gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Taktyki średniowieczne czyli taktyka do gry Warrior kin

Ile mam lat
1 do 5
11%
 11%  [ 2 ]
6 do 8
5%
 5%  [ 1 ]
9 do 11
0%
 0%  [ 0 ]
12 do 15
58%
 58%  [ 10 ]
16 do 20
17%
 17%  [ 3 ]
21 do 29
0%
 0%  [ 0 ]
30 do 50
0%
 0%  [ 0 ]
51 do 100
5%
 5%  [ 1 ]
Głosowań: 5
Wszystkich Głosów: 17

Autor Wiadomość
Szarki55
Szeregowy


Dołączył: 20 Sie 2004
Posty: 20
Skąd: A Kogo To Obchodzi
Wysłany: Sob Sie 21, 2004 3:45 pm   Pytanie

A Techniczną?? 8)
 
Poziom: 3 HP   0%   0/44
   MP   100%   21/21
   EXP   22%   2/9
Menajev 
Chorąży


Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 114
Skąd: ino
Wysłany: Czw Paź 14, 2004 7:25 pm   

Ja mam taktyke ale przeciwko niezbyt inteligentnym albo przeciw kompowi.Na otwartej przestrrzeni zazwyczaj łucznicy sa wymieszani z kawaleria i ciezka piechota. Rzuczas na nich kupę łuczników. Ktoś tępy rzuci na nich wszystko co ma. Wystarzczy trzymać za łucznikami cięzką piechtę a koło wroga (tylko tak żeby nie widział) kawalerie
Taktyka skuteczna tylko przeciwko słabszym bo nikt inny raczej nie póści ciężkiej piechty na łuczników
A nawet jakby póścił to póżnieju nie wpadnie w panikę i i tak wyrządzi niemałe straty
Dawno nie grałem w WK więc w kilku aspektach moge się mylić , ale to pwoinno dizałać
 
 
Poziom: 9 HP   0%   0/193
   MP   100%   92/92
   EXP   70%   14/20
Gonzo 
Porucznik


Dołączył: 10 Kwi 2004
Posty: 610
Wysłany: Czw Paź 14, 2004 9:05 pm   

Cytat:
Wystarzczy trzymać za łucznikami cięzką piechtę


Zawsze myślałem, że schemat jest taki:

piechota -> łucznicy -> broń dalekiego zasięgu (armaty itp.)

Co Ci da, jeśli wystawisz na pierwszy ogień łuczników, którzy legną lada moment pod naporem piechoty (bowiem łuczniky w starciu są bezsilni).
 
Poziom: 22 HP   0%   0/1106
   MP   100%   528/528
   EXP   61%   36/59
Menajev 
Chorąży


Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 114
Skąd: ino
Wysłany: Pią Paź 15, 2004 6:52 am   

Chodzi o to zeby przeciwnik pomyślał że ci łucznicy są sami. Wyśle na nich wszystko co mają, a swoich łuczników pozostawi w oddali by ich ostrzeliwali. Piechota na obrone łuczników zdąży dojść, a ciężka kawaleria dojedzie do wrażeych łuczników. Ale jak powiedziałem - nikt doświadczony ni będzie słał ciężkiej piechoty na łuczników i pozostawi ich przy swoich
 
 
Poziom: 9 HP   0%   0/193
   MP   100%   92/92
   EXP   70%   14/20
Andrew_wojownik
Kapral


Dołączył: 05 Kwi 2004
Posty: 423
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią Paź 15, 2004 1:08 pm   

Ciężka piechota nie zdąży dojść na czas, jest za wolna. Pierwszą zawsze puszczam moją elitarną kawalerię, która robi miazge z pikienierów i włóczników. A co do armat i reszty to są przydatne tylko przy oblężeniach.
 
 
Poziom: 19 HP   0%   0/798
   MP   100%   381/381
   EXP   12%   6/49
Gonzo 
Porucznik


Dołączył: 10 Kwi 2004
Posty: 610
Wysłany: Pią Paź 15, 2004 1:42 pm   

Cytat:
A co do armat i reszty to są przydatne tylko przy oblężeniach.


Nie prawda. Nieduża ilość armat zawsze pomaga, bo można je rozstawić chociażby na górze jakiegoś wązazu i już mamy przeważającą siłę ognia. W bitwach, które niegdyś toczono, również używano armat jako czynnika mogącego zachwiać pozycję zwycięscy.
 
Poziom: 22 HP   0%   0/1106
   MP   100%   528/528
   EXP   61%   36/59
Andrew_wojownik
Kapral


Dołączył: 05 Kwi 2004
Posty: 423
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią Paź 15, 2004 8:45 pm   

Ale za koszt 1 armaty mogę sobie kupić 10 jednostek arkebuzerów co daje mi dużo większą przewagę co 1 armata.
 
 
Poziom: 19 HP   0%   0/798
   MP   100%   381/381
   EXP   12%   6/49
Gonzo 
Porucznik


Dołączył: 10 Kwi 2004
Posty: 610
Wysłany: Pią Paź 15, 2004 9:54 pm   

Ty mnie nie słuchasz. Piszę o armatach jako UZUPEŁNIENIU. Co z tego, że napakujesz w piechotę, gdy przeciwnik będzie w posiadaniu kilku armat i cholera strzeli Twoich piechurów po wystrzale armaty. :evil:
 
Poziom: 22 HP   0%   0/1106
   MP   100%   528/528
   EXP   61%   36/59
Andrew_wojownik
Kapral


Dołączył: 05 Kwi 2004
Posty: 423
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią Paź 15, 2004 10:18 pm   

Armaty są mało celne ,a porzy okazji mogą zabić tylko przy bezpośrednim trafieniu. No czasem są przydatne jako uzupełniające ,ale jak już mówiłem są okropnie drogie ,a przy okazji dostęp mają tylko technicy.
 
 
Poziom: 19 HP   0%   0/798
   MP   100%   381/381
   EXP   12%   6/49
Menajev 
Chorąży


Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 114
Skąd: ino
Wysłany: Sob Paź 16, 2004 10:57 am   

Widze że nie zostałem przez was zrozumieny: ci łucznicy o których mówiłem nie mają czekać aż ich dopadnie kawaleria wroga, tylko cofać się do swoich.
W dodatku Andrew wychodzisz z założenia, że masz o wiele lepsze jednostki. Może w singlu to się sprawdza ale w multi zazwyczaj siły są na tyle wyrównane że toja kawaleria zginie w starciu ciężką piechotą. A co do armat to się zgadzam- w tej grze są one zdecydowanie zbyta mało skuteczne przeciwko nie-budynkom(nie licząc wyrzutni rakiet) że o wiele lepiej wyprodukować za nie jakiejlwie inne jednostki
 
 
Poziom: 9 HP   0%   0/193
   MP   100%   92/92
   EXP   70%   14/20
Andrew_wojownik
Kapral


Dołączył: 05 Kwi 2004
Posty: 423
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob Paź 16, 2004 12:49 pm   

Zazwyczaj na multiplayerze moja kawaleria zmiataciężką piechotę wroga. Tylo tą kawalerię trzeba najpierw wytrenować na Max lvl jes elitarną. A to o czym muwisz Menajev to się tylko sprawdza przy niewyszkolonych jednostkach.
 
 
Poziom: 19 HP   0%   0/798
   MP   100%   381/381
   EXP   12%   6/49
Menajev 
Chorąży


Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 114
Skąd: ino
Wysłany: Sob Paź 16, 2004 3:58 pm   

Nie przy niewyszkolonyc tylko kiedy doświadczenie ejst mniej więcej równe.
Wg mnie jednak ta dyskusja do nieczgo nie prowadzi, więc zamiast tego Andrew po prostu zagrajmy. Zobaczymy kto lepiej zna skuteczną taktykę walki :)
 
 
Poziom: 9 HP   0%   0/193
   MP   100%   92/92
   EXP   70%   14/20
Andrew_wojownik
Kapral


Dołączył: 05 Kwi 2004
Posty: 423
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob Paź 16, 2004 7:41 pm   

A masz zew. Ip bo inaczej sobie nie pogramy.
 
 
Poziom: 19 HP   0%   0/798
   MP   100%   381/381
   EXP   12%   6/49
s2nto 
Sierżant


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 376
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Maj 04, 2005 9:41 am   

Witam :)
Odświeżam stary temat, ale ostatni czasy CDA wydało w full wersjach dodatek do tej wspaniałej gry :) z podtytułem Battles (więcej tutaj )

Czyli możemy umawiac się na kolejne MP :) ktoś chętnym jest :?:
 
 
Poziom: 18 HP   0%   0/711
   MP   100%   339/339
   EXP   8%   4/45
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
forum anime, widmo
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16