gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: mande
Sro Kwi 11, 2007 6:05 pm
Twierdza 2 i demo
Autor Wiadomość
Backside 
Major
JazzFunk Planeta


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 842
Skąd: Z planety Melmaq
Wysłany: Czw Maj 12, 2005 6:34 pm   Twierdza 2 i demo

Twierdza (razem z Krzyżowcem) to była, wg mnie, jedna z lepszych strategii jaka pojawia się ostatnio i naprawdę niezły RTs w ogóle.
Firefly poszło z duchem czasu i stworzyło grę w środowisku 3D, wkładając sporo pracy w detale graficzne i humor, a takżę stworzyli trochę nowych rzeczy jak punkty honoru czy mapowy tryb Kingmaker, by nie popadać w rutynę odgrzewając graczom to samo w nowej grafice.
Jak jest naprawdę? Oceńcie sami grając w demo - mile widziane opinie szczęśliwców z pełnymi wersajmi :] (byle nie piratami, bo te mogą być zniekształcone :/).
BTW - pierwszy patch po kilku dniach. Ostatnio to standart, ale nigdy nie świadczyło dobrze o podstawowych wersjach gier ;) .
_________________
et nunc erudimini qui iudicatis terram

--> http://www.playpc.pl
--> http://uber-play.blogspot.com/
 
 
Poziom: 26 HP   1%   16/1637
   MP   100%   781/781
   EXP   3%   3/78
Radziol
Szeregowy


Dołączył: 20 Lip 2005
Posty: 1
Wysłany: Sro Lip 20, 2005 11:52 pm   

Twierdza byla naprawde fajna spedzilem przy niej wiele godzin i ani jednej nie zaluje. Ale niestey Twierdza 2 juz taka fajna nie byla duzo zeczy bylo przebiesionych z jedynki(no i to chyba dobrze) ale duzo nie dodano moim zdaniem.Moze w dodatku bedzie wiecej nowosci.
 
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   0%   0/9
Backside 
Major
JazzFunk Planeta


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 842
Skąd: Z planety Melmaq
Wysłany: Pią Lip 22, 2005 8:40 pm   

Ja również odczułam jakiś absmak ;p
Może się starzeję i staję się coraz wybradniejszy w stosunku do strategii, ale to, że ta Twierdza to już "nie to samo ci wcześniej", słyszałem juz od kilku osób
_________________
et nunc erudimini qui iudicatis terram

--> http://www.playpc.pl
--> http://uber-play.blogspot.com/
 
 
Poziom: 26 HP   1%   16/1637
   MP   100%   781/781
   EXP   3%   3/78
s2nto 
Sierżant


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 376
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie Sie 21, 2005 4:51 pm   

Czy ktoś może wie kiedy S2 będzie grą zdatną do gry, bo z tego co słyszałem to wydanie obecnie na niej 100 złotych jest niczym innym niż stanie sie batatesterem tej gry niska cena prawa :lol:

Stronghold jeden straszliwy pożeracz czasu - pamiętam jak jeszcze się oderwać od niej nie mogłem :D
_________________
rock'n'roll
 
 
Poziom: 18 HP   0%   0/711
   MP   100%   339/339
   EXP   8%   4/45
Backside 
Major
JazzFunk Planeta


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 842
Skąd: Z planety Melmaq
Wysłany: Pon Sie 22, 2005 1:01 am   

Miałem być kilka dni temu w czeskim sklepie z grami. Na półkach stoi Stronghold 2 na tyle długo, że nie jest już w centrum zainteresowania.
Dodajmy do tego, że Cenega to POLSKA firma, a Czechy mają prawie 4x mniej mieszkańców (ergo circa 4x mniejszy rynek zbytu) - gdzie tu jakakolwiek logika.

Wkurza mnie niesamowita głupota czy też chamstwo firm - albo jest to banda debili, która nierozumie, że gra po pewnym czasie przestaje być świeża, bo kupa fanów ma już dawno pościągane wersje netu czy piraty(i bardzo dobrze, gorzej dla tych, którzy nie mają netu czy dostępu do nielegali), wszystkie serwisy i magazyny dawno już je zrecenzowały, "zsolucjowały, zporanikowały" itd, słowem temat nie jest w ogóle gorący

Albo są niemożliwie opieszali, nie potrafią dotrzymać terminu i zrobić głupiego tłumaczenia, które i tak robią do dupy, tudzież oddać wersje angielską i patch dać później. Czy cokolwiek byle nie kaleczyć tej gry.
I pomyśleć, że oni mają czelność mówić, że och gry są " profesjonalne przygotowanie wydawnicze i techniczne;" (www.cenega.pl/firma/)

Albo są tak sprytni, że nie chcą zapychać rynku i robic sobie sami konkurencji. Tylko, że wakacje to okres, gdzie niektórym posiadaczom PC lub ich rodzicom trudniej wykombinować 1000zł na kolonie, łatwiej zapewnić pobyt w mieście i dać 100zł na grę.
I gdzie ten sporyt. I powtarzam - gdzie tu logika?!

Ale jeszcze bardziej denerwuje mnie bezradność i to, że tyle osób na tym traci. Gdyby S2 wyszło od razu może bym i kupił (jako prawdziwy fan Twierdzy I) - teraz tego na pewno nie zrobię.
Tak samo jak zacznę się wachać przed zakupem San Andreas (to też genialny pomysł - zacząć sprzedawać w "bogatej Polsce" wersję exclusiv za 250zł, limitowaną zresztą, która nadal leży na półkach, a sprzedaż wersji normalnej przełożyć na wrzesień - w czasie zakupu diablo drogich podręczników to na pewno pierwsza rzecz po którą startuje się do sklepu - gorzej jak we wrześniu szefostwo firmy pójdzie po rozum do głowy i postanowią sprzedać w bardziej rentownym czasie ... "gwiazdki"...*)Zapomniałem, w Czechach GTA: SA króluje na półkach, podczas, gdy osoby czekające na wersję oryginalą w Polsce mogą spokojnie zapaść w letarg.

Nawet myślałem o czymś takim jak bojkot Cenegi przez wszytskie growe media i konsumentów. Tutaj żadne maile nie pomogą, a najgorsze jest to, że Cenega bierze sie czasem za całkiem dobre gry (jak w/w GTA: SA np.), które są:

a) drogie (www.cenega/pl/kat..)
b) badziewnie tłumaczone (Westerner - szczyt)
c) jeszcze gorzej dubbingowane (Far Cry)
d) trzeba czekać długo albo jeszcze dłużej ( Anno 1503 - 9 miesięcy i Twierdza Krzyżowiec - 10 miesięcy )

Oczywiście to tylko moje gadanie, ale chciałbym, żeby się ziściło :lol:

Im jestem starszy tym coraz bardziej wymagający i mniej cierpliwy - tym samym takie czekanie na grę, która jest w dziwnym dialekcie słowiańskim odbiera mi całą zabawę...
_________________
et nunc erudimini qui iudicatis terram

--> http://www.playpc.pl
--> http://uber-play.blogspot.com/
 
 
Poziom: 26 HP   1%   16/1637
   MP   100%   781/781
   EXP   3%   3/78
irzu_14
Kapral


Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 23
Wysłany: Nie Wrz 18, 2005 11:36 am   

Polecem wszystkim tą gre mam twierdze 1 ale nie działa i h***wo ! Najeprzsza gra w jaką grałem !
 
 
Poziom: 3 HP   0%   0/44
   MP   100%   21/21
   EXP   55%   5/9
lysyjack
Kapral


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 143
Skąd: sląsk
Wysłany: Czw Wrz 22, 2005 4:30 pm   

Haya ,ja też przychylam sie do dobrej oceny Twierdzy,gra ciekawa.Mam też Twierdzę 2 jak by co i kto pytał.A tak pozatym mam pytanko czy już ktoś grał w 1 i 2 bo czasami jakosik (kruca fuks jak mawiał janko z gór) srasznie mi zwalnia gra a niby nie jest taka wymagająca.Jak kts zna odp proszę o odp.
pozdrawiam
lysyjack
_________________
Mrok ,ty i ja ssssssssssssss cisza i tylko JA
Gloria i znów zwycięstwo!!!!
 
Poziom: 11 HP   0%   0/272
   MP   100%   130/130
   EXP   4%   1/25
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
widmo, recenzje anime
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16