gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: mande
Pią Lut 08, 2008 5:52 pm
W samo południe - Autonomiczna jednostka bojowa

Jak powinien wyglądać robot bojowy?
Humanoid z chwytnymi rękami
0%
 0%  [ 0 ]
Humanoid z bronią
0%
 0%  [ 0 ]
Pająkowaty z uniwersalnymi kończynami
20%
 20%  [ 1 ]
Pająkowaty z bronią w korpusie
60%
 60%  [ 3 ]
Robal
0%
 0%  [ 0 ]
Czołg
20%
 20%  [ 1 ]
Głosowań: 1
Wszystkich Głosów: 5

Autor Wiadomość
inqistor
Generał


Dołączył: 15 Kwi 2004
Posty: 509
Wysłany: Nie Mar 13, 2005 11:50 am   W samo południe - Autonomiczna jednostka bojowa

Zwana robotem - dalej temat filmowy (Mroczne Widmo) - czyli jak powinien wyglądać robot bojowy? Chwilowo teoria podparta dotychczasowymi osiągnięciami naukowymi, więc żadnej antygrawitacji.

1. Humanoid i ręce - czyli sztuczny człowiek (z grubsza) - zalety - może używać ludzkiej broni - wady - skomplikowana budowa, tylko 2 nogi (jedna odstrzelona i traci prawie całą mobilność)
2. Humanoid z wbudowaną bronią - jak wyżej, ale broń wmontowana - można na przykład umieścić rakiety w korpusie - mało uniwersalny i tak samo skomplikowany, ale możliwa potężniejsza broń
3. Pająkowaty z uniwersalnymi kończynami - kilka nogo-rąk, a każda chwytna - łatwo się porusza w terenie, w razie potrzeby może użyć nawet kilku rodzajów broni w tej samej chwili - proces produkcji skomplikowany nieludzko, ale może stracić sporo kończyn
4. Pająkowaty z bronią w korpusie - kończyny służą wyłącznie do poruszania się - budowa w miarę prosta, przy dużej ilości nóg łatwiej mu utrzymać równowagę
5. "Robak" vel "Glizda" - bez kończyn (przynajmniej do chodzenia), broń wbudowana - niski, być może zdolny do zakopania. Zapewne powolny, ale dość prosty w budowie.
6. Czołg - wyrzucamy załogę, a w zamian wsadzamy elektronikę - ma spore kłopoty w trudnym terenie, no i potrzebuje strasznych ilości paliwa, ale za to potężne opancerzenie.
 
Poziom: 20 HP   0%   0/893
   MP   100%   426/426
   EXP   82%   43/52
Gonzo 
Porucznik


Dołączył: 10 Kwi 2004
Posty: 610
Wysłany: Nie Mar 13, 2005 12:48 pm   

Czołg. Dlaczego? Dziś zaargumentuję nieco inaczej niż zwykle. Jeśli humanoid byłby kobietą, bardzo możliwe, że zacząłbym się do niej (niego?) dobierać, co później kosztowałoby mnie zapewne życie. 8) A jeśli byłby to czołg - bez problemu - aż tak źle nie widzę.
 
Poziom: 22 HP   0%   0/1106
   MP   100%   528/528
   EXP   61%   36/59
Filo
Kapral


Dołączył: 15 Sty 2005
Posty: 26
Skąd: Starachowice
Wysłany: Nie Mar 13, 2005 2:24 pm   

Pająkowaty z bronią w korpusie - właściwie to inwersalny - nadaje sie do walk w trudnym terenie , dżungli , gruzach miast , bagnach , lasach , równinach .
Jeśli by odpowiednio ułożono kończyny to uzyskiwałby dość spore szybkości (powiedzmy że takie jak koń ) na lądzie wygrywał by z każdym innym rodzajem wojsk . Humanoidy byłyby w sumie jak zwykła piechota - tyle że mniej mobilna i prawdopodobnie łatwiejsza do "uszkodzenia" . Pajęczak z chwytnymi rękami byłby użteczny do utraty pewnej liczby rąk bo potem nie miał by na czym chodzić :) Czołg mi sie zdaje że jest za wolny - łatwo go zaskoczyć nie mówiąc jużo walce w warunkach gdzie mugł by ugrząść .
Pajęczaki opanują świat :wink:
 
 
Poziom: 3 HP   0%   0/44
   MP   100%   21/21
   EXP   88%   8/9
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
anime, opowiadania
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 18