gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: inqistor
Czw Lip 27, 2006 6:20 pm
Nowy fallout
Autor Wiadomość
Fenix 
Kapral


Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 73
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: Wto Lip 25, 2006 10:31 pm   Nowy fallout

Czy wiecie cos o nowym falloucie?Miał być jakis 3D, na hayperze pokazywali i artykół czytałem a tu nagle tyle czasu mineło i niewiem czy czekac na to czy tez nie...
Bardzo mi sie podobał fallout tactics i fallout 2 dlatego czekalem na kolejne czesci.Odpowiedzcie prosze :wink: .Pozdrawiam
 
 
   
Poziom: 7 HP   0%   0/130
   MP   100%   62/62
   EXP   50%   8/16
Klemens 
Generał


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 2699
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Wto Sie 01, 2006 8:12 pm   

Ot, tyle wiadomo, że prawa do marki "Fallout 3"(i bodajże "Fallout Online") od Interplay'a wykupiła Bethesda, znana z serii The Elder Scrolls. Swego czasu rzuciła także jakieś przykładowe artworki, sugerujące, iż gra ma zmierzać ku crpgowi z widokiem "z pierwszej osoby", w którym firma ta właściwie się specjalizuje.

Z nowszych informacji zaś - brak informacji. Bethesda nawet nie zająknęła się o tym tytule na ostatnim E3.
_________________
Sapere aude, Gość!
 
 
   
Poziom: 41 HP   5%   268/5376
   MP   100%   2567/2567
   EXP   39%   70/177
Scorpinor 
Chorąży


Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 02, 2006 9:16 am   

Mnie jedynie ciekawi jak to jest możliwe, że w dzisiejszym tak skomercjalizowanym świecie nikt nie chce zarobić na wydaniu nowego Fallouta lub gier jemu podobnych. Przecież nawet, gdyby okazały się nieciekawe to i tak by się sprzedawały jak woda na pustyni (w końcu tylu jest fanów dawnych Falloutów na Świecie, że liczniejsi są chyba tylko fani HoMM 3 ;) Swoją drogą ciekawe jak nowego Fallouta wyobraża sobie Bethesda. Sam do nich nic nie mam, w końcu stworzyli wspaniałego Morrowinda i jeszcze lepszego Obliviona, ale jakoś Fallout bez podziału na tury i w konwencji fps mi niespecjalnie leży :/

A dla wielbicieli Fallouta póki co polecam "The Fall Last Days of Gaia" - bardzo przyjemny postapokaliptyczny rpg, który jednak w Polsce, w przeciwieństwie do całego globu, wyszedł z dwu letnim opóźnieniem (za to przynajmniej kosztuje tylko dwie dyszki :)
 
 
   
Poziom: 8 HP   0%   0/159
   MP   100%   76/76
   EXP   63%   12/19
PeT3R 
Szeregowy


Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 5
Wysłany: Sro Sie 20, 2008 6:55 pm   

Fenix napisał/a:
Czy wiecie cos o nowym falloucie?Miał być jakis 3D, na hayperze pokazywali i artykół czytałem a tu nagle tyle czasu mineło i niewiem czy czekac na to czy tez nie...


Bethesda poinformował ze premiera gry ma byc w pazdzierniku wiec juz dlugo nie bedziesz czekal
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   44%   4/9
Fenix 
Kapral


Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 73
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: Pią Sie 29, 2008 11:37 pm   

Już jest!!! :D Fallout 3 panowie i panie... niestety, póki co - mnie nie stać na niego, ale za jakiś czas kupię : ) gdyż screeny wyglądają ciekawie :D . Mam nadzieję, że dorównuje grywalnością poprzednim częścią! ;) .
 
 
   
Poziom: 7 HP   0%   0/130
   MP   100%   62/62
   EXP   50%   8/16
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Sie 30, 2008 9:23 am   

Eee nie. Gra jeszcze do sprzedaży nie weszła (przynajmniej w Polsce i przynajmniej w wersji na PC ;) ), a piractwem tutaj gardzimy ^^ - to tak na wszelki wypadek :P
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
Fenix 
Kapral


Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 73
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: Sob Sie 30, 2008 12:49 pm   

hmm... w sumie xD to masz rację. Październik premiera chyba nie?
Ale na wirtus.pl można już złożyć zamówienie :) .
Widocznie mi się coś pomyliło :D
 
 
   
Poziom: 7 HP   0%   0/130
   MP   100%   62/62
   EXP   50%   8/16
PeT3R 
Szeregowy


Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 5
Wysłany: Sob Sie 30, 2008 11:05 pm   

premiera 28 pazdziernik :)
na cenega mozna kupic gre taniej :P
juz zamowilem werjse kolekcjonerska xD
przyjdzie mi w dzien premiery :D
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   44%   4/9
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Sie 30, 2008 11:16 pm   

Szkoda tylko, że owego Fallouta wydaje właśnie Cenega ;) ...
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
Fenix 
Kapral


Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 73
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: Nie Sie 31, 2008 10:40 am   

no niestety :/.

Nie ufam tej firmie.
Jak wydawała Tomb Raider-Legend to okroili ją z kilku GB wielkości gry, usuwając tryb next generation... później rzekomo wysyłali płyty z tym trybem do klientów rzakomo za darmo.
Nie wiem jak tak można :/ klient płaci, klient wymaga... a to w Polsce nie dość, że z opóźnieniem wydają gry, to jeszcze wydawca taki jak Cenega okraja gry z zawartości :/
 
 
   
Poziom: 7 HP   0%   0/130
   MP   100%   62/62
   EXP   50%   8/16
Hunter 
Porucznik


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 1693
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Sie 31, 2008 8:12 pm   

Najgorsze jest to, że polonizując gry dodaje tyle problemów, że hoho. Połowa gier mi się od nich resetuje dziwnym sposobem, a dla sprawdzenia angielskie wersje gier działają sprawnie (i jak tu nie korzystać z piratów :D ?), na dodatek oferuje ona zerową wręcz pomoc techniczną.
 
 
   
Poziom: 34 HP   4%   129/3226
   MP   100%   1540/1540
   EXP   65%   81/124
PeT3R 
Szeregowy


Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 5
Wysłany: Nie Sie 31, 2008 9:08 pm   

ja tam nie mialem problemow z cenega mialem z niej 3 gry i wszystko bylo ok
jezeli chodzi o spolszczenia to nie preferuje...

z tego co wiem cena przedpremierowo jest duzo lepsza wiec chyba to jest najwazniejsze
 
   
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   44%   4/9
Polak123 
Szeregowy
stasbaran@wp.pl


Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 45
Wysłany: Nie Sty 18, 2009 7:00 pm   

powiem w skrucie grafika : Srednia Wymagania:slabe ::: dla mnie
 
 
   
Poziom: 5 HP   0%   0/81
   MP   100%   38/38
   EXP   53%   7/13
Fenix 
Kapral


Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 73
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 4:12 pm   

Fallout 3 był świetny. Ja się nie rozczarowałem. Warto było czekać na niego i zagrać ;) . Teraz ten oblivionowy silnik jest przestarzały i już mnie troszkę drażni... ta fizyka chodzenia, mam nadzieję, że New Vegas będzie wykorzystywało inny silnik, albo bardzo zmieniony, a grywalnością dorówna trójeczce przy której spędziłem kilka dłuuugich nocy, nie licząc dni, a wiedzcie, że ja zazwyczaj gram w dzień.. w nocy jedynie gdy się nie mogę oderwać od gry : ).
Uff... to się nazywa rozbudowane zdanie, gdzie mi zjadło kropki? :roll:
 
 
   
Poziom: 7 HP   0%   0/130
   MP   100%   62/62
   EXP   50%   8/16
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
anime, opowiadania
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 10