gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Poszukuje gry Spellcross: Ostatnia bitwa
Autor Wiadomość
pazoor
Szeregowy


Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 2
Skąd: krakow
Wysłany: Wto Sie 31, 2004 1:35 pm   Poszukuje gry Spellcross: Ostatnia bitwa

:twisted: Poszukuje gry Spellcross: Ostatnia bitwa jesli ktos ja posiada i chce odsprzedac to sie dogadamy
 
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   11%   1/9
inqistor
Generał


Dołączył: 15 Kwi 2004
Posty: 509
Wysłany: Wto Sie 31, 2004 5:05 pm   

Mam, ale nie oddam :twisted:
 
Poziom: 20 HP   1%   8/893
   MP   100%   426/426
   EXP   82%   43/52
smiechu
Szeregowy


Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 12
Skąd: Torun
Wysłany: Nie Lis 21, 2004 5:06 pm   

Witaj!
Mam Spellcros: Ostatnią bitwę i moge ci odsprzedać jeśli jeszcze chcesz...
 
Poziom: 2 HP   0%   0/30
   MP   100%   14/14
   EXP   25%   2/8
pazoor
Szeregowy


Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 2
Skąd: krakow
Wysłany: Czw Lut 10, 2005 8:51 am   

Juz nieaktualne
 
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   11%   1/9
Kizik 
Major


Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 193
Skąd: Z Peloponezu
Wysłany: Czw Lut 10, 2005 12:12 pm   

A tak apropo ile ona kosztuje bo pewnie mówicie o dodatku do spella czy to wogóle wyszło w polsce??
 
Poziom: 12 HP   0%   0/319
   MP   100%   152/152
   EXP   96%   26/27
inqistor
Generał


Dołączył: 15 Kwi 2004
Posty: 509
Wysłany: Czw Lut 10, 2005 4:19 pm   

49.95. I to nie dodatek, ale osobna gra. Czeska chyba.
 
Poziom: 20 HP   1%   8/893
   MP   100%   426/426
   EXP   82%   43/52
skarabeusz
Szeregowy


Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 2
  Wysłany: Sob Lut 11, 2006 8:49 am   Kupno gry

Jestem zainteresowany kupnem Spellcrossa.
Muj adres e-mail o2s@wp.pl.
 
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   11%   1/9
Kuzder 
Szeregowy
Spellcros prosze


Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 2
Skąd: Wroclaw
Wysłany: Wto Cze 27, 2006 2:48 pm   

Prosze nie blagam musze kupic gre spellcros koniecznie po polsku szukam jej juz od jakis 3 lat kiedys ja mialem ale (wybuchla w napedzie cd) musze ja miec kontakt kuzder@interia.pl gg2212166 tel kom 663433671
 
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   11%   1/9
Phate 
Kapral
Charaternik


Dołączyła: 12 Mar 2006
Posty: 37
Wysłany: Wto Cze 27, 2006 3:38 pm   

Wybuchłą? Coś ty z nią robił? Ze stacją dysków xDDD Za szybki napęd?
Bo mi się widzi, że płyta w napędzie nie powinna wybuchać bez powodu...
A Spellcrossa, to ma mój wuj xD Gdzieś w tam w jego śmietniku leży i się kisi. Kiedyś w nią grałam, ale daaawwwnoo, jeszcze na starym kompie :razz: wujka xD
A na mojego nie chce mi się wgrywać bo i miejsca nawet nie mam :twisted:
 
 
   
Poziom: 4 HP   0%   0/61
   MP   100%   29/29
   EXP   90%   10/11
Kuzder 
Szeregowy
Spellcros prosze


Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 2
Skąd: Wroclaw
Wysłany: Pon Lip 10, 2006 6:35 pm   

Ej to sadze ze sie jakos dogadamy (co do tej eksplozji to sam nie wiem czemu tak sie stalo to byl moj pierwszy raz i na razie ostatni)
 
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   11%   1/9
marros 
Szeregowy


Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 2
Wysłany: Sro Maj 15, 2013 3:36 pm   

Witam

Również jestem zainteresowany zakupem gry spellcross ostatnia bitwa, poszukuję oryginalnej polskiej wersji językowej. Wszelkie info proszę przesyłać na adres popolupo84@interia.pl
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   11%   1/9
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Maj 15, 2013 4:59 pm   

marros, na polską wersję raczej nie ma co liczyć.

Jest natomiast angielska i to w dodatku nówka:
http://www.amazon.co.uk/S...ords=spellcross

Cena niestety zaporowa, ale dla kolekcjonera to istny biały kruk, tym bardziej że to jedyna oferta w całym amazonie brytyjskim :)

BTW. skąd jestes? W większym miastach są giełdy RTV. Polecam się wybrać, dla przykładu w krakowie pośród stoisk z piratami jest jeden sprzedawca, który ma kilkanaście kartonów z takimi klasykami za grosze więc warto szukać ;)
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
marros 
Szeregowy


Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 2
Wysłany: Pią Maj 17, 2013 8:44 am   

fakt cena zabija :evil: chyba jednak się na tą propozycję nie skuszę poczekam i szukam dalej. Propo polskiej wersji to jest możliwe, dwa miesiące temu była na allegro w licytacji od 1zł, niestety ze względu na brak czasu ktoś przebił moje 120zł i tyle ją widziałem :sad:
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   11%   1/9
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
forum anime, widmo
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11