w RTSA nie jestem za długo, ale zauważyłem że jest to jeden z bardziej obszerniejszych numerów jakie dane mi było zobaczyć, w sumie można bardzo dużo poczytać, polecam Zimowy poradnik strategiczny napisany przez Tediego, genialny tekst i powinien to być temat numeru
No i smutna wiadomość bo odszedł Histeryk, nie było mi dane go poznać ale nie cierpie czegoś takiego jak pożegnanie
Ale ale, przechodząc do rzeczy, polecam ten numer z uwagi na obszernośc i całkiem dobre recenzje
Ja jeszcze nieprzeczytałem ówczesnego nomueru natomiast czy jest możliwośc dostania wszystkich numerów w jednym zipie? Bardzo by mi zależało bo po reinstalce windy niemam tak jak kiedyś wszystkoch numerów, a więc?
Nie wiem, coś w tym numerze jest że nie mogę dokończyć go czytać. Dziwne, teksty są świetne, ale jednak...
Chociaż trzeba przyznać że ilościowo to wypasiony nieźle.
Wysłany: Pon Mar 21, 2005 8:59 pm RTS Area #22 - numer wydany!
Miło mi poinformować, że nowy numer (22) zawitał już na serwerze! Zapraszam na stronę RTSA - http://www.rtsarea.sztab.com lub do skorzystania z ponizszych linków:
no numerek całkiem niezły, już prawie wszystko przeczytałem, szkoda że nie ma żadnej recki jakiejś nowej Wielkiej gry, ale reszta to rekompensuje. W ty numerze tylko jedna moja recka demka EE2, w sumie gra mało ciekawa i oprócz " War PLans " za wiele ona nie wnosi. Do numerku #23 i #24 pewnie nic nie napiszę, matura tuż tuż ale może na coś się skuszę, a potem ruszę pełną parą
Również już ściągnąłem (jeszcze nie wszystko przeczytałem, ale zaraz to nadrobię). Trochę szkoda, że mamy do czynienia z lekkim spadkiem formy po numerze 21 (choć, z drugiej strony, numer 21 został określony przez Bedzia mianem najlepszego RTSA wszechczasów, ale to tylko rozbudziło apetyt na więcej, lepiej i dłużej). Jednak w żadnym wypadku nie jest źle.
Kilka uwag co do Sagi Heroes - otóż, w premierowym wydaniu Heroes IV rzeczywiście nie było rozgrywki przez sieć, ale po jakimś czasie pojawił się patch, który ją umożliwiał (z tekstu można wywnioskować, że by grać przez sieć trzeba kupić dodatek, a już całkiem na marginesie - gra w multi przez Internet była praktycznie niegrywalna. Próbowałem tylko raz i nigdy nie spróbowałem ponownie). Zabrakło mi także komentarza na temat mnóstwa "dodatków" do Heroes III, pt. "Heroes Chronicles". Słówko na ten temat byłoby miłe. I co do Heroes V - można by dodać że grę robi UbiSoft (przejął schedę po upadłym 3DO), co prawdopodobnie, *jednak*, wpłynie na grę (większość zespołu to będą nowi ludzie), może będą nowe, ciekawe pomysły, na które nie wpadli ludzie z 3DO/NWC. Wiemy też, że gra będzie w 3D, co także rodzi spekulacje na temat zmian w rozgrywce. Ponadto jednak, jak wspomniał Bedzio, niewiele wiadomo poza tym, że do kwietnia 2006 gra powinna trafić do sprzedaży (razem z inną "Might & Magic", mówi się coś o HoMM Online).
Nie piszę tego, by się przyczepić, więc mam nadzieję, że się Bedziu nie obrazisz :)
To tyle na razie, czas zacząć myśleć o #23 i napisać kilka tekstów :)
Jeszcze słowo na temat recenzji o Codename Panzers: Phase One. Otóż, nie jest do końca tak, jak autor pisze. Rzeczywiście tradycyjne media (ale tym razem nie w odosobnieniu - odezwało się mnóstwo patriotycznych głosów w środowisku internetu!) zarzuciły grze "głoszenie nieprawdy" (czy jakoś tak), ale nie chodziło tu o jawne kłamstwa historyczne zawarte w grze, tylko o brak komentarza na temat propagandy Goebbelsa (której istnienie jest historycznym faktem - wg niej rzeczywiście Polacy zaatakowali Niemcy), przez co niedoinformowani gracze *mogliby* uznać jej treść za prawdę historyczną, co *mogłoby być* krzywdzące dla Polaków. Media zazwyczaj szukają "tanich sensacji" w świecie gier, ale tutaj sprawa wygląda nieco inaczej, niż mówi Taikun sugerujący mediom peniactwo. Fakt, może sprawa została nieco wyolbrzymiona (w końcu to tylko gra!), ale efekty i tak są - ponoć Cenega obiecała włożyć do pudełka z grą ulotkę z komentarzem na temat zawartych w grze treści zredagowaną z udziałem historyka. Dlatego odczuwam pewną "dysharmonię" (lol) między faktami a pytaniem retorycznym "Czyż Polska nie jest piękna?". To oczywiście tylko moja opinia i Taikun nie musi się ze mną zgadzać :)
Chciałbym też pochwalić Tediego - w pierwszej chwili gdy zobaczyłem recenzję "DEaktywacji" pomyślałem, że będzie to po prostu powtórka tego, co mamy w urodzinowym wydaniu CDA (czyli zgnębienie gry, pomyślałem tak głównie po przeczytaniu wstępu Bedzia i pierwszej ocenie "1"). Ale, jak to mówią, "nie oceniaj książki po okładce" - tekst mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Gra mnie, mówiąc delikatnie, nie obchodzi, ale dowiedzieliśmy się z recenzji na jej temat na pewno dużo więcej, niż z Kaszanki Zone, dzięki czemu tekst jest wyraźnie inny. I za to chwała autorowi :)
Co do Sagi Heroes - wiem, wiem, możecie się czepiać. Niestety, był on pisany na ostatnią chwilę, i miał on być BARDZO DŁUGIM tekstem początkowo. Potem nie było czasu, i wyszedł taki - o - średniak. Ale teraz już nigdy nie będzie takiej sytuacji - bo teraz akurat się ludzie pochorowali. Teraz temat numeru będzie dopięty na ostatni guzik (tak, jak i cały numer). Numer 22 - jest niezły. Ale nic poza tym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum