gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Opcje obywatelskie a koszta utrzymania
Autor Wiadomość
AbuSebb
Szeregowy


Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 23
Skąd: Gdansk
Wysłany: Sob Gru 10, 2005 1:09 pm   Opcje obywatelskie a koszta utrzymania

Pytam, gdyz dopiero sie wgryzam w gre a moze juz ktos ma wiedze w tym temacie.
W szczegolnosci chodzi mi o to czego dokladnie dotycza "koszta utrzymania" w okreslonych systemach/opcjach rzadowych, prawnych itd... czy dot. kosztow utrzymania wojsk, budynkow lub tez innych oraz w szczegolnosci jak sie nalicza te koszta jesli jedna opcja np. rzadowa ma koszt utrzymania niski a druga opcja np. prawna ma wysoki? Czy wtedy beda "srednie" czy jest jakis inny schemat naliczania kosztow?
 
Poziom: 3 HP   0%   0/44
   MP   100%   21/21
   EXP   55%   5/9
Gość

Wysłany: Pon Gru 12, 2005 12:01 am   

Sprawa wyjasniona... polowicznie ale wystarczy.
 
Irek_z_Kowal
Szeregowy


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 69
Skąd: Kowale
Wysłany: Pon Gru 12, 2005 8:01 pm   

to może napisz co się wyjaśniło? :)
 
 
Poziom: 7 HP   0%   0/130
   MP   100%   62/62
   EXP   25%   4/16
AbuSebb
Szeregowy


Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 23
Skąd: Gdansk
Wysłany: Wto Gru 13, 2005 8:00 pm   

Pisalem ze polowicznie, gdyz nadal nie wiem jak dokladnie sie nalicza ale przynajmniej wiem ile te koszta wynosza :)
Wystarczylo wejsc na opcje zmian opcji obywatelskich i zmieniac je do woli a gra automatycznie nalicza te koszta i podaje wynik (u dolu ekranu).
Nad schematem naliczen bede pracowac... w terminie pozniejszym :idea: .
 
Poziom: 3 HP   0%   0/44
   MP   100%   21/21
   EXP   55%   5/9
Gość

Wysłany: Pią Mar 03, 2006 9:10 am   

widze że wiesz wiecej odemnie mam trakie pytanie co muszę zrobić żeby miasto się rozwijało bo mam wzros "0"
 
AbuSebb
Szeregowy


Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 23
Skąd: Gdansk
Wysłany: Sro Mar 08, 2006 1:21 pm   

Domyslam sie, ze chodzi o "normalne miasto" a nie to zakladne przez robotnikow, jako usprawnienie terenu.
Oczywiscie, tak jak zawsze, aby miasto sie rozwijalo musi miec nadprodukcje zywnosci. Jesli Twoje miasto ani nie rosnie, ani nie maleje, to znaczy ze produkujesz dokladnie tyle ile potrzebujesz w danej chwili. Jesli chcesz aby Twoje miasto sie jednak wciaz rozwijalo, to oczywiscie trzeba zmienic usprawnienia wokol tego miasta.
Pamietaj, ze niezadowolony obywatel niczego nie produkuje ale jednak nadal konsumuje zywnosc, wiec trzeba go zadowolic.
Poza tym wynalazki (np. biologia) spowoduja, ze istniejace juz farmy zaczna produkowac wiecej zywnosci.
Oczywiscie sa miasta, te zlokalizowane niedaleko sniegow. lodowcow i innych wrednych miejsc (pustynie), ktore nigdy nie przeskocza pewnych wielkosci w rozwoju miasta i tam sie nie da nic zrobic. :x
 
Poziom: 3 HP   0%   0/44
   MP   100%   21/21
   EXP   55%   5/9
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
forum anime, widmo
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14