będzie taką łamagą, że nie będzie w ten mur potrafiła trafić? Oczywiście rozwiązanie to głównie sprawdza się podczas strzelania z łuku bądź innej broni długodystansowej, aczkolwiek w większości wypadków wydaje się najbardziej sprawiedliwym rozwiązaniem.
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
fanfiki, anime
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14