gry strategiczneSerwis gier strategicznych www.sztab.com  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
MMORPG
Autor Wiadomość
drAq 
Pułkownik


Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 140
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Wto Lut 01, 2005 4:32 pm   MMORPG

Hmmm... Może to i nic odkrywczego, ale czy nie zgadzacie się, że ostatnimi czasy zrobiła się jakaś dziwna moda na gry typu MMORPG? Odnoszę wrażenie, że w chwili obecnej najwięcej gier pochodzi z tego właśnie gatunku. Co o tym sądzicie?
 
 
Poziom: 10 HP   0%   0/230
   MP   100%   110/110
   EXP   90%   20/22
drAq 
Pułkownik


Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 140
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Nie Lut 06, 2005 8:15 pm   

Heh... Ja próbowałem jakoś ożywić Sztab RPG :P Czy nikt nie gra tutaj w jakieś MMORPG? Albo coś co pod ten temat podchodzi? Jakąkolwiek grę w sieci, która próbuje ten gatunek udawać? Co sądzicie o tytułach takich jak Everquest, World of Warcraft, Matrix Online? A może słyszeliście już o Imperatorze - gra w naszym świecie - tyle, że w przyszłości no i z jednym dość interesującym wątkiem: Imperium Rzymskie nigdy nie upadło. Szykuje się też coś postapokaliptycznego i związanego mocno z czterema kółkami - taki Interstate ;) Tytułu nie pamiętam. Mamy też City of Heroes oraz City of Villains nie wspominając już o troche starszym Star Wars: Galaxies. Wygląda na to, że przeżywamy właśnie inwazję tytułów z gatunku MMORPG. Zastanawia mnie to zjawisko oraz to do czego to zmierza. Czy może jest to jakiś przełom? Czy gry wchodzą w fazę stricte sieciową? Czy teraz coraz częściej będzie się grało w sztucznym świecie? Czy niesie to jakieś zagrożenia? Czego jeszcze można się spodziewać - tzn. jakie tytuły nadawały by się na materiał do tego gatunku? Myślę, że naprawdę można na ten temat trochę do powiedzenia znaleźć :P Na koniec dodam (bo właśnie sobie przypomniałem), że i serię Heroesów palnują wprowadzić w ten gatunek.
 
 
Poziom: 10 HP   0%   0/230
   MP   100%   110/110
   EXP   90%   20/22
Klemens 
Generał


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2004
Posty: 2699
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Sob Lut 12, 2005 5:39 pm   Re: MMORPG

drAq napisał/a:
Co o tym sądzicie?


Dlaczego?? Rosnie liczba abonentow internetu jak i milosnikow gier cRPG, ktore przezywaja swoj renesans a ich konwencja swietnie pasuje do Sieci.

Ja poki co nie moge sie przekonac do gier on-line( jakichkolwiek), ale mozliwe, iz przyczyna jest obawa, ze mogloby mnie to wciagnac, zas zupelnie nie mam na to czasu:))))
_________________
Sapere aude, Gość!
 
 
Poziom: 41 HP   5%   268/5376
   MP   100%   2567/2567
   EXP   39%   70/177
Rodan
Szeregowy
...Drako..


Dołączył: 23 Lip 2005
Posty: 1
Wysłany: Sob Lip 23, 2005 2:53 pm   

hmmm..... Przychylam sie dow ypowiedzi Klemens'a to jest naprawde wciagajace
 
 
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   0%   0/9
gingers7
Szeregowy


Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 1
Wysłany: Wto Lip 26, 2005 9:37 pm   

pograjcie sobie w Tibie, po prostu zaje**sta gierka
mnie wciągnela tak ze gralem przez 3 dni non stop ;P
"Tibia wciąga i wyżera" - naprawde
 
Poziom: 1 HP   0%   0/18
   MP   100%   8/8
   EXP   0%   0/9
Hugo
Szeregowy
Nowicjusz


Dołączył: 15 Wrz 2005
Posty: 15
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Czw Wrz 15, 2005 8:16 pm   

Ten post skierowany do młodszych graczy RPG zeby lepiej nie zaczynali w tibie grac ja sam gram półtora roku, i odrdzam młodszym miłosnikom gdyż ta gra mimo wielu wad np: grafika, dźwięk(niema:P),i kilka szczegółów, młodzi gracze mogli by sie opuścic w nauce a co gorsza poświęcic sie grze i zmarnowac sobie życie bo bez wykrztałcenia krócho w tych czasach a ta gra robi z młodych ludzi chołoty... niewiem czy sie zemną zgodzicie kilku moich kópli niepozdawali przez tą głupią gre... naprawde odradzam....
Wile ludzi tez sie w sobie zamkneło przez granie dnziem i nocą... ta gra psuje ludzi młodych.
 
 
Poziom: 2 HP   0%   0/30
   MP   100%   14/14
   EXP   62%   5/8
Backside 
Major
JazzFunk Planeta


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 842
Skąd: Z planety Melmaq
Wysłany: Czw Wrz 15, 2005 9:20 pm   

grafika wadą Tibii? Tylko dlatego, że stara?

Chociaż dla młodych, do których się tu przede wszystkim zwracasz, może wydać się wadą w takim stopniu, że nie będą chcieli grać.

I wydaje mi się również, że ludzi już wcale nie tacy młodzi, i wydawałoby się racjonalni i rozważni, potrafią się wessać w wirtualny świat.
Większość ludzi, których spotkałem grając w Anarchy Online mieli powyżej 16 lat, niektórzy po 30.
_________________
et nunc erudimini qui iudicatis terram

--> http://www.playpc.pl
--> http://uber-play.blogspot.com/
 
 
Poziom: 26 HP   1%   16/1637
   MP   100%   781/781
   EXP   3%   3/78
Hugo
Szeregowy
Nowicjusz


Dołączył: 15 Wrz 2005
Posty: 15
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Pią Wrz 16, 2005 3:25 pm   

Niestety Mam koelge któremu pokazłąm tibie(kurde przez przypadek)
Teraz ma powazne kłopoty z rodziną i kolegami zrobił sie bez szczelny i chamski, ogulnie strasznie sie zmienil.
Tak, ale starsi ludzi powyzej 16-18 lat grający w tibie są poważniejsi i wiedzą kiedy przestać chociazby dla swojej rodizny poprostu są odporniejsi, a taki młody oleje wszytko i będzie grał i sie psuł.
Naprawde odradzam pokazywania i uczenia grać młodych w tą grę.
 
 
Poziom: 2 HP   0%   0/30
   MP   100%   14/14
   EXP   62%   5/8
Barraketh
Szeregowy
Cynik


Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 29
Skąd: Z Poznania
Wysłany: Sro Lis 16, 2005 11:05 pm   

Hmm... Jesli mialbym komukolwiek polecic jakakolwiek gre MMORPG z pewnoscia nie bylaby to Tibia.

Tibia jest wedlug mnie gra strasznie uboga, polega jedynie na mordowaniu coraz to nowych hord potworow. Gralem w nia kilka dni i ogolnie nie spodobala mi sie. Jej glowne wady to wlasnie nastawienie gry na sieczke, chamscy i prostaccy gracze, brak jakiegokolwiek RPGowania.

Polecam natomiast bardzo goraco Ultime Online. Jest to gra ambitna, dajaca wiele mozliwosci rozwoju postaci (od rolnika do poteznego wojownika, czy maga). Duza pula umiejetnosci, w tym nie tylko bojowych zapewnia wiele godzin ciekawej roz(g)rywki. Oczywiscie niezwykle wazne jest znalezienie dobrego, ambitnego serwera. Takich serwerow jest, wbrew pozorom, dosc niewiele (sam gralem na Clair's Lair i bylo raczej srednio, jednak obecnie serwer jest modernizowany). Dobry serwer z ambitna ekipa moze zapewnic questy organizowane przez Seerow i MG i ciekawych ludzi, ktorzy potrafia odgrywac postacie (wszak to RPG a nie klon Diablo ;) ).

Ogromnym plusem gry jest dowolnosc w rozwoju postaci, sam przez dlugi czas gralem kowalem/gornikiem i z takiej rzemieslniczej postaci czerpalem ogromna przyjemnosc (nawet nie wiecie jak ciekawie moze byc w kopalni, jesli tylko postawi sie gornikom pare piw i przyprowadzi barda ;) ). Jesli jednak komus znudzi sie granie np stolarzem moze bez problemu zostac wojownikiem.

Naprawde, jesli chcecie zobaczyc co to jest prawdziwe MMORPG, to serdecznie polecam ultime. Niestety ciezko jest znalezc naprawde dobry serwer, na ktorym nie byloby chamstwa i koksowania statystyk, ale warto poswiecic pare dni na szukanie dobrego miejsca. Jesli raz traficie do swiata Ultimu, to juz sie z niego nie wyrwiecie.
 
 
Poziom: 4 HP   0%   0/61
   MP   100%   29/29
   EXP   18%   2/11
Hugo
Szeregowy
Nowicjusz


Dołączył: 15 Wrz 2005
Posty: 15
Skąd: Piaseczno
Wysłany: Nie Maj 07, 2006 4:56 pm   

Co do Tibii to ciesz się ze niepodoba ci się, spotykam coraz więcej ludzi opętanych tą grą XD i nie radzących sobie w realnym świecie :/

Wszagże co do gier MMORPG to UO [ultimaonline] niegrałem lecz słyszałem że jest to gra bardzo dobra lecz w ostatnim roku baaardzo spadła w rankingach gier MMORPG, ja poleciłbym szczeże Guild Wars : Factions grafika wyśmienieta tryb walki rewelacja. Ale oczywiscie to zależy od gustu ^^ polecam również Hellbreath, są oficjalne Servery (płatne) ale ta gra nie jest na tyle wciągająca zeby grać na płatnych dlatego polecam polskie servery jest ich mało lecz są na rądze Europejskiej najbardziej zblizone do serv. oficjalnych, i oczywiscie za darmo XD można nieźle sie pobawić ^^.
 
 
   
Poziom: 2 HP   0%   0/30
   MP   100%   14/14
   EXP   62%   5/8
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
fanfiki, anime
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 9