gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z WOG-iem
Autor Wiadomość
prometherion 
Kapral
prometherion


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 35
  Wysłany: Wto Paź 06, 2009 2:59 pm   Problem z WOG-iem

Z lubością pewnego razu zasiadłem przed kompem, gdy kumpel dał mi RoE. Jeszcze lepsze wrażenie odebrałem w Ab i tymbardziej w SoD. Ale najbardziej zasmakowałem w WOG-u. Spoko gra! Do rzeczy. Parę dni temu zasiadłem do gry i mi wyskoczyło jkieś takie dziadostwo :evil: :

Do gry w HoMM III potrzeba minimum 5 MB wolnego miejsca na dysku. Zwolnij miejsce i odpal jeszcze raz.

WTF?! gra się zamyka. Lukam na dysk C - 5 GB wolnego. Lukam na dysk D, gdzie mam 10 - 20 GB wolnego, tamteż jest H3. Co u diabła?? Czy może ktoś zna lekarstwo na to?

Ps.: Mi przychodzi do łba tylko reinstalacja, ale jak ostatnio instalowałem WOG-a, to chyba z pół godziny, bo musiałem się męczyć z językiem, który mi sam przeskakiwał; więc wolałbym tego uniknąć.
 
 
   
Poziom: 4 HP   0%   0/61
   MP   100%   29/29
   EXP   72%   8/11
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Paź 06, 2009 3:46 pm   

Przeskanuj komputer ;)
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
prometherion 
Kapral
prometherion


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 35
Wysłany: Wto Paź 06, 2009 3:50 pm   

Nie wiem po co, ale dzięki
 
 
   
Poziom: 4 HP   0%   0/61
   MP   100%   29/29
   EXP   72%   8/11
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Paź 07, 2009 11:04 pm   

Nie "nie wiem po co" tylko skorzystaj z moich rad. Najprawdopodobniej jest to jedna z wredniejszych odmian wirusa.
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
prometherion 
Kapral
prometherion


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 35
Wysłany: Pon Paź 12, 2009 1:03 pm   

Okey, juz spoko. Odpaliłem chkdsk i chodzi ładniuśnie. Ale z tym wirem to może i racja, bo mi się WMediaPlayer zrąbał i chciałem dzisiaj ściągnąć nowszy, ale już działa. Chyba sobie jakiegoś antywira ściągnę xD
 
 
   
Poziom: 4 HP   0%   0/61
   MP   100%   29/29
   EXP   72%   8/11
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Paź 13, 2009 7:09 pm   

prometherion napisał/a:
Odpaliłem chkdsk i chodzi ładniuśnie.


Czyli prócz wirusa mamy podejrzenia bad sectorów - zrób test na bad sectory dysku.
Swoją drogą - ile już dysk ma miesięcy/lat ?
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
prometherion 
Kapral
prometherion


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 35
Wysłany: Sob Paź 17, 2009 9:13 am   

Czy ja wiem? To nie mój komp, ale wziąłem go w "dzierżawę". Mam go z jakieś pół roku chyba, ale prawdopodobnie był wcześniej używany. Ale jednak podejrzewam jakiegoś złośliwego wirusa, bo to chyba nie była jednak zasługa chkdsk. Ściągnąłem sobie AVG czy AGV, jakoś tak i nazajutrz wykrył mi wira w grze... a jak próbowałem po załatwieniu wirusa zainstalwać z powrotem tą grę, to na dzień dobry przerywa mi instalację, bo już wir bierze się za ten sam plik.
 
 
   
Poziom: 4 HP   0%   0/61
   MP   100%   29/29
   EXP   72%   8/11
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Paź 17, 2009 10:24 pm   

A teraz takie pytanie ode mnie, którego o dziwo nie zadałem wcześniej (tak, tak dziwie się sam sobie ;) ). Czy gra jest oryginalna? Ewentualnie nawet czy oryginalna to czy z pewnego źródła? Mam kilka podejrzeń, a mianowicie:

1. Gra (nawet oryginalna) jest zawirusowana.
2. Twój komputer jest zawirusowany
3. AVG nie jest najlepszym skanerem antywirusowym i często robi błędy - dla pewności ściągnij trial Nortona albo Kaspersky'ego i przeskanuj komputer, ale UWAGA! Zrób tak - odinstaluj AVG, zainstaluj grę i dopiero PO ZAINSTALOWANIU GRY odpal antywirusi wtedy: jeśli nic nie wykryje to znaczy, że AVG miało fałszywy alarm i zostaje rozwiązanie bad sectora/błędu w systemie (w końcu do Windows ;) ), a jeśli wykryje to sprawdź gdzie - jeśli w folderze z grą tzn. że gra jest zawirusowana - wtedy najlepiej iść do sklepu i kupić za 20 złotych sagę ;) . Jeśli zaś wykrywa wirusa (lub kilka wirusów) poza folderem z grą (lecz może być i tu i tu) wtedy usuń/wylecz/przenieś do kwarantanny wszystkie wykryte i ponów próbę zainstalowania gry.

O wszystkim informuj na forum na bieżąco to znajdziemy wyjśćie z tej sytuacji ;) .
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
prometherion 
Kapral
prometherion


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 35
  Wysłany: Pon Paź 19, 2009 1:36 pm   

No, oryginalna to ona jest. Kupiłem złotą ediszyn w empiku w oszozłomie :wink: . Nie podejrzewam, aby miała już wira jak kupiłem, ponieważ wcześniej było spoko. Ale wir jest i tak i tak, bo komp mi się czasem ścina albo przycina (szczególnie w csie :neutral: ). Więc nie podejrzewam, aby to był fałszywek. A co do AVG to słyszałem od kumpla, że jest on lepszy od kasperszczaka, którego zresztą posiadam, i którego bym skasował, gdyby nie to, że to nie mój komp, a nortona nie znam.
 
 
   
Poziom: 4 HP   0%   0/61
   MP   100%   29/29
   EXP   72%   8/11
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Paź 19, 2009 6:18 pm   

prometherion napisał/a:
A co do AVG to słyszałem od kumpla, że jest on lepszy od kasperszczaka,


Wprowadził Cię w błąd. Darmowe skanery nigdy nie dorównają płatnym i tak jest i tym razem. Może i Kaspersky ma problemy z aktualkami ale jest bardzo dobrym antywirem, oczywiście jeśli ma się legalną wersję i stale aktualizuje się nagłówki i bazy wirusów - inaczej nic nie jest dobre ;) .

Norton? Norton stworzony przez Symanteca też wiedzie prym w dziedzinie skanerów - tak jak mówiłem przeskanuj komputer jeszcze raz nortonem albo kasperskym i daj znać o wynikach, jak to nie pomoże - wyczyść porządnie rejestr systemowy (tak swoją drogą to ile już jest zainstalowany ten system? tzn. kiedy ostatnio formatowałeś komputer?), niestety musi to być zrobione ręcznie bo wszystkie te programy do jego czyszczenia są o **** rozbić. Jak to nie pomoże tzn. że masz namieszane już w plikach systemowych i raczej formacik.
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
prometherion 
Kapral
prometherion


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 35
Wysłany: Wto Paź 20, 2009 9:01 am   

To było niedopowiedzenie. W istocie ma takie same zdanie. Dzięki. A na twoje pytania nie mogę odpowiedzieć, bo jak mówiłem, to nie mój komp i nie ja robię te rzeczy :wink:
Ale dobra, spróbuję się zastosować do twoich zaleceń. Chociaż nie wiem, jak się czyści rejestr, to raz, a dwa, to wtedy mogę mieć przerąbane z wyżej wspomnanego powodu.
Ale spróbuję sie dowiedzieć :mrgreen:
 
 
   
Poziom: 4 HP   0%   0/61
   MP   100%   29/29
   EXP   72%   8/11
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Paź 21, 2009 2:53 pm   

No to narazie nie jestem Ci w stanie niestety pomóc, ale jak będziesz miał jakieś newsy to daj znać ;) .
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
prometherion 
Kapral
prometherion


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 35
Wysłany: Czw Paź 22, 2009 10:44 am   

Cóż, dzięki. Postaram się reportować na bieżąco :razz:

[ Dodano: Wto Paź 27, 2009 9:02 am ]
"access to unnamed file was denied", tak mi pisze w środku instalacji, więc to może być wina płyty. Ten AVG istotnie może być jakiś zwalony, bo mi ostatnio wykrył jakimś cudem wiry w updatach, zresztą chyba tych do tego programu. Nawiasem mówiąc, to, że mi się komp tnie, to może być wina pamięci wirtualnej, gdyż mi ostatnio coś komp męczy o stronicowaniu. Jak myślisz, jak powinienem ustawić wartość pamięci wirtualnej na dyski? Mam dwa, C i D, na pierwszym jakieś 7GB i 11GB? Mój komp to prawdopodobnie ok. 500 MB RAM (sam komp nie wie - czasem podaje 504 czy 512, a raz tysiąc coś, tak z 1024 czy 1200coś :wink: ) A processor to bodajże ok. 1Ghz. Będę zobowiązany za pomoc. A tego AVG to chyba seryjnie masz rację, aby kasnąć :wink:
PS.: wiesz może, jak zmusić Ksperskiego do bardziej efektywnej pracy? Bo jak odpalam skan to mi przez jakąś 1h cały czas 0% pokazuje i brak przewidywanego czasu zakończenia; raz go na noc zostawiłem, to wtedy nie było postępów :mad:
 
 
   
Poziom: 4 HP   0%   0/61
   MP   100%   29/29
   EXP   72%   8/11
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
recenzje anime, fanfiki
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 9