gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: mande
Pią Lut 08, 2008 5:38 pm
W samo południe - Przyszłość żołnierzy

W jakim kierunku będzie szedł rozwój żolnierzy na polu walki?
Rozwój wyposażenia osobistego
38%
 38%  [ 7 ]
Rozwój pojazdów i wyposażenia zespołu
61%
 61%  [ 11 ]
Głosowań: 18
Wszystkich Głosów: 18

Autor Wiadomość
Ajmdemen 
Generał


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Cze 2004
Posty: 1198
Wysłany: Nie Lut 03, 2008 10:40 am   

Samo zawężenie + kilka bunkrów i czołgi nie wystarczy. Gracz zergów może robić niekończącą się masówkę, która będzie w nieunikniony sposób zbliżać się coraz bardziej i bardziej nadszarpywać obronę aż w końcu ją zje.

Żeby się skutecznie obronić trzeba mieć samemu naprawdę sporo wojska :) Ewentualnie można stosować różne tricki, ale tylko przez pewien czas (przez który musimy uzyskać owe "naprawdę sporo wojska" :) )
 
 
   
Poziom: 30 HP   2%   46/2333
   MP   100%   1114/1114
   EXP   17%   17/99
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Lut 03, 2008 11:20 am   

Przez co dojdzie do prostego starcia - kupa ludzi przeciwko kupie ludzi co skończy się na zrównaniu z powierzchnią ziemi obydwu armii i na nowo trzeba będzie się odbudowywać ;) :)
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
Mikiss 
Chorąży


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 656
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: Nie Lut 03, 2008 12:24 pm   

Masówka nie ogranicza się tylko do prymitywnego masowego ataku. Przecież można przerzucić żołnierzy (lub zerlingów) transportem.
 
 
   
Poziom: 23 HP   1%   12/1225
   MP   100%   585/585
   EXP   35%   23/65
Łukasz18 
Sierżant


Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 143
Skąd: Chmielnik
Wysłany: Nie Lut 03, 2008 3:42 pm   

a ja dalej z uporem maniaka obstawał bym za moją ulubiona bronią artyleria. Ogień zaporowy w środku tego kanionu/wąwozu prozadzony nieustannie powiedzmy z 10 dział albo na całej długości tego kanionu przepuścił by conajwyżej najcieższe jednostki które dobiła by nasza piechota (chodzi mi o te ludziki z karabinami i miotaczami) ;)
Oczywiście straty muszą byc ale jakie duże straty ponosi przeciwnik,wiem że zergowie są szybcy i tani w produkcjii ale zawsze to i tak bedą spore straty
 
 
   
Poziom: 11 HP   0%   0/272
   MP   100%   130/130
   EXP   4%   1/25
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Lut 04, 2008 9:22 am   

Można by rzec, że strukturą są zbliżeni do nieumarłych z w3. Aczkolwiek każda strona ma swoje zalety bo nie zapominajmy, że mimo tego iż zergowie są tani to mają w późniejszych stadiach rozwoju silniejsze jednostki.
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
Mikiss 
Chorąży


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 656
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: Pon Lut 04, 2008 10:12 am   

I można produkować 3 jednostki na raz.
KONIEC Off Topu!
 
 
   
Poziom: 23 HP   1%   12/1225
   MP   100%   585/585
   EXP   35%   23/65
Ajmdemen 
Generał


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Cze 2004
Posty: 1198
Wysłany: Wto Lut 05, 2008 7:35 pm   

Łukasz18 napisał/a:
a ja dalej z uporem maniaka obstawał bym za moją ulubiona bronią artyleria. Ogień zaporowy w środku tego kanionu/wąwozu prozadzony nieustannie powiedzmy z 10 dział albo na całej długości tego kanionu przepuścił by conajwyżej najcieższe jednostki które dobiła by nasza piechota (chodzi mi o te ludziki z karabinami i miotaczami) ;)
Oczywiście straty muszą byc ale jakie duże straty ponosi przeciwnik,wiem że zergowie są szybcy i tani w produkcjii ale zawsze to i tak bedą spore straty


Siege tanki mają za małą częstotliwość oddawania strzałów by zaszkodzić takiemu atakowi. "Ludziki z miotaczami" (czyli firebaty) są zaś świetne przeciw zerglingom, ale musi ich trochę być żeby dało się to zauważyć :)
 
 
   
Poziom: 30 HP   2%   46/2333
   MP   100%   1114/1114
   EXP   17%   17/99
Klemens 
Generał


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 2699
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Pią Lis 28, 2008 4:31 pm   

Ciekawostka: http://www.sztab.com/news...w-USD,3229.html
_________________
Sapere aude, Gość!
 
 
   
Poziom: 41 HP   5%   268/5376
   MP   100%   2567/2567
   EXP   39%   70/177
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Lis 28, 2008 6:37 pm   

I szczerze mówiąc wydaje mi się to niezłym pomysłem. Zatrudnienie bardzo dobrych programistów to nie żaden problem, a tego typu przygotowanie będzie skuteczne ponieważ żołnierze chętnie będą w takowych brali udział ;) .
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
Klemens 
Generał


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 2699
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Pon Maj 25, 2009 6:49 pm   

http://gry.wp.pl/filtr;0,...43944;core.html - co Wy na to?
_________________
Sapere aude, Gość!
 
 
   
Poziom: 41 HP   5%   268/5376
   MP   100%   2567/2567
   EXP   39%   70/177
Ajmdemen 
Generał


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Cze 2004
Posty: 1198
Wysłany: Pon Maj 25, 2009 10:39 pm   

Podobieństw do gier można się rzecz jasna doszukać, ale sądzę, że inspiracja idzie raczej w drugą stronę :)
_________________
Platon: "Człowiek jest to istota żywa, dwunożna, nieopierzona"
Diogenes oskubawszy koguta: "Oto jest człowiek Platona"
 
 
   
Poziom: 30 HP   2%   46/2333
   MP   100%   1114/1114
   EXP   17%   17/99
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
forum anime, widmo
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12