gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
recenzja Eartha 2160
Autor Wiadomość
s2nto 
Sierżant


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 376
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Sie 13, 2005 3:41 pm   recenzja Eartha 2160

Zauroczony stylem autora nie mogłem sobie odpuścić skometnowania tego tekstu, ogólnie tekst naprawdę BARDZO ciekawie pisany i gdy chciałem już darować dalesze pogłębianie się w treści to zaraz się wciągałem w jego dalesze słowa :)

Tutaj pokłon dla autora, ide czytać więcej twoich tekstów :)

a teraz dorzuce moje 2 EuroCenty:
- autor zapomniał przy wymianie klonów Ertha 2150 wymienić Frontline Attack, tytuł ten był dla mnie królem wśród gier poświeconych o II wojnie światowej. Póki nie nadeszli codname Panzers :) Aha i jeszcze Heli Heros wydali na tym silniku :D
- co do pomysłu o sprzeciwieniu się konwencji C & C, dla mnie jest to sprawa dośc dyskusyjna - gdy budujemy 2 centra i w oby dwóch odbywa się produkcja to gra jest czywiście bardziej realistyczna, ale gdy mamy więcej takich budynków gra ze zręcznościowej schodzi na płaszczyzne zręcznościowej por. StarCraft!
- co do tego przeskakiwania czasu - szkoda że nie ma możliwości ,,-'' czas o minute wstecz :lol:
- wspomniane było o filmikach w grze, i o lektorach no ale oni po angielsku czy po polsku mówili?
- silnikiem gry jest dalej ten z Ertha 2150 czy już nałożono nowy?
- nic nie powiedziałeś o trybie Multiplayer, a przecież największą frajde sprawia walka z żywym przeciwnikiem :(
-wersja za 2 dychy i 3 dychy czym one się w ogóle różnią :shock:
- gra została wydana w serii Dobra Gra, Gorky 02 także - Gorkiego już widziałem w 2 magazynach: Play, Komputer Świat Gry. Sądze, że najlepszym wyjściem będzie jak poczekam także i na tą gre :) bo wole wydać 13 złotych na to niż 2 dychy :)
- Gra na ilu CD, a może wersja DVD istnieje?
 
 
Poziom: 18 HP   0%   0/711
   MP   100%   339/339
   EXP   8%   4/45
Kizik 
Major


Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 193
Skąd: Z Peloponezu
Wysłany: Pon Sie 22, 2005 9:01 am   

jutro postaram się odpowiedzieć tobie bo dziś wróciłem po 13 godzinnej jeździe do domu i chce spać

[ Dodano: Pon Sie 22, 2005 1:59 pm ]
Ad1) "- autor zapomniał przy wymianie klonów Ertha 2150 wymienić Frontline Attack, tytuł ten był dla mnie królem wśród gier poświeconych o II wojnie światowej. Póki nie nadeszli codname Panzers Smile Aha i jeszcze Heli Heros wydali na tym silniku Very Happy
- co do pomysłu o sprzeciwieniu się konwencji C & C, dla mnie jest to sprawa dośc dyskusyjna - gdy budujemy 2 centra i w oby dwóch odbywa się produkcja to gra jest czywiście bardziej realistyczna, ale gdy mamy więcej takich budynków gra ze zręcznościowej schodzi na płaszczyzne zręcznościowej por. StarCraft! "

Frontline atak rządził się w niektórych aspektach innymi prawami np nie można było montować alternatywnych rodzajów broni na podwoziach. Styl graficzny również odbiegał od eartha 2150 i World War 3. Również lekko inaczej toczyła się rozgrywka- ot dlatego go do podobnych gier nie przyczepiłem. Zawsze traktowałem tą gre jako coś innego od seri eartha.
Heli Heroes ni tłumacze bo silnik silnikiem ale to jest naparzanka jakimś helikopterem nie strategia ani nawet lichy rtsik.

"co do pomysłu o sprzeciwieniu się konwencji C & C, dla mnie jest to sprawa dośc dyskusyjna - gdy budujemy 2 centra i w oby dwóch odbywa się produkcja to gra jest czywiście bardziej realistyczna, ale gdy mamy więcej takich budynków gra ze zręcznościowej schodzi na płaszczyzne zręcznościowej por. StarCraft!"

Mnie ta zręcznościowość nie przeszkadza. Jest bardzej realistycznie bo przecierz jak jest w rzeczywistości? Budujesz kilka fabryk tylko poto aby tylko w jednej z nich produkować jednostki? Tak jak to jest w Command And Conquer red alert 2.
To rozwiązanie przyjęte w earthie jest dobre gdyż możesz produkować różne jedenostki w różnych miejscach oraz wzmożona mozliwość wykożystywania najlepszych i najpotężniejszych jednostek które nie stojąc w kolejce jak w c&c nie blokują powstawania słabszych unitów.
I nie trzeba budować 2 centrów:) starczy jeden moduł bazujący i 2 fabryki sprzętu aby mieć 2 laternatywne kolejki.


"- co do tego przeskakiwania czasu - szkoda że nie ma możliwości ,,-'' czas o minute wstecz Laughing
- wspomniane było o filmikach w grze, i o lektorach no ale oni po angielsku czy po polsku mówili?"

Ad1) nie ma takiej możliwosci ale teraz ja uważam że to jest sensowne. Jak idziesz spać to teorytycznie przesuwasz się szybciej w czasie bo inni wykonują twoje polecenia. Gdyby było takie cofnięcie to by było nie fer bo byś mógł spokojnie cofnąć nie udaną akcje lub atak itd..a to już było by w pewnym rodzaju oszukiwanie-cheat-kody:)
Ad2) Jest tylko wersja po Po Polsku osiągalna w naszych sklepach oficjalnie, więc to jasne że taką recenzjonowałem.

"nic nie powiedziałeś o trybie Multiplayer, a przecież największą frajde sprawia walka z żywym przeciwnikiem Sad"

to jest prawada. Nic nie mówiłem o M.P gdyż jak narazie nie mogłem się z nikim połączyć a on sam jest bardzo podobny do trybu cooperative w grze. Poprostu jest z grubsza standartowy.

"silnikiem gry jest dalej ten z Ertha 2150 czy już nałożono nowy? "
tak jest to nowy silnik posiadający nawet swoją fizykę (turlające się kamulce i nie trafiące pociski)

"wersja za 2 dychy i 3 dychy czym one się w ogóle różnią Shocked
- gra została wydana w serii Dobra Gra, Gorky 02 także - Gorkiego już widziałem w 2 magazynach: Play, Komputer Świat Gry. Sądze, że najlepszym wyjściem będzie jak poczekam także i na tą gre Smile bo wole wydać 13 złotych na to niż 2 dychy Smile
- Gra na ilu CD, a może wersja DVD istnieje?"
Ad 1)
Masz plakat + następny cd z muzą chyba...mam wersje za 20złoty
Ad2) To sobie czekaj:) przecierz gra która jest nowością jest zawsze droższa. Ale zobacz to jest 20 złoty a nie 99złoty.
Ad 3) na 2 cdkachjest gra

[ Dodano: Wto Sie 23, 2005 7:16 am ]
Ten text to tylko wyjaśnienie dlaczego tak napisałem a nie inaczej i koniec:)
 
Poziom: 12 HP   0%   0/319
   MP   100%   152/152
   EXP   96%   26/27
s2nto 
Sierżant


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 376
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Sie 24, 2005 1:39 pm   

Kizik napisał/a:
Mnie ta zręcznościowość nie przeszkadza. Jest bardzej realistycznie bo przecierz jak jest w rzeczywistości? Budujesz kilka fabryk tylko poto aby tylko w jednej z nich produkować jednostki? Tak jak to jest w Command And Conquer red alert 2.


Przecież dzięki temu szybciej powstają jednostki, a barak z którego mają wyłazić jednostki jest wybierany przez Ciebie dla mnie to jest wielka dogodność, tak na przykład było w Battle Realms.

Kizik napisał/a:
Ad1) nie ma takiej możliwosci ale teraz ja uważam że to jest sensowne. Jak idziesz spać to teorytycznie przesuwasz się szybciej w czasie bo inni wykonują twoje polecenia.
Trochę chybiony przykład, ale co tego przesuwania czasu to ani to nie jest oryginalne (Settlers III), ani tak pomagające w rozgrywce.

Cytat:
Gdyby było takie cofnięcie to by było nie fer bo byś mógł spokojnie cofnąć nie udaną akcje lub atak itd..a to już było by w pewnym rodzaju oszukiwanie-cheat-kody:)
No tutaj już było to tylko nawiązanie do tego przerzucania czasu, zresztą robiąc autosave co minutę też mogę mieć takie cofanie się :D

Kizik napisał/a:
Ad2) Jest tylko wersja po Po Polsku osiągalna w naszych sklepach oficjalnie, więc to jasne że taką recenzjonowałem.
Wiesz to nie zawsze jest jasne czy recenzujesz wersje w pełni spolszczoną czy też kinową wersje, bo drobiazgu nie mogłem się doszukać w twojej recce


Kizik napisał/a:
Nic nie mówiłem o M.P gdyż jak narazie nie mogłem się z nikim połączyć a on sam jest bardzo podobny do trybu cooperative w grze. Poprostu jest z grubsza standartowy.
No to warto o tym wspomnieć, że miałeś problem, dla mnie gdyby ta gra była only SP to by wykluczało ją z listy gier do zakupienia przeze mnie, co to za przyjemność grać z botami które czitują?
A więc wątpię aby tryb cooperative z botami był bardzo podobny do tego z human playerem :!:

Kizik napisał/a:
Ad 1)
Masz plakat + następny cd z muzą chyba...mam wersje za 20złoty

No to jednak warto by było poinformować potencjalnych kupców, że opcja za 3 dychy to:
- instrukcja wydrukowana
- plakat
- czujnik ruchu (?)
- CDik z soundtrackiem
zresztą tutaj jest wszystko ukazane: kliknij mnieA i na stronie producenta z pownością użyczyli nam kilku szczegółów ;-)

Kizik napisał/a:
Dodano: Wto Sie 23, 2005 7:16 am ]
Ten text to tylko wyjaśnienie dlaczego tak napisałem a nie inaczej i koniec:)

Poprosiłem Cię poprzez PW byś jeszcze raz przeczytał swój txt, a to dlaczego bo jest w nim "syf": patrz użyte przez Ciebie 2x
Cytat:
- co do pomysłu o sprzeciwieniu się konwencji C & C, dla mnie jest to sprawa dość dyskusyjna - gdy budujemy 2 centra i w oby dwóch odbywa się produkcja to gra jest oczywiście bardziej realistyczna, ale gdy mamy więcej takich budynków gra ze zręcznościowej schodzi na płaszczyzne zręcznościowej por. StarCraft! "

W cudzysłów bierzesz pół mojego zdania a reszte uznajesz za swoje (?), odpowiadasz pod pkt AD1, AD2. A gdzie ty widzisz jakieś moje pod pkt 1, 2 :shock: żeby jeszcze one się trzymały jakąś kolejności jaką ja przedstawiłem w swoim poście.

Naprawdę tak trudno przeczytać jeszcze raz swojego posta i zedytować go :?:
 
 
Poziom: 18 HP   0%   0/711
   MP   100%   339/339
   EXP   8%   4/45
Kizik 
Major


Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 193
Skąd: Z Peloponezu
Wysłany: Sro Sie 24, 2005 1:59 pm   

za ostatnie zdanie sory bo byłem po 48 godzinnej jeżdzie z Koloni spałem tylko chyba z 8 godzin to pewnie nie zawuażyłem do reszty nie zmienie zdania:)
 
Poziom: 12 HP   0%   0/319
   MP   100%   152/152
   EXP   96%   26/27
s2nto 
Sierżant


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 376
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Sie 24, 2005 2:40 pm   

To życze dalszego zapewnienia w życiu, że "JA MAM ZAWSZE RACJE" ;-)

pozdrawiam
 
 
Poziom: 18 HP   0%   0/711
   MP   100%   339/339
   EXP   8%   4/45
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
forum anime, widmo
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11