Z grubsza to samo. Pancerze, żołnierze i skanery są teraz od początku, wywiad o wiele tańszy.
Budynki wydobywcze robią więcej surowców, ale nie zwiększono limitu, więc już w 2 turze osiągamy maksimum minerałów. W kadłub wchodzi więcej silników, walka w czasie rzeczywistym, z pauzą. Nareszcie można w trakcie walki wystrzelić satelity.
No i nowe układy trzeba ręcznie przeskanować. W końcu do czegoś te sztormy i skanery się przydadzą.
Czarne dziury jakieś animowane. Dodano amunicję, dodatkowo do zaopatrzenia. Układ chyba sam rozdysponowuje trochę obu do przyjaznych statków. Na okręty wchodzi też więcej zaopatrzenia i komponentów. 3D tylko na pokaz - układ i tak jest w płaszczyźnie. Rozdysponowanie wywiadu i wynalazków procentowe.
Ale ikonki mniej czytelne. Dodali jakieś gwiezdne podkłady i w połowie mało widać. Podobnie z projektami statków - niektóre komponenty mają identyczną kolorystykę, jak kadłub i ich na nim nie widać.
Nie spodobało mi się to co pokazało to demo. Interfejs nie został poprawiony dalej mnóstwo klikania, klikania i klikania. Budowa statków też nie przypadła mi do gustu, dodano sloty w które wpychamy kolejne elementy z listy, tyle że jest to mało przejrzyste. Lista krótka komponentów sporo co z tego że można ustawić filtr jeśli to kolejne klikanie. Mapa strategiczna z wielkimi płytkami informacyjnymi na których i tak nie wiele widać, za to wprowadzenie hexów i zasięgu sensorów to fajny pomysł. Procentowy system wynalazków powoduje że znowu sobie po klikamy. Niestety już na samym początku straciłem zapał i nie zagłębiałem sie dalej w demo tej grę, może później.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum