gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
W samo południe - Artyleria

Jak lepiej przedstawić artylerię w grze?
Ma własny współczynnik siły
100%
 100%  [ 6 ]
Dodaje przesunięcia w tabeli walki
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 6
Wszystkich Głosów: 6

Autor Wiadomość
inqistor
Generał


Dołączył: 15 Kwi 2004
Posty: 509
Wysłany: Nie Wrz 07, 2008 1:42 pm   W samo południe - Artyleria

W grach generalnie artyleria jest przedstawiona na jeden z dwóch sposobów:
1. Ma własne punkty siły i dodaje je do siły ataku/obrony. Jeśli walczy niewiele wojska, dodanie takiej artylerii sporo da, ale jeśli to duża potyczka, te kilka punktów nic nie zmieni w tabeli walki
2. Dodaje przesunięcia w tabeli walki. Tu jest odwrotnie. Jeśli walczył oddział o sile na przykład 3, a artyleria miała siłę 6, to jej dodanie potrajało współczynik. W tym wypadku, przy niewielkich, walczących, siłach przesunięcie będzie, ale minimalne. Za to, bez względu na wielkość potyczki przesunięcie będzie zawsze. Walczą 2 stosy, każdy po 150 Punktów Siły? A artyleria i tak da nam przesunięcie.

Które rozwiązanie jest lepsze?
 
   
Poziom: 20 HP   0%   0/893
   MP   100%   426/426
   EXP   82%   43/52
TomZet 
Szeregowy


Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 5
Skąd: Kamień
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 7:00 pm   

Ma własny współczynnik siły
 
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   44%   4/9
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
anime, opowiadania
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16